Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie ogłasza przetarg
- Adres: 97-217 Lubochnia,
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2009-10-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie
97-217 Lubochnia, woj. łódzkie - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych zamiejskich na terenie Powiatu Tomaszowskiego sprzętem zamawiającego i nośnikami wykonawców w sezonie 2009/2010 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie Nr 1A: - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nośnikiem samochodowym wykonawcy oraz pługiem średnim zamawiającego i piaskarką wykonawcy - 1szt. Zadanie Nr 1B: - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nośnikiem samochodowym wykonawcy oraz pługiem średnim i piaskarką zamawiającego - 1szt. Zadanie Nr 1C: - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nośnikiem samochodowym wykonawcy oraz pługiem średnim i piaskarką zamawiającego - 1szt. Zadanie Nr 1D: - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nośnikiem samochodowym wykonawcy oraz pługiem średnim i piaskarką zamawiającego - 1szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: a) nie mogą być wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, (oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ). b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; d) znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) zapewniają całodobową dyspozycyjność, f) zapewniają nieprzerwaną łączność telefoniczną
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub oświadczenia potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . c) Oświadczenie zgodne z art. 22 i art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych
Dodano: 2016-05-11 - Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Zduńska Wola w sezonie 2016/2017
Dodano: 2016-04-15 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych będących w zarządzie Gminy Poddębice objętych w okresie zimowym od dnia 1 stycznia 2016 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku
Dodano: 2015-12-23 - Zimowe utrzymanie dróg i ulic gminnych będących w zarządzie Gminy Poddębice objętych w okresie zimowym od dnia 1 stycznia 2016 roku do dnia 31 grudnia 2017 roku
Dodano: 2015-12-14 - Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Rokiciny w 2016 roku
Dodano: 2015-12-14 - Utrzymanie czystości i porządku wybranych ciągów pieszych i obiektów na terenie miasta Rawa Mazowiecka
Dodano: 2015-12-10 - Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 207.000,00 euro prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na: Zimowe utrzymanie powierzchni dachów budynków kompleksu EC1 Łódź- Miasto Kultury
Dodano: 2015-12-09 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych
Dodano: 2015-12-07 - Usługa odśnieżania terenów zewnętrznych i dachów obiektów w kompleksach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. WAM- CSW w Łodzi - 803/PN/ZP/U/2015
Dodano: 2015-12-03 - Przetarg nieograniczony na obsługę akcji zimowego utrzymania dróg gminnych oraz parkingów w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka w sezonie 2015/2016
Dodano: 2015-12-02