Przetargi.pl
Wykonanie prac projektowo-kosztorysowych wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i termomodernizacja zespołu szklarni ekspozycyjno - edukacyjnych usytuowanych w obiekcie Palmiarni Wałbrzych wraz z ich specjalistycznym ogrodniczym wyposażeniem technicznym i technologicznym oraz zagospodarowaniem terenu.

Gmina Wałbrzych ogłasza przetarg

  • Adres: 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6655153, 6655154 , fax. 074 6655155
  • Data zamieszczenia: 2013-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wałbrzych
    Pl. Magistracki 1 1
    58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6655153, 6655154, fax. 074 6655155
    REGON: 00057959500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac projektowo-kosztorysowych wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i termomodernizacja zespołu szklarni ekspozycyjno - edukacyjnych usytuowanych w obiekcie Palmiarni Wałbrzych wraz z ich specjalistycznym ogrodniczym wyposażeniem technicznym i technologicznym oraz zagospodarowaniem terenu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowo-kosztorysowych wraz z nadzorem autorskim dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa i termomodernizacja zespołu szklarni ekspozycyjno-edukacyjnych usytuowanych w obiekcie Palmiarni Wałbrzych wraz z ich specjalistycznym ogrodniczym wyposażeniem technicznym i technologicznym oraz zagospodarowaniem terenu. Przedmiot Umowy obejmuje przebudowę i termomodernizację zespołu 22 szklarni, budynków gospodarczych wraz z kotłownią oraz zagospodarowanie terenu. Przy wykonywaniu prac projektowych należy uwzględnić następujące wytyczne: adaptacja budynku kotłowni do wymogów spełniających warunki instalacji i eksploatacji urządzeń kotłowni, kotłownia z zastosowaniem nowoczesnych i proekologicznych rozwiązań, a także funkcją grzania zimą i chłodzenia w okresie letnim (lub równoważne w zakresie funkcji) zgodnie z audytem - obecna moc grzewcza kotłów wynosi 766 kW, źródłem energii jest miał węgla kamiennego, zastosowanie komputerowego systemu sterowania klimatem szklarni oraz blokiem zarządzania energią (w zakresie podstawowym) wraz z zaprojektowaniem systemu automatycznego zasilania awaryjnego wyposażonego w agregat prądotwórczy, rekonstrukcja szklarni (kubatura ok. 22 000m3) w nowoczesnych, energooszczędnych technologiach z uwzględnieniem wartości założenia architektonicznego obiektu zabytkowego oraz zaakceptowanego przez Konserwatora Zabytków Programu użytkowania Palmiarni Wałbrzych-Książ, obiegi grzewcze dostosować w zależności od potrzeb i funkcji poszczególnych budynków wchodzących w skład obiektu, należy również przewidzieć zastosowanie następujących urządzeń i instalacji: wietrzniki, wentylatory, systemy cieniujące, zbiorniki buforowe, deszczowanie roślin, systemy doświetlania roślin itp. zagospodarowanie terenu wraz z kanalizacją deszczową, sanitarną oraz wszystkimi niezbędnymi sieciami; projekt ma uwzględniać instalację odzyskiwania wody deszczowej do celów technologicznych szklarni, należy przewidzieć system przepompowni wody deszczowej, jej gromadzenia w zbiornikach magazynowych, system filtracji oraz ewentualnej dezynfekcji. Przedmiot umowy zostaje podzielony na 4 etapy: 1.1 Etap I obejmujący: wykonanie audytu energetycznego (z podziałem na budynek kotłowni, szklarnie, budynki gospodarcze) - 5 egz. 1.2 Etap II obejmujący: wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego dla kotłowni oraz instalacji grzewczych, chłodniczych, wentylacyjnych oraz c.w.u. - 3 egz, uzyskanie wymaganego pozwolenia Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu, przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i pozwolenia na budowę - 2 egz., uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę 1.3 Etap III obejmujący: wykonanie dla kotłowni oraz instalacji grzewczych, chłodniczych, wentylacyjnych oraz c.w.u.: projektów wykonawczych dla wszystkich koniecznych branż - po 3egz., kosztorysów inwestorskich oddzielnie dla każdej branży - po 3 egz., przedmiaru robót wielobranżowego - 2egz., zbiorczego zestawienia kosztów - 2 egz., Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - po 3egz. wykonanie dla pozostałych obiektów Palmiarni: projektu budowlanego wielobranżowego wraz z zagospodarowaniem terenu- 3 egz. projektów wykonawczych dla wszystkich koniecznych branż - po 3egz., kosztorysów inwestorskich oddzielnie dla każdej branży - po 3 egz., przedmiaru robót wielobranżowego - 2egz., zbiorczego zestawienia kosztów - 2 egz., Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - po 3egz., uzyskanie wymaganego pozwolenia Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu Delegatura w Wałbrzychu, przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i pozwolenia na budowę - 2 egz., uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. 1.4 Etap IV obejmujący: pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie rzeczowej realizacji zadania. Dla całości prac projektowych obowiązkiem Wykonawcy jest: Wykonanie prac projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania zgodnie z Prawem Budowlanym. Wykonanie prac projektowych zgodnie z: z materiałami otrzymanymi od Zamawiającego, Ustawą Prawo Budowlane, Uzyskanie akceptacji rozwiązań zawartych w dokumentacji przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu, Delegatura w Wałbrzychu. Przy wykonywaniu przedmiotu Umowy określonego w §1 ust. 2 punkty 2.1., 2.2., 2.3. Umowy uwzględnienie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072), zgodnie z którym przedmiary robót i kosztorysy mają nawiązywać do specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Terminowe wykonanie prac objętych Umową. a także: Projekty wykonawcze należy opracować oddzielnie dla każdej branży, Wykonawca uzyska we własnym zakresie niezbędne (jeżeli będą wymagane na podstawie przepisów szczegółowych i jeżeli będą konieczne do opracowania przedmiotu zamówienia) opracowania danych wyjściowych takie jak: mapa do celów projektowych, inwentaryzacja obiektu, operaty ochrony środow ska, inwentaryzacji zieleni lub inne niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy. Uzgodnienia, materiały i decyzje niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia W konawca uzyska we własnym zakresie za wyjątkiem tych wskazanych w obowiązkach Zamawiającego, Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt uzyska zgody właścicieli działek, które będzie obej mować inwestycja i ewentualnie, jeżeli będą konieczne do zrealizowania zadania, także działek sąsie nich. Wszystkie dokumenty wymienione w ust. 2 Umowy Wykonawca dostarczy w formie drukowanej w il ściach podanych w ust. 2 Umowy, a także w formie elektronicznej na płycie CD (w formacie .pdf, część kosztowa, tj. przedmiary robót i kosztorysy w plikach PDF i xls). Niedopuszczalne są rozbieżności pomiędzy zapisem elektronicznym dokumentacji, a formą pisemną, a w przypadku zaistnienia takich niezgodności w trakcie trwania prac budowlano - montażowych, kosztami z tego tytułu Zamawiający obciąży Jednostkę Projektową Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 10 000,00 PLN najpóźniej do 22.04.2013r. Godz. 11.00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/palmiarnia2.zip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach