Przetargi.pl
Wykonanie pracy geodezyjnej związanej z realizacją przez Starostę Chełmskiego zadań z zakresu geodezji i kartografii - Aktualizacja operatu ewidencyjnego w stosunku do działek ewidencyjnych nr 155, 156, 158, 1011, 1012/1 i 1012/2 o łącznej powierzchni 0,87 ha wraz z wspólnymi odcinkami granic działek sąsiadujących oznaczonych nr 97, 154/1, 154/2, 154/3, 154/4, 144, 143, 142, 157, 160 i 159, położonych w obrębie Kobyle, gm. Rejowiec

Powiat Chełmski ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5627501 , fax. 82 5627510
  • Data zamieszczenia: 2016-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chełmski
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5627501, fax. 82 5627510
    REGON: 11019822100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.powiat.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie pracy geodezyjnej związanej z realizacją przez Starostę Chełmskiego zadań z zakresu geodezji i kartografii - Aktualizacja operatu ewidencyjnego w stosunku do działek ewidencyjnych nr 155, 156, 158, 1011, 1012/1 i 1012/2 o łącznej powierzchni 0,87 ha wraz z wspólnymi odcinkami granic działek sąsiadujących oznaczonych nr 97, 154/1, 154/2, 154/3, 154/4, 144, 143, 142, 157, 160 i 159, położonych w obrębie Kobyle, gm. Rejowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pracy geodezyjnej związanej z realizacją przez Starostę Chełmskiego zadań z zakresu geodezji i kartografii - Aktualizacja operatu ewidencyjnego mająca na celu wyeliminowanie błędnych danych oraz zastąpienie danych niezgodnych ze stanem faktycznym, stanem prawnym lub obowiązującymi standardami technicznymi odpowiednimi danymi zgodnymi ze stanem faktycznym lub prawnym oraz obowiązującymi standardami technicznymi w zakresie przebiegu granic działek ewidencyjnych, w tym położenia wyznaczających je p-któw granicznych. Przedmiotowym postępowaniem należy objąć działki ewidencyjne nr 155, 156, 158, 1011, 1012/1 i 1012/2 o łącznej powierzchni 0,87 ha wraz z wspólnymi odcinkami granic działek sąsiadujących oznaczonych nr 97, 154/1, 154/2, 154/3, 154/4, 144, 143, 142, 157, 160 i 159, położone w obrębie Kobyle, gm. Rejowiec. Dotychczasowa ilość p-któw granicznych wykazana w bazie EGiB to 25 sztuk, przy czym ich atrybuty to BPP=5, STB=1 i ZRD=7 lub ZRD=8. W/w aktualizacja operatu ewidencyjnego wykonywana jest w związku z prowadzonym postępowaniem administracyjnym znak: GKN.6641.1.2.2016. W ramach zadania należy przygotować dokumentację zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, przy czym położenie p-któw granicznych należy określić z dokładnością atrybutu BPP=1. Dokumentacja ta ma być sporządzona w postaci operatu technicznego, gdzie dodatkowo należy także wykonać i w nim przedstawić: 1) Analizę dokumentacji dotyczącej granic działek objętych postępowaniem: - analizą objąć wszystkie materiały PZGiK, w tym ewidencji gruntów i budynków, a jej wyniki przedstawić na szkicu podstawowym i tabelarycznym zestawieniu analizowanych operatów z ich charakterystyką, - w przypadku przedłożenia przez strony jakiejkolwiek dokumentacji dotyczącej granic - należy ją także objąć analizą. 2) Badania Ksiąg Wieczystych: - wykonać i załączyć w operacie technicznym badania Ksiąg Wieczystych oraz załączyć odrysy znajdujących się tam map, a stanowiących podstawę oznaczenia tych nieruchomości w dziale I. 3) W operacie technicznym należy załączyć wszystkie materiały źródłowe, w tym też te pozyskane z PODGiK oraz inne dokumenty własności w przypadku, gdy Księgi Wieczyste nie były założone. 4) Do aktualizacji bazy przekazać pliki w formacie .kcd i .txt, przy czym w przypadku p-któw granicznych w przekazanym pliku .txt mają być także atrybuty p-któw BPP, STB i ZRD. Dane te należy przekazać na płycie CD załączonej w operacie technicznym. W ramach zadania należy także zaktualizować przebieg i oznaczenie użytków gruntowych typu B, Br, S, Lzr i dr oraz wykonać pomiar aktualizacyjny szczegółów sytuacyjnych na przedmiotowych działkach. Oprócz operatu technicznego złożonego do PODGiK należy przedłożyć Zamawiającemu po przyjęciu operatu do PODGiK dokumentację wynikową, na którą mają składać się: 1) mapa wynikowa czyli mapa do celów prawnych ( 25 sztuk), 2) wykazy zmian danych ewidencyjnych dotyczące działek sporządzone na działki w których zostaną stwierdzone zmiany (sporządzone na każdą działkę oddzielnie w ilości po 3 szt.), 3) część ewidencyjną zawierającą mapę do celów prawnych, wykazy zmian danych ewidencyjnych dotyczące działek oraz badania Ksiąg Wieczystych w przypadku, gdy informacje o ich numerach nie były ujawnione w rejestrze ewidencji gruntów, 4) część do wydania decyzji zawierającą kserokopię sprawozdania technicznego, wyniki analizy, mapę do celów prawnych, wykazy zmian danych ewidencyjnych, badania Ksiąg Wieczystych. W przypadku, jeżeli będą wykonywane czynności ustalenia granic koszty związane z zawiadomieniem stron ponosi Wykonawca. O terminie w/w czynności należy także zawiadomić Zamawiającego. Zamawiający przewiduje ok. 25 stron, z czego ok. 7 stron adres zamieszkania to miejscowość Kobyle. Wykonawca zamarkuje ustalone punkty graniczne palikami drewnianymi. Wynik prac należy okazać w terenie. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonaną pracę na okres nie mniej niż 72 miesiące, licząc od daty przyjęcia całości prac do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Usterki ujawnione w okresie gwarancji czy rękojmi Wykonawca zobowiązuje się usunąć w ciągu jednego miesiąca od daty ich wykazania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712222002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.powiat.chelm.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach