Przetargi.pl
Wykonanie projektu technicznego remontu węzła co i ciepłej wody w branży sanitarnej i elektrycznej wraz z automatyką i części budowlanej przystosowawczej pomieszczenie wraz z wykonaniem inwentaryzacji urządzeń instalacyjnych (co, wod-kan, ccw) dla całego budynku użytkowego przy ul. Abramowskiego 4 w Warszawie.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2015-07-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektu technicznego remontu węzła co i ciepłej wody w branży sanitarnej i elektrycznej wraz z automatyką i części budowlanej przystosowawczej pomieszczenie wraz z wykonaniem inwentaryzacji urządzeń instalacyjnych (co, wod-kan, ccw) dla całego budynku użytkowego przy ul. Abramowskiego 4 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu technicznego remontu węzła co i ciepłej wody w branży sanitarnej i elektrycznej wraz z automatyką i części budowlanej przystosowawczej pomieszczenie wraz z wykonaniem inwentaryzacji urządzeń instalacyjnych (co, wod-kan, ccw) dla całego budynku użytkowego przy ul. Abramowskiego 4 w Warszawie zgodnie z założeniami projektowymi i kosztorysowymi, przedstawionymi pkt 3.1.1. SIWZ, stanowiącymi również załącznik nr 3 do Rozdziału III SIWZ - istotnych postanowień umowy. 1.Podstawowe dane do budynku: Kubatura budynku - 9 142 m3 Rok budowy - 1951 r. Ilość kondygnacji - 2 naziemne + piwnica Ilość klatek schodowych - 1 szt. (w segmencie szkoły) +1 szt. (w segmencie mieszkalnym) Ilość mieszkań w budynku - 2 Powierzchnia: 91,50 m2 Ilość lokatorów w budynku - 6 Aktualna moc zamówiona dla całego budynku: 368 kW Część użyteczności publicznej: Funkcjonalnie budynek składa się z trzech części: część użytkowa ( 2 szkoły), część użytkowa ( przedszkole), część mieszkalna. Szkoła 1( podstawowa): powierzchnia: 1 423,22 m2 ( parter, I-piętro , pół-piętro II ,II-piętro ) Szkoła 2 (niepubliczna): powierzchnia: 950,65 m2 ( parter, I-piętro , II-piętro , piwnica ) Przedszkole: powierzchnia: 320, 81 m2 ( parter ) Istniejące instalacje w budynku - elektryczna , centralnej ciepłej wody , zimnej wody, kanalizacji oraz centralnego ogrzewania z węzłem cieplnym dwufunkcyjnym ( co + ccw) Ze względu na w/w specyfikę użytkową różną dla lokali użytkowych i mieszkalnych istnieje potrzeba rozdziału systemów przygotowania centralnej ciepłej wody oraz przedstawienie koncepcji regulacji dla c.o. w obrębie węzła cieplnego dla poszczególnych części budynku. Posiadana dokumentacja: - inwentaryzacja architektoniczno-budowlana ( obejmuje cały budynek, 2009 ) - projekt budowlano-architektoniczny (parter , przedszkole, 2012) - projekt wewnętrznych instalacji wod.-kan. ( parter, przedszkole, 2012) - projekt wewnętrznej instalacji elektrycznej (parter, przedszkole, 2012) 2.Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dokumentacja projektowo-kosztorysowa wykonania remontu węzła cieplnego dwufunkcyjnego ( c.o. i ccw) w budynku przy ul. Abramowskiego 4 w Warszawie z dostosowaniem do obowiązujących przepisów i wymogów dostawcy ciepła oraz wykonanie inwentaryzacji instalacji centralnego ogrzewania oraz wod.-kan. wszystkich części funkcjonalnych w obrębie całego budynku. Budynek - własność m. st. Warszawa jest administrowany przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami ( ZGN) dla dzielnicy Mokotów i znajduje się na terenie obsługiwanym przez Dział Obsługi Mieszkańców (DOM) Wierzbno, ul. Kolberga 6 w Warszawie. Węzeł cieplny jest własnością m. st. Warszawa i jest nadzorowany przez DOM Wierzbno, ul. Kolberga 6 w Warszawie. Węzeł cieplny znajduje się w piwnicy budynku pod częścią wykorzystywaną na potrzeby szkolne. Jest to węzeł dwufunkcyjny ( c.o. i ccw ), który zasilany jest z sieci cieplnej wykonanej w technologii tradycyjnej. Wymiennik co i cw typu JAD. Zasilanie w energię elektryczną i załączanie pomp z rozdzielnicy elektrycznej (stary typ-obudowa żeliwna). 3. Zakres dokumentacji 1. Projekt techniczny (budowlano-wykonawczy) węzła cieplnego , powinien zawierać część: budowlaną ( dla pomieszczenia węzła cieplnego), technologiczną ( dla urządzeń węzła co i ccw), elektryczną wraz z automatyką i sterowaniem ( AKPiA). Integralną częścią projektu winno być obliczenie aktualnego zapotrzebowania na energię cieplną dla całego budynku oraz w rozbiciu dla poszczególnych części funkcjonalnych. 2. Projektowany węzeł będzie zasilał istniejącą instalację c.o. z rur stalowych z grzejnikami typu S i T. Projekt winien zawierać część opisową z pełnymi obliczeniami hydraulicznymi i cieplnymi oraz rysunkową w zakresie rzutów i rozwinięcia projektowanej instalacji i urządzeń w węźle. Rzuty i rozwinięcia instalacji kanalizacyjnej w budynku oraz samym węźle cieplnym (w tym studzienka schładzająca). Rysunki szczegółów niezbędne do właściwego wykonania robót. Wykonanie studzienki należy przyjąć zgodnie z aktualnymi normami i wytycznymi ( 5 egz. + wersja elektroniczna ). 3. Kosztorys inwestorski ( 2 egz. i wersja elektroniczna) 4 .Przedmiar robót ( 5 egz. i wersja elektroniczna) 5.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych ( 5 egz. i wersja elektroniczna ) 6. Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas wykonywania przedmiotowych robót budowlanych ( 5 egz. i wersja elektr. ) Dokumentacja projektowa winna spełniać wymogi aktualnych przepisów i posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia pozwalające Zamawiającemu uzyskać pozwolenie na budowę. 7. Inwentaryzacja instalacji i urządzeń sanitarnych ( wod.-kan. ccw i c.o.) powinna dotyczyć części mieszkalnej, budynku szkolnego wraz z częściami piwnicznymi oraz części piwnicznej pod przedszkolem wraz z kanałami instalacyjnymi ( poziomy z.w., c.c.w. z cyrkulacją, c.o. oraz kanalizacja). Opracowanie należy powiązać z posiadaną inwentaryzacją części parterowej w której mieści się przedszkole ( dokumentacja wykonana w 2012 r.). 4.Ogólne założenia dla poszczególnych opracowań projektowych Dokumentacja ( kosztorysy) powinna obejmować prace: a. demontażowe: dla wszystkich branż ( budowlana, sanitarna, elektryczna ); Wywóz złomu na odległość do 10 km oraz gruzu na odległość do 30 km. b. montażowe: dla wszystkich branż ( budowlana, sanitarna, elektryczna ) w pełnym zakresie objętym projektem. Rozbiórka i wykonanie koniecznych prac budowlanych towarzyszących. 5. Szczegółowe założenia do projektu węzła cieplnego Pomieszczenie węzła cieplnego musi w szczególności: Spełniać wszystkie wymagania pod względem budowlanym i technologicznym dla tego typu pomieszczeń. Posiadać właściwy system nawiewno-wywiewny. Posiadać odpowiednie oświetlenie dla zaprojektowanego usytuowania urządzeń Posiadać odpowiednie zasilanie i sterowanie pracą węzła. Posiadać odpowiednie wykończenie dla sufitu ,ścian i posadzki ( powierzchnie zmywalne i niepylące, odpowiednie spadki itp.). Posiadać właściwy system kanalizacyjny. Pod względem technologicznym oraz wyposażenia w urządzenia i materiały instalacyjne: Węzeł cieplny powinien być wyposażony w podstawowe urządzenia dla przygotowania i rozdziału energii cieplnej dla potrzeb c.o i przygotowania ciepłej wody tzn.: - moduł przyłączeniowy (makieta) zgodny z aktualnie obowiązującymi wytycznymi dostawcy ciepła ( SPEC/DALKIA/VEOLIA/TERMIKA) - 1 kpl. (regulator dP/V i ciepłomierz - dostawca ciepła ). - moduły z wymiennikami dla potrzeb centralnego ogrzewania i dla potrzeb centralnej ciepłej wody ( wymienniki ) - 1 kpl. + 1 kpl. - moduły pompowe - 2 kpl.: a. pompy obiegowe c.o. - elektroniczne - 2 szt. b. pompy cyrkulacyjne c.c.w. elektroniczne - 2 szt. - pozostałe urządzenia i osprzęt zgodnie z wytycznymi dostawcy ciepła. - aparaturę kontrolno-pomiarową zgodnie z wytycznymi dostawcy ciepła i obowiązującymi przepisami. Należy zaprojektować sterowanie pracą węzła poprzez automatykę pogodową. Przyłącze kanalizacyjne w przypadku konieczności wynikłej z inwentaryzacji - zasuwa burzowa zabezpieczająca budynek przed zalaniem; - studzienka zasuwy burzowej z włazem żeliwnym typu lekkiego; - rury przejście przez fundamenty budynku w rurze ochronnej szczelne. 6 Szczegółowe założenia do dokumentacji kosztorysowej : 6.1 Kosztorys inwestorski należy wykonać w 2-ch egzemplarzach w podziale na poszczególne branże oraz w wersji elektronicznej ( zaleca się aby był wykonany za pomocą programu kosztorysowego NORMA. Wersja elektroniczna powinna być zapisana na nośniku elektronicznym ( płyta CD , DVD ) , preferowane zapisanie w formacie z rozszerzeniem ATH lub KST ( NORMA ). Kosztorys inwestorski musi być wykonany zgodnie z warunkami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 r., w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym ( Dz.U.Nr 130 z 2004r poz. 1389 ). 6.1.1 Każdy egzemplarz kosztorysu inwestorskiego powinien być trwale oprawiony wraz z przedmiarem robót. 6.1.2. Kosztorysy inwestorskie należy wykonać metodą kalkulacji uproszczonej , ale z wykazaniem szczegółowej kalkulacji cen jednostkowych w oparciu o kosztorysowe normy nakładów rzeczowych , określone w katalogach KNR wydanych przez Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa oraz KNR-ów wydanych przez WACETOB. W przypadku braku odpowiednich pozycji , również w tych katalogach można wykorzystać inne dostępne na rynku katalogi norm albo wykonać kalkulację indywidualną po zaakceptowaniu przez Zamawiającego tj. inspektora nadzoru i Kierownika DOM. 6.1.3 W kalkulacji szczegółowej cen jednostkowych należy przyjąć następujące ceny czynników produkcji oraz wskaźniki narzutów. -stawkę robocizny kosztorysowej R - jako średnią dla miasta Warszawy , za jedną roboczogodzinę publikowaną w wydawnictwach SEKOCENBUD BCR - wydanie aktualne dla daty sporządzenia dokumentacji projektowej i kosztorysowej. -ceny jednostkowe materiałów M - jako średnie wraz z kosztami zakupu ceny materiałów, publikowane w wydawnictwach SEKOCENBUD Informacja o cenach materiałów - wydanie aktualne dla daty sporządzenia dokumentacji projektowej i kosztorysowej, -ceny jednostkowe pracy sprzętu S - jako średnie dla miasta Warszawy ceny pracy sprzętu, publikowane w wydawnictwach SEKOCENBUD BCR - wydanie aktualne dla daty sporządzenia dokumentacji projektowej i kosztorysowej, -wskaźnik narzutu kosztów pośrednich Wkp - jako średni dla miasta Warszawy wskaźnik w danej branży publikowany w wydawnictwach SEKOCENBUD BCR - wydanie aktualne dla daty sporządzenia dokumentacji projektowej i kosztorysowej. - Koszty pośrednie Kp należy liczyć od (R + S),. -wskaźnik narzutu zysku Wz - jako średni dla miasta Warszawy wskaźnik w danej branży, publikowany w wydawnictwach SEKOCENBUD BCR - wydanie aktualne dla daty sporządzenia dokumentacji projektowej i kosztorysowej -Zysk Z należy liczyć od (R+S+Kp), 6.1.4 Do każdego kosztorysu inwestorskiego należy dołączyć: zbiorcze zestawienie wartości cen materiałów wraz z cenami zakupów, zestawienie wartości cen pracy sprzętu, bez narzutów i zestawienie wartości robocizny, bez narzutów. 6.2. Przedmiar robót dla potrzeb sporządzenia kosztorysu inwestorskiego wykonany zgodnie z rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 02 września 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004r. poz. 1389), w 2-ch egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej. Wersja elektroniczna powinna być zapisana na nośniku elektronicznym (płyta CD, DVD), preferujemy zapisanie w formacie z rozszerzeniem ATH, KST (NORMA). 3.2.3.1.1. Każdy egzemplarz przedmiaru powinien być trwale oprawiony wraz z kosztorysem inwestorskim. 6.3. Przedmiar robót dla Wykonawcy wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.września 2004r , w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej , specyfikacji technicznych warunków wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego ( Dz. U. Nr 202 , poz. 2072 z późn. zm.) w 5-ciu egz. Oraz w wersji elektronicznej . Wersja elektroniczna powinna być zapisana na nośniku z rozszerzeniem ATH lub KST ( NORMA ) dla danej branży. Każdy egzemplarz przedmiaru powinien być trwale oprawiony. 7. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych należy sporządzić w oparciu o opracowanie: przyłącze sieci kanalizacyjnej w 5 egz. oraz w zapisie elektronicznym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.08.2004r. 8. Dokumentacja projektowo - kosztorysowa winna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz zawierać oświadczenie Wykonawcy , że : - jest kompletna i nadaje się do realizacji - została opracowana zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej - obowiązującymi normami i aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi - posiada wszystkie uzgodnienia 9. Kosztorysy, przedmiary i specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR) winny obejmować cały zakres robót budowlanych, instalacyjnych i po instalacyjnych. 10. W przypadku wystąpienia wad ukrytych w dokumentacji , których nie ujawniono w czasie jej odbioru. Jednostka Projektowa zobowiązuje się nieodpłatnie do naniesienia poprawek i uzupełnień w terminie 2 dni od daty zawiadomienia. 11. Uprawnienia Zamawiającego z tytułu gwarancji na wady dokumentacji wygasają w stosunku do Jednostki Projektowej wraz z wygaśnięciem odpowiedzialności wykonawcy z tytułu gwarancji i rękojmi na roboty wykonane na podstawie tej dokumentacji. 12. Jednostka Projektowa zobowiązana będzie pełnić bezpłatny nadzór autorski zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 13.Jednostka projektowa zobowiązana jest do uzyskania własnym kosztem i staraniem wszelkich niezbędnych dla prawidłowej realizacji zamówienia - materiałów i uzgodnień do wykonania poszczególnych projektów z jednostkami zewnętrznymi oraz materiałów wyjściowych np. mapy do celów projektowych itp. 1.2. Budynek jest administrowany przez ZGN Mokotów i znajduje się na terenie DOM Wierzbno, ul. Kolberga 6, Warszawa. 2. Szczegółowe określenie zakresu prac projektowo-kosztorysowych, o których mowa w pkt 3.1. siwz zawierają założenia projektowe i kosztorysowe, stanowiące załącznik nr 3 do III Rozdziału SIWZ - istotnych postanowień umowy. Przy opracowaniu projektu należy dążyć do minimalizacji kosztów robót wykonanych na podstawie projektu. 3. Jednostka projektowa zobowiązana jest do pełnienia bezpłatnie nadzoru autorskiego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa w czasie wykonywania robót na podstawie tej dokumentacji. 4. Wykonawca jest zobowiązany do przeniesienia praw autorskich na Zamawiającego. 5. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. - 3.2. niniejszej specyfikacji mają być wykonane zgodnie z: 5.1. warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i Prawa Budowlanego, 5.2. wymogami wynikającymi z Polskich Norm, w sposób czytelny i jednoznaczny z podaniem legendy indywidualnych oznaczeń graficznych, 5.3. zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 5.4. założeniami projektowymi i kosztorysowymi do wykonania dokumentacji projektowo - kosztorysowej, stanowiącymi załącznik nr 3 do III Rozdziału specyfikacji istotnych warunków zamówienia - istotnych postanowień umowy, 5.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 5.6. postanowieniami ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Kosztorys oraz przedmiar robót powinien obejmować pełen zakres robót niezbędny do realizacji zamówienia. 7.W przypadku wystąpienia wad ukrytych w dokumentacji, których nie ujawniono w czasie jej odbioru, Jednostka Projektowa zobowiązana będzie nieodpłatnie do naniesienia poprawek i uzupełnień w terminie 3-ch dni od daty zawiadomienia. 8. Wykonawca, przy realizacji zamówienia, zobowiązany jest do uzyskania dostępu do pomieszczeń we własnym zakresie. 9. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.). 10. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy zawarty jest w § 1 istotnych postanowień umowy, które stanowią Rozdział III do niniejszej specyfikacji. 10.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności w następujących przypadkach: a) zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych; b) ograniczenia środków budżetowych na realizację Przedmiotu niniejszej umowy; c) zmiany zakresu rzeczowego i finansowego; d) zmiany osób uczestniczących w realizacji Przedmiotu niniejszej umowy; e) powierzenia Podwykonawcy wykonania części lub całości przedmiotu zamówienia lub zmiany Podwykonawców w sytuacji, gdy z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy z Podwykonawcą, koniecznym będzie dla prawidłowego wykonania umowy posłużenie się przez Wykonawcę nowym Podwykonawcą, który będzie realizował część lub cały zakres powierzony uprzednio innym Podwykonawcom. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia będącego przedmiotem zamówienia; f)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w następstwie wydłużających/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na termin realizacji przedmiotu umowy. 10.2. Zmiana umowy wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 10.3. Wynagrodzenie ostateczne - ryczałt - za wykonany pełen zakres prac będzie obejmować łącznie wynagrodzenie podstawowe, podatek VAT oraz uzyskane przez Wykonawcę własnym kosztem i staraniem wszelkie niezbędne materiały, uzgodnienia. 11. Wymagania dotyczące gwarancji : Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonaną dokumentację projektową i kosztorysową do czasu wygaśnięcia odpowiedzialności Wykonawcy robót z tytułu gwarancji i rękojmi na roboty wykonane na podstawie opracowanej dokumentacji. Warunki gwarancji zawierają Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócenie czasu realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach