Przetargi.pl
WYKONANIE PROJEKTU ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY ZIELONA GÓRA

Gmina Zielona Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 65-021 Zielona Góra, ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4755670 , fax. 068 4755660
  • Data zamieszczenia: 2013-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zielona Góra
    ul. Gen. J. Dąbrowskiego 41 41
    65-021 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 068 4755670, fax. 068 4755660
    REGON: 97077078700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PROJEKTU ZMIANY STUDIUM UWARUNKOWAŃ I KIERUNKÓW ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO GMINY ZIELONA GÓRA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje: a) sporządzenie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zielona Góra, w oparciu o Uchwałę Nr XVIII.153.2012 Rady Gminy Zielona Góra z dnia 2 marca 2012 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Zielona Góra stanowiącą załącznik do umowy, z uwzględnieniem wniosków zgłoszonych w związku z zawiadomieniem o podjęciu uchwały przez Radę Gminy Zielona Góra o przystąpieniu do sporządzania studium. Granice opracowania wyznaczają granice administracyjne Gminy Zielona Góra. Powierzchnia opracowania - 22.045 ha. b) pozyskanie przez Wykonawcę na jego koszt w jego własnym zakresie map topograficznych w skali 1:5000 pochodzących z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz innych map (np. zasadnicze, katastralne) niezbędnych do wykonania materiałów planistycznych na potrzeby projektu studium. c) wykonanie: - analizy i diagnozy stanu istniejącego, - opracowań studialnych dotyczących podstawowych zagadnień rozstrzyganych w studium, - roboczej wersji projektu studium, - projektu studium do uzgadniania i opiniowania oraz do wyłożenia do publicznego wglądu, - projektu studium do uchwalenia, - opracowania ekofizjograficznego, - prognozy oddziaływania ustaleń studium na środowisko, - uzasadnienia i podsumowania, o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz.1227, z późn. zmianami). 2. Sposób opracowania projektu studium winien umożliwiać pozyskanie danych statystycznych zgodnie z wymogami GUS w tym w zakresie, przeznaczenia terenów pod określone funkcje i wielkości ich powierzchni. 3. Sposób opracowania projektu studium winien umożliwiać wydawanie wypisów i wyrysów dla poszczególnych nieruchomości oraz udostępnianie dokumentu planistycznego jak i metadanych zgodnie z wytycznymi i normami INSPIRE. 4. Opracowanie przedmiotu zamówienia składać się będzie z następujących 4 etapów: - etap I - analizy i diagnozy stanu istniejącego, opracowanie ekofizjograficzne; - etap II - opracowania studialne dotyczące podstawowych zagadnień rozstrzyganych w studium, robocza wersja projektu studium; - etap III - projekt studium i prognoza oddziaływania na środowisko do uzgodnień i opiniowania oraz projekt studium i prognoza oddziaływania na środowisko do wyłożenia do publicznego wglądu; - etap IV - projekt studium z ewentualnymi poprawkami po przyjęciu uwag do uchwalenia przez Radę Gminy oraz podsumowanie i uzasadnienie, o którym mowa w art. 42 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227, z późn. zmianami). Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Wykonawca nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny. W przypadku braku możliwości opisu przedmiotu zamówienia bez użycia nazw własnych projektant zobowiązany jest wówczas zawrzeć określenia precyzujące wymogi w kwestii równoważności. Inne postanowienia: 1) Zamawiający powierza, a Usługodawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności z: - ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2012r., poz.647); - rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia 2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. Nr 118, poz. 1233); - ustawą z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz.1227, z późn. zmianami); - innymi obowiązującymi przepisami prawa, dotyczącymi przedmiotu zamówienia, w tym wytycznymi i normami INSPIRE
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 714100005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminazg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach