Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 95200 Pabianice, ul. Jana Pawła II
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 22 53 500 , fax. 42 21 49 299
- Data zamieszczenia: 2018-03-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Pabianickie Centrum Medyczne Sp. z o.o.
ul. Jana Pawła II 68
95200 Pabianice, woj. łódzkie
tel. 42 22 53 500, fax. 42 21 49 299
REGON: 10068249100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmnzoz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z o. o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac remontowo – budowlanych wraz z projektem i uzyskaniem pozwolenia na budowę w formie „Zaprojektuj – wybuduj” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo – budowlanych wraz z projektem i uzyskaniem pozwolenia na budowę w formie „Zaprojektuj – wybuduj” celem dostosowania pomieszczeń administracji szpitalnej do wymagań POZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać kompleksowo w sposób umożliwiający jego oddanie do eksploatacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 10 519,50 zł (słownie: dziesięć tysięcy pięćset dziewiętnaście złotych i pięćdziesiąt groszy). 2.Wadium może być wniesione w: 2.2.pieniądzu, 2.3.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.4.gwarancjach bankowych, 2.5.gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.6.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt. 2, Ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto: PKO BP 07 1440 1101 0000 0000 1400 4278 z zaznaczeniem „wadium – przetarg 11/Rb/2018”. 5.Wadium uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na konto Zamawiającego, podane w pkt 4. W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz oryginał należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie opatrzonej napisem – WADIUM. Do oferty załączyć kopię poświadczoną za zgodność. 6.Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 12. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 7, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 13.1.Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 13.2.Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (Zamawiający wymaga), 13.3.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie Wykonawcy mają złożyć do oferty. -Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, które stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu według wzorów dołączonych do SIWZ (załączniki nr 1 do SIWZ i nr 2 do SIWZ). -W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. -Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1, stanowiących załączniki nr 1 i 2 do SIWZ. -Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. -Pełnomocnictwo do złożenia oferty i reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli dotyczy. -Pełnomocnictwo do reprezentowania w przypadku składania oferty wspólnej, jeżeli dotyczy. -Potwierdzenie wniesienia wadium. -Protokół z odbytej wizji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 102015E w miejscowości Plecka Dąbrowa obręb Plecka Dąbrowa
Dodano: 2024-05-22 - Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
Dodano: 2024-05-22 - Budowa pawilonu handlowego zlokalizowanego w Łodzi przy ul. Górniczej (nr dz.134/12 obręb B-50) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem(...)
Dodano: 2024-05-22 - Remont elewacji zachodniej budynku „A” zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
Dodano: 2024-05-22 - Remont elewacji na nieruchomości położonej przy ulicy Nowej 40/44 w Łodzi
Dodano: 2024-05-21 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią garażową wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi na nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Skierniewickiej 8/10 PRACE PRZYGOTOWAWCZE
Dodano: 2024-05-21 - „Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli – zakres na 2024 rok.”
Dodano: 2024-05-21 - Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa w Stróży
Dodano: 2024-05-21 - DZP.26.100.2024 Wykonanie zadania w ramach Łódzkiego Budżetu Obywatelskiego 2023/2024 pn. „Mural dla łodzianina Juliana Tuwima. Uhonorujmy naszego wspaniałego poetę.”
Dodano: 2024-05-21 - Przebudowa dróg gminnych – ul. Piaskowej, ul. Krasickiego i ul. Górnej w Ozorkowie
Dodano: 2024-05-21