Przetargi.pl
Wykonanie prac geodezyjnych

Gmina Łącko ogłasza przetarg

  • Adres: 33-390 Łącko, Łącko 445
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 41 40 710 , fax. 18 41 40 740
  • Data zamieszczenia: 2016-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łącko
    Łącko 445 445
    33-390 Łącko, woj. małopolskie
    tel. 18 41 40 710, fax. 18 41 40 740
    REGON: 49189242300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lacko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie prac geodezyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych z podziałem na części: Część nr I Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej, pozwalającej na wystąpienie przez Zamawiającego z wnioskiem do Wojewody Małopolskiego o wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji potwierdzającej nabycie z mocy prawa przez Gminę Łącko z dniem 1 stycznia 1999 r. własności nieruchomości zajętych pod drogę gminną publiczną w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. (Dz. U. nr 133, poz. 872 ze zm.)- Droga gminna Jazowsko - Na Szczereż nr 291841K w m. Jazowsko i Szczereż -Droga przez Wieś nr 291939 K w m. Szczereż (1907 mb odcinek 0+444-)+651, 4+720-6+420) Część II Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej, pozwalającej na wystąpienie przez Zamawiającego z wnioskiem do Wojewody Małopolskiego o wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji potwierdzającej nabycie z mocy prawa przez Gminę Łącko z dniem 1 stycznia 1999 r. własności nieruchomości zajętych pod drogę gminną publiczną w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. (Dz. U. nr 133, poz. 872 ze zm.)- Droga gminna Wola Kosnowa-Główna Przez Wieś nr 292114K w m. Wola Kosnowa ( 2154 mb odcinek 0+ 000-2+154) Część nr III Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej, pozwalającej na wystąpienie przez Zamawiającego z wnioskiem do Wojewody Małopolskiego o wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji potwierdzającej nabycie z mocy prawa przez Gminę Łącko z dniem 1 stycznia 1999 r. własności nieruchomości zajętych pod drogę gminną publiczną w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. (Dz. U. nr 133, poz. 872 ze zm.)- Droga gminna Wola Piskulina-Parysz nr 292218K w m. Wola Piskulina ( 1900 mb 0+000-1+900) Część nr IV Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej, pozwalającej na wystąpienie przez Zamawiającego z wnioskiem do Wojewody Małopolskiego o wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji potwierdzającej nabycie z mocy prawa przez Gminę Łącko z dniem 1 stycznia 1999 r. własności nieruchomości zajętych pod drogę gminną publiczną w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. (Dz. U. nr 133, poz. 872 ze zm.)- Droga gminna Łącko-Nadbrzeżna nr 292009K w m. Łącko w obrębie działki ewidencyjnej nr 848 Część nr V Wykonanie dokumentacji geodezyjno-prawnej, pozwalającej na wystąpienie przez Zamawiającego z wnioskiem do Wojewody Małopolskiego o wszczęcie postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji potwierdzającej nabycie z mocy prawa przez Gminę Łącko z dniem 1 stycznia 1999 r. własności nieruchomości zajętych pod drogę gminną publiczną w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną. (Dz. U. nr 133, poz. 872 ze zm.)- Droga gminna Obidza- Zarzeka 291683K ( działka nr 1028) Zakres prac dla części od nr I do nr V obejmuje: a) ustalenie na gruncie przebiegu granic pasa drogowego winno być sporządzone w obecności właściwego zarządcy drogi oraz właścicieli przyległych nieruchomości. W zależności od okoliczności ustalenie granic pasa drogowego zostanie dokonane poprzez wznowienie granic, przyjęcia granic wg stanu ujawnionego w ewidencji gruntów i budynków bądź protokolarne ustalenie przebiegu granic pasa drogowego w obecności zarządcy drogi. Dla działki zajętej pod pas drogowy należy w pozycji: użytki wpisać dr. Wskazane jest wykorzystanie i dołączenie (o ile były sporządzone przed dniem 31.12.1998 r.) archiwalnych dokumentów geodezyjnych, na których uwidoczniony jest przebieg pasa drogowego na dzień 31.12.1998 r., takie jak: mapy sytuacyjno-wysokościowe, zdjęcia lotnicze, inwentaryzacje powykonawcze, operaty podziałów itp., b) w razie stwierdzenia zajęcia części nieruchomości należy również przedłożyć projekt podziału działki, c) należy przedłożyć oświadczenie złożone przez obecnych na gruncie: właścicieli nieruchomości, władających lub ich spadkobierców, z którego wynikać będzie, że nieruchomość była zajęta w całości lub części w dniu 31.12.1998 r. pod drogę publiczną oraz zakres prowadzonych przez Gminę Łącko na nieruchomości prac na dzień 31.12. 1998 r., o ile wyżej wymienieni takie oświadczenia złożą pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe oświadczenia, d) protokół ustalenia przebiegu granic pasa drogowego według stanu na dzień 31.12.1998 r. opisujący stan urządzenia drogi, stan zajęcia nieruchomości pod drogę publiczną, zagospodarowanie terenu w tej dacie z wykazaniem elementów sytuacji charakterystycznych dla pasa drogowego -wzór protokołu stanowi załącznik nr 1. (należy dołączyć oryginał i kopię protokołu), e) kopię protokołu granicznego wraz ze szkicami, f) badanie ksiąg wieczystych według stanu na dzień 31 grudnia 1998 r. z podstawą prawną oraz odpis (może być elektroniczny) według stanu dotychczasowego, g) informacja z rejestru gruntów dla każdej działki objętej pomiarem (oryginał), h) na mapie należy umieścić klauzulę: - projekt podziału nieruchomości wykonany dla celów postępowania administracyjnego prowadzonego w trybie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administracje publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 ze zm.), - granice podziału nieruchomości ustalono według jej zajęcia pod drogę publiczną na dzień 31 grudnia 1998 r. Mapy należy wykonać oddzielnie dla każdej nieruchomości w 5 egzemplarzach dla Zamawiającego oraz po jednym egzemplarzu dla każdej ze stron oraz w 3 egzemplarzach mapy zbiorcze. i). Jeżeli w wyniku badania ksiąg wieczystych okaże się, że przedmiotem zajęcia jest nieruchomość posiadająca nieuregulowany stan prawny, należy wykonać wykaz synchronizacyjny do wydzielonej działki. Jeżeli okaże się, że zajęta pod pas drogowy nieruchomość skład się z kilku parcel gruntowych, należy dokonać podziału geodezyjnego nieruchomości do stanu prawnego, celem złożenia wniosku komunalizacyjnego na oznaczeniach obowiązujących. W przypadku, gdy był już wykonany równoważnik obejmujący całą parcelę gruntową, pomimo że jej część zajęta była pod drogę publiczną i parcela ta została wykreślona z księgi wieczystej a Wykonawca ewidentnie stwierdzi, że równoważnik był błędny i część parceli powinna stanowić pas drogowy, do zadań Wykonawcy należy sprostować błędnie sporządzony równoważnik, (przygotować wniosek do sprostowania i całą dokumentację, po uprzednim uzgodnieniu formy wniosku z VI Wydziale Ksiąg Wieczystych) Jeżeli w wyniku badania ksiąg wieczystych okaże się, że wydzielony pas drogowy składa się z parceli gruntowej stanowiącej mienie gminne lub Skarb Państwa, na mapie umieszcza się klauzulę: podział został wykonany w oparciu o art. 96 ust. 1 pkt. 1b ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 1774 ze zm.) Wówczas tryb postępowania w oparciu o art.73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną.( (Dz. U. nr 133, poz. 872 ze zm.) nie ma zastosowania. Część nr VI Sporządzenie podziału nieruchomości do stanu prawnego oznaczonej numerem geodezyjnym 74 w obrębie Zabrzeż, poprzez wydzielenie działek stanowiących własność Gminy Łącko odpowiadających: pgr 1354/1, 1359, 1364, 1365, 1367/1, objętych decyzją Wojewody Małopolskiego WS-VII.7532.1.5670.2012.SA z dnia 08.11.2012 r., a następnie sporządzenie dokumentacji geodezyjno-prawnej do dokonania zamiany nieruchomości: działki powstałej z wydzielenia drogi (obecny nr 74) na odcinku działki nr 75/2 w zamian za działkę nr 76/2, powstałą z podziału działki 76, której podział należy przygotować do zatwierdzenia w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity Dz. U. 2015 r., poz. 1774 ze zm.) Część nr VII Sporządzenie podziału nieruchomości stanowiących działki nr: 450, 451, 433, 432, 431,426,428,417 pod poszerzenie pasa drogowego drogi gminnej - nr . dz. 458/1 w Zabrzeży Zakres prac dla części nr VI i VII obejmuje: a) sporządzenie map z podziału nieruchomości do stanu prawnego, które mają być podstawą do dokonania zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków oraz do zmiany oznaczenia parcel gruntowych na działki ewidencyjne w Sądzie Rejonowym w Nowym Sączu VI Wydział Ksiąg Wieczystych, b) mapy z podziału nieruchomości do dokonania zamiany nieruchomości mają być podstawą do sporządzenia umowy zamiany w formie aktu notarialnego, c) przygotowanie wszelkich niezbędnych dokumentów do zatwierdzenia podziałów nieruchomości oraz do dokonania zmian w operacie ewidencji gruntów i budynków, łącznie z wnioskami leży po stronie wykonawcy, d) mapy należy wykonać w 5 egzemplarzach, e) stabilizacja granic- kamienie graniczne. Część nr VIII Sporządzenie mapy do celów prawnych do ustanowienia służebności gruntowej na działce nr 742/2 w miejscowości Kicznia do wydzielonego ujęcia wody pitnej. Zakres prac dla części nr VIII obejmuje: Mapy należy w 5 egzemplarzach. Zamawiający zaleca aby Wykonawcy przed złożeniem oferty dokonali wizji terenu objętego przedmiotem zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych . Liczba części: 8
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713555001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) dla Części nr I. 500,00 zł (słownie: pięćset złotych 00/100) dla Części nr II. 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) dla Części nr III. dla Części od nr IV do nr VIII - wadium nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lacko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną