Przetargi.pl
Wykonanie prac w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych zamiejskich na terenie Powiatu Tomaszowskiego sprzętem zamawiającego i nośnikami wykonawców w sezonie 2009/2010

Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-217 Lubochnia,
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Tomaszowie Mazowieckim z/s w Jakubowie
    97-217 Lubochnia, woj. łódzkie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych zamiejskich na terenie Powiatu Tomaszowskiego sprzętem zamawiającego i nośnikami wykonawców w sezonie 2009/2010
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie Nr 1A: - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nośnikiem samochodowym wykonawcy oraz pługiem średnim zamawiającego i piaskarką wykonawcy - 1szt. Zadanie Nr 1B: - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nośnikiem samochodowym wykonawcy oraz pługiem średnim i piaskarką zamawiającego - 1szt. Zadanie Nr 1C: - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nośnikiem samochodowym wykonawcy oraz pługiem średnim i piaskarką zamawiającego - 1szt. Zadanie Nr 1D: - Odśnieżanie i zwalczanie śliskości nośnikiem samochodowym wykonawcy oraz pługiem średnim i piaskarką zamawiającego - 1szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: a) nie mogą być wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Prawa Zamówień Publicznych, (oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej SIWZ). b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; d) znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) zapewniają całodobową dyspozycyjność, f) zapewniają nieprzerwaną łączność telefoniczną
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Aktualny dokument dopuszczający wykonawcę do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej), wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. b) Aktualne zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub oświadczenia potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu . c) Oświadczenie zgodne z art. 22 i art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-tomaszowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach