Przetargi.pl
Wykonanie programu funkcjonalno użytkowego sali sportowej usytuowanej na terenie Zespołu Szkół nr 72 przy ul. Konwiktorskiej 5/7 w Warszawie (znak sprawy ZP- 43/15)

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 00-691 Warszawa, ul. Nowogrodzka 43
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6998449 , fax. 022 6998154
  • Data zamieszczenia: 2015-05-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Śródmieście
    ul. Nowogrodzka 43 43
    00-691 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6998449, fax. 022 6998154
    REGON: 01525966300108
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie programu funkcjonalno użytkowego sali sportowej usytuowanej na terenie Zespołu Szkół nr 72 przy ul. Konwiktorskiej 5/7 w Warszawie (znak sprawy ZP- 43/15)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie programu funkcjonalno użytkowego dla sali sportowej położonej na dz. ew. nr 5 w obrębie 5-02-05 przy ul. Konwiktorskiej 5/7 w Warszawie, zwanego dalej opracowaniem. Zakres programu funkcjonalno użytkowego: Planowana inwestycja polegać będzie na budowie jednokondygnacyjnej sali sportowej z kondygnacją podziemną. Projektowany obiekt ma być połączony łącznikiem z istniejącą salą sportową, oraz podziemnym łącznikiem z ze strefą szatni i sanitariatów. Przewidywana powierzchnia zabudowy to ok. 1400 m2 . Obszar, na którym projektowany jest obiekt znajduje się pod ochroną konserwatorską. Opracowanie powinno obejmować w szczególności: 1) Program funkcjonalno użytkowy, opracowany zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz. 1129), stanowiący podstawę do wykonania dokumentacji projektowo kosztorysowej, wraz z wszelkimi wymaganymi pozwoleniami i warunkami, zawierający: a) stronę tytułową obejmującą: - nazwę nadaną zamówieniu przez zamawiającego; - adres obiektu budowlanego, którego dotyczy program funkcjonalno-użytkowy; - w zależności od zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia - nazwy i kody - grup robót, klas robót, kategorii robót; - nazwę zamawiającego oraz jego adres; - imiona i nazwiska osób opracowujących program funkcjonalno-użytkowy; - spis zawartości programu funkcjonalno-użytkowego, - datę wykonania programu funkcjonalno-użytkowego, b) część opisową obejmującą: - opis ogólny przedmiotu zamówienia: = charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu; = aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia; = ogólne właściwości funkcjonalno-użytkowe; = szczegółowe właściwości funkcjonalno-użytkowe wyrażone we wskaźnikach powierzchniowo-kubaturowych ustalone zgodnie z Polską Normą PN-ISO 9836:1997 Właściwości użytkowe w budownictwie. = wykaz powierzchni użytkowych poszczególnych pomieszczeń wraz z określeniem ich funkcji, oraz standardu wykończenia, = inne powierzchnie, jeśli nie są pochodną powierzchni użytkowej opisanych wcześniej wskaźników, = określenie wielkości możliwych przekroczeń lub pomniejszenia przyjętych parametrów powierzchni i kubatur lub wskaźników. - opis wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia dotyczących przygotowania terenu budowy, architektury, konstrukcji, instalacji, wykończenia oraz zagospodarowania terenu i obejmujących: = cechy obiektu dotyczące rozwiązań budowlano-konstrukcyjnych i wskaźników ekonomicznych; = warunki wykonania i odbioru robót budowlanych odpowiadających zawartości specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa wyżej. c) część informacyjną obejmującą: - dokumenty potwierdzające zgodność zamierzenia budowlanego z wymaganiami wynikającymi z odrębnych przepisów; - przepisy prawne i normy związane z projektowaniem i wykonaniem zamierzenia budowlanego; - inne posiadane informacje i dokumenty niezbędne do zaprojektowania robót budowlanych, w szczególności: = kopię mapy zasadniczej, = wyniki badań gruntowo-wodnych na terenie budowy dla potrzeb posadowienia obiektów, = zalecenia konserwatorskie konserwatora zabytków, = inwentaryzację zieleni, = inwentaryzację lub dokumentację obiektów budowlanych, jeżeli podlegają one przebudowie, odbudowie, rozbudowie, nadbudowie, rozbiórkom lub remontom w zakresie architektury, konstrukcji, instalacji i urządzeń technologicznych, a także wskazania zamawiającego dotyczące zachowania urządzeń naziemnych i podziemnych oraz obiektów przewidzianych do rozbiórki i ewentualne uwarunkowania tych rozbiórek, = porozumienia, zgody lub pozwolenia oraz warunki techniczne i realizacyjne związane z przyłączeniem obiektu do istniejących sieci wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych, energetycznych i teletechnicznych oraz dróg samochodowych. = dodatkowe wytyczne inwestorskie i uwarunkowania związane z budową i jej przeprowadzeniem. - część rysunkową zawierającą określenie cech obiektu w zakresie rozwiązań architektonicznych i budowlano konstrukcyjnych oraz propozycje rozwiązań układu funkcji, - wyliczenie zaopatrzenia budynku w media oraz uzyskanie warunków ich podłączenia od dostawców, - wskazanie najefektywniejszych rozwiązań technicznych i ekonomicznych, - zestawienie planowanych kosztów robót budowlanych zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz.1389). UWAGA: 1. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia opracowania w sposób określony w art. 29-31 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 ze zm.). 2. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do wykonywania opracowania do uzgodnienia z Wydziałem Inwestycji dla Dzielnicy Śródmieście m. st. Warszawy oraz użytkownikiem budynku, zakresu robót ujętych w opracowaniu. 3. Dla zamierzenia inwestycyjnego została wydana Decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego nr 9/CP/ŚRÓ/2015 stanowiąca załącznik do projektu umowy. 4. Opracowanie Wykonawca złoży Zamawiającemu w formie papierowej wydrukowanej z plików PDF w 3 egz. w tym 2 wersje programu niezawierające nazw własnych, materiałów i urządzeń; oraz w formie elektronicznej (modyfikowalnej - Autocad lub Archicad i niemodyfikowalnej - PDF). 5. W zakres zamówienia wchodzi również dokonanie przez Wykonawcę wszelkich poprawek, uzupełnień, modyfikacji w programie funkcjonalno użytkowym, których wykonanie będzie wynikało z porozumień, pozwoleń oraz warunków technicznych, realizacyjnych i konserwatorskich związanych z przedmiotem zamówienia, także w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich poprawek, uzupełnień i modyfikacji wystąpi po przyjęciu przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i zapłacie za jego wykonanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). Termin wykonania zamówienia: do 80 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest wykonać cały przedmiot zamówienia w terminie nie dłuższym niż 80 dni od daty zawarcia umowy. Maksymalne skrócenie tego 80-dniowego terminu jakie dopuszcza Zamawiający to 20 dni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.srodmiescie.warszawa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach