Przetargi.pl
Wykonanie projektów graficznych atrakcji turystycznych województwa pomorskiego na znaki drogowe E-22b i E-22c oraz wykonanie znaków drogowych E-22b i E-22c.

Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
    REGON: 19168644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie projektów graficznych atrakcji turystycznych województwa pomorskiego na znaki drogowe E-22b i E-22c oraz wykonanie znaków drogowych E-22b i E-22c.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie projektów graficznych atrakcji turystycznych województwa pomorskiego na znaki drogowe E-22b i E-22c - indywidualna grafika dla każdej atrakcji 2)wykonanie znaków drogowych E-22b i E-22c 2.Wymagania techniczne: 1)znaki drogowe i elementy oznakowania winny spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U z dnia 23 grudnia 2003 r. Nr 220, poz. 2181). 2)rozmiary znaków, symbole i kolorystyka powinny odpowiadać wzorom podanym w Instrukcji o znakach drogowych pionowych, znaki powinny być dostosowane wielkością do lokalizacji przy drogach wojewódzkich, krajowych i autostradzie A1, a także powinny spełniać warunki zawarte w specyfikacji. 3)tarcze znaków winny być wykonane z blachy ocynkowanej o grubości min. 1,15 mm, podwójnie zaginanej krawędziowo. 4)tarcze znaków winny być wzmocnione profilami konstrukcyjno-montażowymi umieszczonymi w układzie poziomym o długości min. 80% szerokości tarczy znaku. 5)tylna strona tarczy znaków winna być zabezpieczona matową farbą natryskową nie odblaskową barwy ciemnoszarej, o grubości powłoki min. 60 mikronów. 6)każdy materiał do wykonania pionowego znaku drogowego, na który nie ma normy, musi posiadać aprobatę techniczną wydaną przez uprawnioną jednostkę. 7)folia odblaskowa użyta do wykonania znaku powinna być I generacji i posiadać min. siedmioletni czas trwałości użytkowania oraz wykazywać pełne związanie z tarczą znaku przez ten okres. 8)każdy znak drogowy winien posiadać tabliczkę informacyjną zawierającą następujące dane: nazwa wytwórcy znaku, data produkcji. 9)każda atrakcja turystyczna winna być zobrazowana indywidualną grafiką. 10)Wykonawca winien posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania folii odblaskowych wydane przez odpowiedni Instytut. 11)Wykonawca winien posiadać aprobatę techniczną oraz deklarację zgodności wraz z numerem Krajowego Certyfikatu Zgodności, na etapie odbioru przedmiotu umowy określonego w ust. 1. 3.Liczba znaków E-22b i E-22c: 30 sztuk 4.Zakres obiektów, które powinny zostać objęte projektem oznakowania stanowi załącznik nr 5 do SWIZ 5.Rozmiar jednego znaku E-22b : 2250 mm x 1500 mm Rozmiar jednego znaku E-22c: 2460 mm x 1220 mm 6.Transport i odbiór znaków: 1)znaki, które będą ustawiane przy drogach wojewódzkich, wraz ze słupkami, konstrukcjami wsporczymi - kratownicami i elementami zamocowań będą dostarczane przez Wykonawcę na jego koszt i odpowiedzialność do właściwych Rejonów Dróg Wojewódzkich znajdujących się w miastach: Chojnice, Sztum, Puck, Starogard Gdański , 2)znaki, które będą ustawiane przy drogach krajowych i autostradzie, wraz ze słupkami, konstrukcjami wsporczymi - kratownicami i elementami zamocowań będą dostarczane przez Wykonawcę na jego koszt i odpowiedzialność do właściwych Rejonów Dróg Krajowych i Autostrad znajdujących się w powiatach: Lęborski, Tczewski 3)odbioru znaków dokonywał będzie upoważniony pracownik UMWP. 4)transport materiałów może być dokonywany dowolnym środkiem transportu, w sposób zabezpieczający je przed uszkodzeniem. 7.Zamówienie obejmuje - dostawę konstrukcji wsporczych (kratownic) do znaków drogowych, wykonanych z rur stalowych ocynkowanych przeznaczonych do montażu tablic wielkogabarytowych , wraz z transportem Wykonawcy. 8.Konstrukcje wsporcze tzw. kratownice do znaków drogowych E-22b, E-22c należy wykonać jako konstrukcje typu ŚREDNIEGO z rur stalowych ocynkowanych . Jedna kratownica wykonana jest z dwóch rur: jedna o średnicy ? 50 mm i druga ? 60 mm, połączonych prętem ? 14 mm. Do montażu jednego znaku - tablicy informacji turystycznej E-22b,E-22c należy użyć dwóch kratownic o odpowiedniej wysokości. Wysokość jednej kratownicy stanowi: wysokość znaku + wysokość od podłoża do dolnej krawędzi znaku: min. 2,0-2,20 metra + min. 1 metr w ziemi, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych raz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U . 2003 Nr 220, poz. 2181)- instrukcja. 9. Końce słupków muszą być obcięte równo, prostopadle do osi słupka i zaślepione (zaślepkę wykonać z tworzywa sztucznego). 10. Wykonawca gwarantuje 3 letni okres gwarancji na przedmiot zamówienia. Udzielona gwarancja obejmuje sytuacje, w których niemożliwe stanie się odczytanie znaku, czyli nastąpi: a) odbarwienie folii na znaku, b) odklejenie się folii. 11. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu projektów graficznych oznaczanych atrakcji turystycznych województwa pomorskiego w wersji elektronicznej - najpóźniej 10 dni od daty podpisania umowy. Grafiki powinny być wykonane ze szczególną starannością i powinny oddawać charakter i wygląd danej atrakcji turystycznej. Grafiki zostaną przekazane do zaopiniowania samorządom lokalnym, na terenie których znajdują się poszczególne obiekty. Samorządy lokalne w ciągu 7 dni zaakceptują projekty bądź zgłoszą swoje uwagi. Wykonawca w ciągu 3 dni roboczych naniesie ewentualne poprawki, a projekty zostaną przedstawione Zespołowi ds. Turystycznych Znaków Drogowych powołanemu przez Zarząd Województwa Pomorskiego. Ostatecznie projekty graficzne Zespół ds. Turystycznych Znaków Drogowych zatwierdzi w ciągu 7 dni. 12.Rury powinny odpowiadać wymaganiom PN-79/H-74244
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 285274202
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1)spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w szczególności: a) wymagania podmiotowe - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - wykonali w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 2 projekty w zakresie wykonania projektów graficznych na znakach drogowych oraz minimum 2 usługi w zakresie wykonania znaków drogowych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 PLN brutto za jeden projekt i 1 usługę; b) Wykonawca winien posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania folii odblaskowych wydane przez odpowiedni Instytut, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń, przedłożonych przez wykonawcę wraz z ofertą i wyszczególnionych w § 5 SIWZ, na zasadzie kwalifikacji spełnia/nie spełnia. 3. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, warunek określone w ust. 1 i 2 musi spełnić każdy z wykonawców (dokumenty wskazane w § 5 ust.1 pkt.2 SIWZ składa każdy z wykonawców występujących wspólnie we własnym imieniu), warunki wskazane w ust. 1 lit. a i b mogą być spełnione łącznie. Oświadczenie o którym mowa w § 5 ust.1 pkt.1 składa każdy z wykonawców w zakresie , który go dotyczy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz zrealizowanych projektów, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, minimum 2 projektów w zakresie wykonania projektów graficznych na znakach drogowych oraz minimum 2 usługi w zakresie wykonania znaków drogowych, z podaniem odbiorców, dat wykonania, wartości oraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi zostały wykonane należycie - załącznik nr 4 do SIWZ, 4) świadectwo dopuszczenia do stosowania folii odblaskowych. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu będą składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4. Dokumenty składane przez wykonawców zagranicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokument, o którym mowa w pkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Do aktualności tego dokumentu mają odpowiednie zastosowanie zapisy pkt2. 7. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w ust. 1 ppkt. 4 , złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/pl/bip/umwp/zamówienia/zamówienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach