Przetargi.pl
Wykonanie projektu wykonawczego inwestycji pn.: Realizacja projektu „Integracyjny plac zabaw Przy Agorze 5/5a/7”, w ramach budżetu partycypacyjnego na 2018 rok.

Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 01-882 Warszawa, ul. Żeromskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 37 33 333 , fax. 022 37 33 382
  • Data zamieszczenia: 2018-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa - Dzielnica Bielany
    ul. Żeromskiego 29
    01-882 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 37 33 333, fax. 022 37 33 382
    REGON: 1525966300043
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bielany.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu wykonawczego inwestycji pn.: Realizacja projektu „Integracyjny plac zabaw Przy Agorze 5/5a/7”, w ramach budżetu partycypacyjnego na 2018 rok.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie projektu wykonawczego inwestycji pn.: Realizacja projektu „Integracyjny plac zabaw Przy Agorze 5/5a/7”, realizowanej w ramach budżetu partycypacyjnego na 2018 rok, w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Dokumentacja projektowa powinna zawierać niezbędne rozwiązania projektowe i techniczne, których realizacja zapewni właściwy poziom bezpieczeństwa i funkcjonalności zadania pn.: Realizacja projektu „Integracyjny plac zabaw Przy Agorze 5/5a/7”. Lokalizacja: Warszawa, Dzielnica Bielany, teren zlokalizowany między budynkami znajdującymi się przy ulicy Przy Agorze 5, Przy Agorze 5a i Przy Agorze 7, część działki ewidencyjnej nr 112/11 w obrębie 7-07-03. Na załączonych fotografiach (załącznik: 10 do SIWZ) oraz mapie poglądowej rejonu lokalizacji realizacji zadania inwestycyjnego (załącznik: 9 do SIWZ) przedstawiono stan istniejący terenu. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie dwóch koncepcji zagospodarowania placu zabaw, z których Zamawiający wybierze jedną do realizacji. Koncepcje mają zawierać: a) część graficzną: - plan zagospodarowania terenu w skali 1:250, sporządzony na kopii mapy do celów projektowych poświadczonej za zgodność z oryginałem przez projektanta, - rysunki urządzeń i obiektów małej architektury wchodzących w skład zagospodarowania terenu, b) część opisową: - założenia ogólne projektowanych urządzeń i obiektów małej architektury, - opis przyjętych rozwiązań materiałowych, - inwentaryzację zieleni objętej koncepcją zagospodarowania terenu, c) wizualizację koncepcji w programie edytowalnym. 2) Zaprezentowanie koncepcji na spotkaniu z: wnioskodawcami projektu „Integracyjny plac zabaw Przy Agorze 5/5a/7” do budżetu partycypacyjnego na 2018 rok, oraz przedstawicielami dzielnicy. 3) Wykonanie pełnej dokumentacji całej inwestycji, na podstawie uzgodnionej koncepcji, uwzględniającej ewentualne uwagi zaprezentowane na spotkaniu, o którym mowa w pkt 2), obejmującej projekt wykonawczy i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz kosztorys inwestorski zgodnie z ustawą z 7 lipca 1994 r. – Prawo Budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. z 2015 r. poz. 1422 z późn. zm.), z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r. poz.1129), z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 1389) oraz ustawą Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2017 r. poz. 1579 ze zm.). 4) Przekazywanie na wezwanie Zamawiającego wyjaśnień na zapytania potencjalnych Wykonawców do wykonanej dokumentacji projektowej, podczas prowadzonej procedury na wykonanie robót budowlanych. Dokumentację całej inwestycji należy wykonać w 4 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej, z zastrzeżeniem iż dokumentację w wersji elektronicznej należy sporządzić: część opisowa (w tym STWIOR) w programie z pakietu MS OFFICE oraz w formacie PDF, rysunki – w formacie PDF oraz DWG, przedmiar robót i kosztorys inwestorski – w plikach z rozszerzeniem ATH. Elementy do uwzględnienia w projekcie: 1. Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z dwiema koncepcjami zagospodarowania placu zabaw, zgodnie z założeniami określonymi przez Projektodawcę w projekcie do budżetu partycypacyjnego na 2018 rok pn.: „Integracyjny plac zabaw Przy Agorze 5/5a/7”. 2. Urządzenia wbudowane w podłoże: • Huśtawka wahadłowa podwójna, • Huśtawka wahadłowa podwójna dla dzieci mniejszych, • Huśtawka typu „bocianie gniazdo”, • Urządzenie zabawowe typu „sklepik z tablicą”, • Urządzenie zabawowe typu „lokomotywa drewniana z wagonem”, • Bujak typu „koniczynka”, • Zestaw integracyjny z piaskownicą umożliwiający zabawę również dzieciom niepełnosprawnym na wózkach inwalidzkich, • Rozbudowane urządzenie wielofunkcyjne dla dzieci starszych, • Stolik do piaskownicy, • Ławki z oparciem, • Kosze na śmieci, • Tablica z regulaminem. 3. Wykonanie ogrodzenia modułowego wraz z dwoma niezależnymi wejściami. 4. Wykonanie nawierzchni bezpiecznej. 5. Grubość nawierzchni sztucznej odpowiedzialnej za amortyzację upadku należy dostosować zgodnie z parametrem wysokości swobodnego upadku dla każdego urządzenia. 6. Przy projektowaniu placu zabaw należy bezwzględnie zachować strefy bezpieczeństwa dla poszczególnych urządzeń oraz rozmieszczać je w odległości minimum 1,5 m. od najbardziej wysuniętego elementu urządzenia. Ze względów bezpieczeństwa strefy te nie mogą pokrywać się. W dokumentacji projektowej placu zabaw powinny być one określone w sposób czytelny i jednoznaczny. 7. Plac zabaw należy zaprojektować tak, aby wszelkie nawierzchnie znajdowały się w jednej płaszczyźnie, nie tworząc przeszkód, stopni i nierówności. 8. Plac zabaw przystosowany do dzieci niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich (należy wziąć pod uwagę wygodny dojazd do urządzeń zabawowych, w szczególności zaś wygodny dojazd do zestawu integracyjnego z piaskownicą, oraz odpowiednio łagodny i wygodny podjazd do furtki, jak i odpowiednią szerokość furtki). Teren przeznaczony pod instalację urządzeń zabawowych oraz ogrodzenia powinien posiadać konfigurację płaską, nie stawiać przeszkód w dostępności dla osób korzystających z nich, w tym również osób niepełnosprawnych (naturalne spadki terenu nie powinny przekraczać 0,5%). 9. Należy uwzględnić, że piaskownica powinna być wypełniona piaskiem posiadającym atest PZH (nie zawierającym zanieczyszczeń bakteriologicznych). 10. W projekcie wykonawczym należy przedstawić szczegółowe rozwiązania konstrukcyjne, uwzględniające przepisy powszechnie obowiązującego prawa oraz wytyczne norm z grupy PN-EN 1176 odnoszące się do wyposażenia publicznych placów zabaw oraz określające wymogi bezpiecznej nawierzchni na placach zabaw. 11. Dokumentacja projektowa, w swej treści określać powinna przedmiot zamówienia, w tym w szczególności: technologię robót, materiały i urządzenia, a także parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii, urządzeń i wyposażenia w sposób nieutrudniający uczciwej konkurencji. Dokumentacja nie powinna zawierać opisu przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba, że specyfika przedmiotu zamówienia tego wymaga. Realizacja zamówienia nie wymaga zatrudnienia osób na umowę o pracę, ponieważ osoby wykonujące zamówienie nie muszą wykonywać w ramach zamówienia czynności pod kierownictwem pracodawcy, w określonym miejscu i czasie, a zatem nie zostają spełnione przesłanki z art. 22 § 1 Kodeksu pracy. Praca wykonywana będzie przez osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i posiadające uprawnienia projektowe, a także ekspertów którzy wykonują pracę samodzielnie. Termin realizacji zamówienia: max 10 tygodni (70 dni) od daty zawarcia umowy. Zamawiający oczekuje skrócenia terminu realizacji. Za skrócenie terminu wykonawca otrzyma dodatkowe punkty podczas oceny oferty zgodnie z zasadami określonymi w części V SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71310000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .1. Wraz z Ofertą, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ (oprócz oświadczeń, o których mowa w w Sekcji III.3) Ogłoszenia), należy złożyć: 1.1. Dokument/y potwierdzające, że osoba/y podpisująca/e ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. 1.2. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art.22a ust. 1 ustawy Pzp – zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu dokument (w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia). Udowodnienie, o którym mowa powyżej powinno obejmować nie tylko wskazanie faktu udostępnienia określonych Wykonawcy zasobów przez podmiot trzeci, ale winno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia, wskazywać jego rodzaj, czas udzielenia a także inne istotne okoliczności, w tym wynikające ze specyfiki tego zasobu. Z przedłożonego dokumentu musi wynikać w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia; c) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (czy będzie brał udział w wykonaniu zamówienia). Przykładowy wzór zobowiązania w zakresie określonych warunków udziału w postępowaniu - stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 1.3. W przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą dowodów na to, że: a) zastrzeżone informacje mają charakter techniczny, technologiczny, organizacyjny lub inny posiadający wartość gospodarczą; b) zastrzeżone informacje nie zostały ujawnione do wiadomości publicznej; c) podjęto w stosunku do nich niezbędne działania w celu zachowania poufności. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23) ustawy PZP – wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 3. Wykonawcy zagraniczni. Wykonawca zagraniczny składa odpowiednio oświadczenie/dokumenty zgodnie z zapisami Sekcji III – pkt 3), 4), 5), oraz 7) Ogłoszenia 4. Oferta wspólna. 4.1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art.23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. b) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; - wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. c) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. d) W odniesieniu do warunków określonych w Części III pkt 1.2.3 SIWZ wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno), zatem oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą złożyć wspólnie przy zachowaniu wymogu: - dot. warunku określonego w punkcie 1.2.3.A): warunek zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli jego spełnienie w całości wykaże co najmniej jeden z wykonawców, który będzie bezpośrednio realizował usługę. e) Oświadczenia, (inne niż opisane w lit. f), wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. f) Oświadczenia, dotyczące niepodleganiu wykluczeniu i przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie (odrębnie). g) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika (jeśli posiada umocowanie do dokonania niniejszego w imieniu Wykonawcy). h) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w lit.g), muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 4.2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 4.3. Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach