Przetargi.pl
„Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji budynków, lokali, działek i użytków dla gminy Zagórów”

Starosta Słupecki ogłasza przetarg

  • Adres: 62400 Słupca, ul. Poznańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2758600, 2758624 , fax. 632 758 669
  • Data zamieszczenia: 2017-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starosta Słupecki
    ul. Poznańska 20
    62400 Słupca, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2758600, 2758624, fax. 632 758 669
    REGON: 31106099000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji budynków, lokali, działek i użytków dla gminy Zagórów”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji budynków, lokali, działek i użytków dla gminy Zagórów. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71222200-2 Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich. 2. Szczegółowy opis oraz zakres zamówienia określa Załącznik nr 1 – „Warunki Techniczne do wykonania prac geodezyjno-kartograficznych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków w zakresie aktualizacji budynków, lokali, działek i użytków dla gminy Zagórów” zwane dalej „Warunkami technicznymi”. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje wszystkie obowiązki i prace wymienione we wzorze umowy (Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ) oraz Warunkach Technicznych (Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ). 4. Wykonawca może powierzyć wykonanie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 5. Wykonawca zobowiązany jest realizować przedmiot zamówienia współpracując z Zamawiającym i osobami przez niego upoważnionymi w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a „ustawy” Zamawiający wymaga, aby czynności objęte przedmiotem zamówienia polegające na faktycznym wykonywaniu prac geodezyjnych oraz kartograficznych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla 37 obrębów gminy Zagórów były wykonywane (o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej) przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę / Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. 7. W związku z obowiązkiem Wykonawcy / Podwykonawcy, o którym mowa w ust. 6 niniejszego rozdziału II SIWZ (§ 1 ust. 4 umowy) ustala się co następuje: 1) Wykonawca ma obowiązek złożenia w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy oświadczenia dotyczącego zatrudnienia na umowę o prace zgodnie z Załącznikiem nr 9 do SIWZ, 2) jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie przedmiotu zamówienia Podwykonawcy, to na Wykonawcy ciążą następujące obowiązki: a) Wykonawca ma obowiązek dostarczyć Zamawiającemu wraz z projektem umowy z Podwykonawcą oświadczenie Podwykonawcy, w którym zobowiązuje się on zrealizować przedmiot umowy o podwykonawstwo, w taki sposób, by faktyczne wykonanie prac w zakresie podanym w rozdziale II ust. 6 SIWZ (§1 ust. 4 umowy) wykonane było przez osoby zatrudnione na umowę o pracę, b) w projekcie umowy o podwykonawstwo musi się znaleźć zapis zobowiązujący Podwykonawcę, pod rygorem kary umownej, do tego, by w zakresie podanym w rozdziale II ust. 6 SIWZ (§1 ust. 4 umowy) zrealizował przedmiot umowy za pomocą osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, c) brak wypełnienia obowiązków, o których mowa w lit. a) i lit. b) niniejszego punktu skutkować będzie sprzeciwem Zamawiającego względem projektu zawarcia umowy o podwykonawstwo. 3) brak przedłożenia w terminie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1) niniejszego ustępu skutkować będzie nałożeniem przez Zamawiającego kary umownej w wysokości 5.000,00 zł w drodze potrącenia z wynagrodzenia Wykonawcy poprzez pomniejszenie o taką kwotę przelewu stanowiącego zapłatę za fakturę za wykonanie przedmiotu zamówienia. 8. W chwili ogłoszenia niniejszego postępowania baza GEO-INFO Mapa oraz GEO-INFO baza Integra nie zostały jeszcze przekonwertowane do wymogów nowych rozporządzeń EGiB (Dz. U. z 2016 r., poz. 1034), BDOT500 (Dz. U. z 2015 r., poz. 2028) i GESUT (Dz. U. z 2015 r., poz. 1938), co zostanie dokonane do końca maja 2017 r. W związku z wyżej opisaną sytuacją, po zgłoszeniu niniejszej pracy należy pobrać materiały zasobu niezbędne lub przydatne do wykonania prac, pobrać bazę opisową i kartograficzną ewidencji gruntów i budynków jeszcze przed dokonaną konwersją w celu wykorzystania do rozpoczęcia przedmiotowych prac, natomiast po 1 czerwca pobrać te bazy ponownie, aby całość prac wykonać na przekonwertowanych bazach. Całość prac, w tym bazy ewidencji gruntów i budynków należy wykonać w formacie zgodnym z ww. rozporządzeniami. Wszelkie wątpliwości i niejasności należy wyjaśniać i uzgadniać z Zamawiającym w formie pisemnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71222200-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach