Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 60770 Poznań, ul. Matejki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 8964800; 8694801 , fax. 61 8694809
- Data zamieszczenia: 2017-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.
ul. Matejki 57
60770 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 61 8964800; 8694801, fax. 61 8694809
REGON: 30253813100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac remontowych w budynkach komunalnych zlokalizowanych w Poznaniu (w podziale na 8 części) - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie prac remontowych w budynkach komunalnych zlokalizowanych w Poznaniu (w podziale na 8 części): 1. ul. Arciszewskiego 3 - izolacja przeciwwilgociowa w budynku, 2. ul. Słowackiego 19/21(Dom Tramwajarza) - kompleksowa wymiana instalacji elektrycznej w części użytkowej budynku (wraz z instalacją audiowizualną i akustyczną), 3. ul. Bukowska 248 – 254 - wyrównanie drogi, 4. ul. Siemiradzkiego 2 - remont połaci dachu, 5. ul. Stawna 8 oficyna - roboty dekarskie, 6. ul. Stawna 8 - remont stropodachu, 7. ul. Ryknica 1 - modernizacja pokrycia dachowego, 8. ul. Grunwaldzka 22 - wymiana pokrycia dachowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia – przed upływem terminu składania ofert – wadium w kwocie 18.600,00 zł (słownie: osiemnaście tysięcy sześćset zł 00/100), w tym dla części: 1) dla części I ul. Arciszewskiego 3 – 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset zł 00/100), 2) dla części II ul. Słowackiego 19/21(Dom Tramwajarza) – 8.500,00 zł (słownie: osiem tysięcy pięćset zł 00/100), 3) dla części III ul. Bukowska 248- 254 – 400,00 zł (słownie: czterysta zł 00/100), 4) dla części IV ul. Siemiradzkiego 2- 300,00 zł (słownie: trzysta zł 00/100), 5) dla części V ul. Stawna 8 oficyna- 800,00 zł (słownie: osiemset zł 00/100), 6) dla części VI ul. Stawna 8 – 4.500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset zł 00/100), 7) dla części VII ul. Ryknica 1- 2.000,00 (słownie: dwa tysiące zł 00/100), 8) dla części IX ul. Grunwaldzka 22- 600,00 (słownie: sześćset zł 00/100), W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część należy wnieść wadium w kwocie będącej sumą wadiów dla poszczególnych zadań, na które jest składana oferta. W tytule przelewu należy wskazać część na jaką jest wnoszone Wadium. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na nieoprocentowane konto Zamawiającego: ING Bank Śląski 07 1050 1520 1000 0023 4950 8511
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W przypadku podmiotów występujących wspólnie wykonawca zobowiązany jest przedłożyć dokumenty określone w pkt. 12.2, 12.3, 12.8, 12.9, 12.10, 12.11 SIWZ oraz dokumenty dotyczące przynależności lub jej braku do grupy kapitałowej (zał. nr 4) dla każdego z podmiotów określonych w umowie regulującej współpracę podmiotów Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu,o których mowa w pkt. 11.1 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 12.2, 12.3, 12.8, 12.9, 12.10, 12.11 SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozwój infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu międzychodzkiego poprzez modernizację budynku Liceum Ogólnokształcącego.
Dodano: 2024-05-06 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3811P w Adamowie.
Dodano: 2024-05-01 - Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-04-30 - Budowa przyszkolnej hali sportowej w Konarach
Dodano: 2024-04-29 - Budowa Szkoły Podstawowej w Nądni dla dzieci z: Nądni, Nowej Wisi i Nowej Wsi Zbąskiej, dowożonych obecnie do 2 szkół w Nądni (k.4-8) i Nowej Wsi Zbąskiej (k.>4)-etap 1.
Dodano: 2024-04-29 - Rozbudowa i przebudowa budynków użyteczności publicznej wraz z przebudową obiektów infrastruktury turystycznej - Rozbudowa i przebudowa budynków szkół w Ślesinie
Dodano: 2024-04-26 - Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
Dodano: 2024-04-25 - Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
Dodano: 2024-04-25 - Przebudowa, zaadaptowanie i wyposażenie pomieszczeń na pokoje biurowe w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej w Kościanie przy ul. Szczepanowskiego 1.
Dodano: 2024-04-25 - Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK w Lesznie, realizowane w trybie ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów– Remont kamienicy przy ul. Narutowicza 58
Dodano: 2024-04-25