Przetargi.pl
Wykonanie placów zabaw w ramach projektu pt. MOJE PRZEDSZKOLE - MOJE OKNO NA ŚWIAT, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Gmina Łopuszno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-070 Łopuszno, ul. Konecka 12
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3914009 , fax. 41 3914054
  • Data zamieszczenia: 2015-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łopuszno
    ul. Konecka 12 12
    26-070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3914009, fax. 41 3914054
    REGON: 29101029200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lopuszno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie placów zabaw w ramach projektu pt. MOJE PRZEDSZKOLE - MOJE OKNO NA ŚWIAT, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie placów zabaw w ramach projektu pt.: MOJE PRZEDSZKOLE - MOJE OKNO NA ŚWIAT, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zamówienie obejmuje w szczególności: - wykonanie placu zabaw przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Łopusznie - wykonanie placu zabaw przy Zespole Szkół w Gnieździskach Wykonanie placu zabaw przy Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Łopusznie obejmuje dostawę i montaż: zestawu zabawowego, huśtawki wagowej, huśtawki wahadłowej podwójnej, sprężynowca pojedynczego, karuzeli tarczowej, kosza na śmieci, tablicy z regulaminem oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni - 200m2 wraz z ogrodzeniem placu zabaw. Wykonanie placu zabaw przy Zespole Szkół w Gnieździskach obejmuje dostawę i montaż: zestawu zabawowego, zestawu wspinaczkowego, sprężynowca pojedynczego, sprężynowca dwuosobowego oraz wykonanie bezpiecznej nawierzchni - 150m2 wraz z ogrodzeniem placu zabaw. 1. Szczegółowy zakres robót został wyszczególniony w załączniku nr 6 do SIWZ 2. Wszystkie wskazane w dokumentacji SIWZ znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć, jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem /równoważny/. 3. Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac niezbędnych przy realizacji zamówienia m. in.: a) urządzić zaplecze robót, b) zabezpieczyć roboty pod względem BHP - dotyczy to również zabezpieczenia warunków bezpieczeństwa wszystkich osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, c) zorganizować i przeprowadzić niezbędne próby, badania i odbiory dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, d) pokryć szkody powstałe w trakcie realizacji zamówienia (w tym: wobec osób trzecich), 4. Możliwość przedłużenia terminu wykonania zamówienia istnieje jedynie w przypadku zgody wyrażonej przez instytucje finansującą zadanie. 5. Zastosowane do realizacji zadania materiały winny być zgodne z wymogami Zmawiającego, posiadać aktualne certyfikaty na znak bezpieczeństwa, atesty, być zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w polskich normach lub aprobatą techniczną, o ile dla danego wyrobu nie ustalono Polskiej Normy oraz zgodne z właściwymi przepisami i dokumentami technicznymi. Do odbioru wykonawca dostarczy komplet wymaganych atestów i certyfikatów łącznie z dokumentem (atestem) potwierdzającym właściwy montaż. 6. Do oferty należy dołączyć rysunki lub fotografię oferowanego produktu wraz z kolorystyką i parametrami oraz atestami i certyfikatami na całe urządzenia. Niedopuszczalne jest dostarczenie atestu, certyfikatu na poszczególne elementy urządzenia. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe. 7. Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa wart. 29, ust. 4 ustawy. 8. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia ma odpowiadać dokumentacji przetargowej. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest zobowiązany do zdobycia wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenia i zweryfikowania materiałów przetargowych oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach lub przeoczeniach. Zamawiający nie będzie uwzględniał żadnych roszczeń i uwag z tytułu błędów lub nieścisłości specyfikacji istotnych warunków zamówienia po upływie terminu na wniesienie ewentualnych uwag do treści SIWZ, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - art. 30 ust. 5 ustawy /np. materiały, urządzenia/ tzn. takie, których parametry techniczne są równoważne -co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w SIWZ. 10. Wymagania dotyczące rękojmi i gwarancji: Zamawiający żąda minimum 36 - miesięcznego okresu gwarancji, licząc od dnia podpisania bez uwag ostatecznego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia, na wykonane roboty, zamontowane urządzenia i wbudowane materiały. 11. Przed złożeniem oferty Zamawiający proponuje zapoznanie się Oferenta z obiektem i z terenem na którym mają być prowadzone roboty. 12. W interesie Wykonawcy jest zdobycie wszelkich niezbędnych informacji koniecznych do przygotowania i złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 zł).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja dodatkowa
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lopuszno.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach