Przetargi.pl
WYKONANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO DLA ZADANIA PN. PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2820G (OD GRANIC MIASTA PELPLIN DO SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ NR 227001G)

Powiat Tczewski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-110 Tczew, ul. Piaskowa 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 7734 800
  • Data zamieszczenia: 2015-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tczewski
    ul. Piaskowa 2 2
    83-110 Tczew, woj. pomorskie
    tel. 58 7734 800
  • Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE PROGRAMU FUNKCJONALNO-UŻYTKOWEGO DLA ZADANIA PN. PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 2820G (OD GRANIC MIASTA PELPLIN DO SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ NR 227001G)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego przebudowy odcinka drogi powiatowej nr 2820G o długości ok. 7263 m, w celu dalszego zlecenia wykonania dokumentacji projektowej i robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2820G (od granic miasta Pelplin do skrzyżowania z drogą nr 227001G). 2.2 Na przedmiot zamówienia składają się następujące elementy: 1) Program funkcjonalno-użytkowy, 2) szacunkowe zestawienie kosztów kompletnej dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych, 3) badania geologiczne; 4) mapa zasadnicza w skali 1:1000, z zaznaczonym zakresem obszaru inwestycji. 2.3 Zamawiający, na wniosek Wykonawcy, udzieli mu odpowiednich pełnomocnictw, niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy. 2.4 Wszystkie elementy zamówienia, wyszczególnione w pkt 2.2 SIWZ, mają stanowić jedno opracowanie, w oparciu o które Zamawiający będzie ubiegać się o pozyskanie współfinansowania realizacji zadania z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 oraz będzie podstawą do przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2.5 Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany w stanie kompletnym, zgodnym z celem, któremu ma służyć i uwzględniać najnowsze osiągnięcia w tej dziedzinie. 2.6 Wykonawca, przy tworzeniu programu funkcjonalno-użytkowego, w zakresie objętym przedmiotem umowy, przyjmie następujące założenia: 2.6.1 Zakres opracowania: a) droga powiatowa nr 2820G Pelplin - Kulice - Nowa Cerkiew, od granic miasta Pelplin do skrzyżowania z drogą gminną nr 227001G Gętomie - Nowa Cerkiew, w tym miejscowości: Rożental, Kulice; b) długość odcinka drogi: ok. 7263 m. 2.6.2 Obszar opracowania: a) obręb Pelplin, działka nr: 374; b) obręb Rożental, działki nr: 48/3, 97, 103/1, 102/101, 102/103, 102/105, 102/107, 309, 139/1, 69, 75/5, 48/4, 48/1, 50/5, 50/3, 52/1, 134/4, 46/1, 134/3, 46/2, 49/1, 211/1, 210/1, 211/2, 182/3, 178/1, 186/2, 179/1, 180/1, 181/1, 175/1, 174/1, 186/1, 183/1 i 192/1; c) obręb Kulice, działki nr: 81/6, 81/5, 95/1, 139/9, 63/1, 62/1, 95/2, 48/4, 44/3, 193/1, 51/1, 49/1, 48/3, 38/6, 31/1, 38/7, 127/1, 32/1, 33/1, 38/4, 126/2, 38/2, 34/1, 35/1, 36/1, 38/1, 125 i 123/1; d) obręb Gętomie, działki nr: 4/1, 145, 146 i 144; e) obręb Nowa Cerkiew, działki nr: 133, 128/2, 123/2, 128/3, 132/2 i 122/3. 2.6.3 Podstawowe parametry techniczne: a) funkcja: droga powiatowa (klasa drogi zgodnie z §4 Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie - Dz. U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430 ze zm.) b) dostosowanie nawierzchni drogi do kategorii ruchu KR2 - projektant, na podstawie badań geologicznych, podejmuje decyzję dotyczącą proponowanej technologii (przebudowa, dywanik, slurry seal), c) dostosowanie szerokości jezdni do minimalnych norm i wytycznych, jak dla drogi powiatowej, d) na terenie zabudowanym przekrój drogi: jezdnia + chodnik jednostronny, a w zależności od szerokości pasa drogowego - dodać pas zieleni, e) poza terenem zabudowanym (pomiędzy miejscowościami Rożental i Kulice): jezdnia + ścieżka rowerowa, a w zależności od szerokości pasa drogowego - dodać pas zieleni, f) prędkość projektowana: zgodnie z §12 Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r., Nr 43, poz. 430 ze zm.) UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość modernizacji nawierzchni po istniejącym śladzie oraz w granicach istniejącego pasa drogowego. 2.6.4 Odwodnienie: a) zaprojektowanie odwodnienia w miejscowościach: Rożental i Kulice, zgodnie z warunkami uzyskanymi z Gminy Pelplin; b) na pozostałych odcinkach - zaprojektowanie odwodnienia do istniejących i nowoprojektowanych w ramach PFU rowów przydrożnych. 2.6.5 Chodnik i ścieżka rowerowa: a) na terenach zabudowanych (Rożental, Kulice) - zaprojektowanie budowy, przebudowy lub remontu chodników, b) zachowanie istniejących chodników, jeżeli ich stan umożliwia właściwe użytkowanie; c) zaprojektowanie chodnika jednostronnego na terenie zabudowanym, d) zaprojektowanie budowy ścieżki rowerowej o szerokości 2m pomiędzy miejscowościami Rożental i Kulice (poza terenem zabudowanym). 2.6.6 Zjazdy i skrzyżowania: przebudowanie, wyłącznie w niezbędnym zakresie. 2.6.7 Zieleń: wykonanie inwentaryzacji istniejących i docelowych drzew oraz krzewów (wraz z uwzględnieniem wycinki drzew i krzewów). UWAGI: 1. Z zakresu opracowania wyłączone są skrzyżowania z liniami kolejowymi (dot. działek kolejowych). 2. Badania geologiczne powinny zostać wykonane w niezbędnym zakresie oraz mają stanowić część niniejszego przedmiotu zamówienia, jako podstawę do zaprojektowania właściwej konstrukcji drogi (jezdnia, chodnik, ścieżka rowerowa). 2.7 Zamawiający, po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą, udostępni następujące dokumenty: 1) mapę sytuacyjno-wysokościową w wersji elektronicznej, obejmującą swoim zasięgiem cały zakres inwestycji; 2) warunki Gminy Pelplin, dotyczące odwodnienia w miejscowościach Rożental i Kulice, celem ich wykorzystania do realizacji przedmiotu zamówienia. Ww. dokumenty, na etapie postępowania przetargowego, Zamawiający udostępnia wraz z SIWZ w wersji elektronicznej, zamieszczając je w folderze pn. Załącznik Nr 3 do SIWZ - Dokumentacja dotycząca przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie mógł wykorzystać ww. dokumenty dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku braku konieczności ich wykorzystania, przy jednoczesnym obowiązku pozyskania nowych dokumentów, Wykonawca pozyska niezbędną dokumentację we własnym zakresie. 2.8 Zadaniem Wykonawcy będzie pozyskanie wszystkich innych niezbędnych dokumentów w celu kompleksowej realizacji przedmiotu umowy. 2.9 Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z: 1) opisem przedmiotu zamówienia określonym w Rozdziale 2 SIWZ, 2) zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz zgodnie z wymogami zawartymi w art. 29-31 Ustawy, 3) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129). UWAGA: W przypadku, gdy na etapie realizacji zamówienia umownego Wykonawca uzna, że którekolwiek z wymagań Zamawiającego jest nieprawidłowe z punktu widzenia obowiązujących przepisów lub nieuzasadnione z innych przyczyn, winien niezwłocznie pisemnie zgłosić ten fakt Zamawiającemu. W opisanym przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do udowodnienia Zamawiającemu konieczności wprowadzenia zmian w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego. Powstałe w konsekwencji ewentualne zmiany we wskazanym zakresie, nie będą stanowić podstawy do zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia. 2.10 Przedmiot zamówienia musi zostać wykonany zgodnie z odpowiednimi przepisami, posiadać wszystkie niezbędne uzgodnienia, stanowić wystarczającą podstawę do wdrożenia odpowiedniej procedury związanej z udzieleniem zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2.11 Wykonawca zrealizuje wszelkie niezbędne czynności w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, określonego w Rozdziale 2 SIWZ, w szczególności zobowiązuje się do: 1) niezwłocznie po podpisaniu umowy, przy udziale przedstawicieli Zamawiającego - dokonania wizji lokalnej w miejscu planowanej inwestycji, dla której wykonany zostanie PFU, w celu uzyskania należytej wiedzy wraz z poznaniem celów i oczekiwań Zamawiającego, 2) przeprowadzania - co najmniej 1 raz w tygodniu - konsultacji z przedstawicielami Zamawiającego, przebieg których opisany zostanie w stosownym protokole. W przypadku, gdy któraś ze stron stwierdzi, że zaistniała konieczność zwiększenia częstotliwości konsultacji w okresie trwania umowy, konsultacje te będą odbywać się stosowanie do potrzeb. 3) sporządzenia niezbędnych opinii, uzgodnień i sprawdzeń w zakresie wynikającym z właściwych przepisów; 4) po wykonaniu przedmiotu zamówienia - złożenia pisemnego oświadczenia, iż dostarczony PFU został wykonany z należytą starannością, przy przestrzeganiu obowiązujących przepisów, norm i zasad sztuki projektowej oraz że jest kompletny, spójny i stanowić będzie wystarczającą podstawę do realizacji robót budowlanych w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2.12 Odpowiedzialność Wykonawcy: 1) W trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania pn. Przebudowa drogi powiatowej nr 2820G (od granic miasta Pelplin do skrzyżowania z drogą nr 27001G) w systemie zaprojektuj i wybuduj, Wykonawca będzie udzielać odpowiedzi na pytania zadawane przez uczestników ww. postępowania, a także - w uzasadnionych przypadkach - będzie dokonywać niezbędnych modyfikacji w przedmiocie przyszłego zamówienia umownego niezwłocznie (lecz nie dłużej niż w terminie 2 dni roboczych), a w przypadkach szczególnie złożonych - w ciągu 4 dni roboczych od przekazania pytania Wykonawcy. 2) Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. 3) Wykonawca będzie ponosić odpowiedzialność wobec Zamawiającego lub osób trzecich za ewentualne szkody powstałe w wyniku niewykonania lub niewłaściwego wykonania usługi. 4) Strony umowy deklarują ścisłą współpracę w zakresie wymaganym dla prawidłowego wykonania niniejszej umowy. 2.13 ZASTRZEŻENIE: W dniu 13 listopada br., Zamawiający na swojej stronie internetowej http://powiat.tczew.pl/aktualnosci/informacja-o-zamiarze-udostepnienia-kanalow-technologicznych-2015-r.html zamieścił informację o zamiarze udostępnienia kanałów technologicznych w 2015 r. w zakresie obszaru planowanej inwestycji. W związku z powyższym Zamawiający niniejszym zawiadamia, iż nie jest zainteresowany poszerzeniem opracowania o tą instalację, niemniej jednak Wykonawca przy sporządzaniu oferty przetargowej winien uwzględnić, iż maksymalnie po 60 dniach od zamieszczenia ww. ogłoszenia, Zamawiający przekaże informacje o konieczności zaprojektowania odpowiedniego kanału technologicznego. 2.14 Wykonawca przeniesie na Zamawiającego majątkowe prawa autorskie do przedmiotu umowy na czas nieoznaczony, na następujących polach eksploatacji: a) w zakresie utrwalania i zwielokrotniania przedmiotu umowy - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową; b) w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których przedmiot umowy utrwalono - wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy; c) w zakresie rozpowszechniania przedmiotu umowy w inny sposób niż określony powyżej - publiczne wystawienie, wyświetlenie, odtwarzanie oraz publiczne udostępnianie przedmiotu umowy. UWAGA: Majątkowe prawa autorskie przeniesione na Zamawiającego na czas nieoznaczony są wyłączne i Zamawiający jest uprawniony do dalszego ich przeniesienia na osoby trzecie, a wynagrodzenie Wykonawcy z tytułu przeniesienia majątkowych praw autorskich do przedmiotu umowy winno zostać zawarte w cenie ofertowej brutto. 2.15 Wybrany Wykonawca, przez cały okres trwania umowy, zobowiązany będzie do posiadania aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości co najmniej 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100). 2.17 W przypadku zatrudnienia podwykonawców, Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania bądź zaniechania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w tym postępowaniu nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: TERMIN PŁATNOŚCI w oparciu o bezusterkowy protokół zdawczo-odbiorczy przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetargi.powiat.tczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach