Przetargi.pl
Wykonanie pisemnych operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości.

Województwo Podkarpackie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-010 Rzeszów, al. Łukasza Cieplińskiego 4
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8501776 , fax. 017 8501701
  • Data zamieszczenia: 2012-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Podkarpackie
    al. Łukasza Cieplińskiego 4 4
    35-010 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8501776, fax. 017 8501701
    REGON: 69058132400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie pisemnych operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pisemnych operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości będących własnością Województwa Podkarpackiego: 1) nieruchomości położonych w Przemyślu przy ul. Łukasińskiego 12 na terenie obrębu ewidencyjnego 84 miasta Przemyśla, oznaczonych w operacie ewidencji gruntów jako działki nr 55 i 56 o łącznej pow. 0,2714 ha, zabudowanych budynkiem oświatowym, trzykondygnacyjnym z sutereną i nadbudowanym w części poddaszem o pow. użytkowej ok. 1 485,00 m2. Cel wyceny - potrzeby własne właściciela 2) nieruchomości położonej w Przemyślu przy ul. Kościuszki 2 na terenie obrębu ewidencyjnego 207 miasta Przemyśla, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów jako działka nr 642/2 o pow. 0,3778 ha, zabudowanej budynkiem oświatowym o pow. uzytkowej ok. 1 574,11 m2, budynkiem oficyny o pow. uzytkowej ok. 137,50 m2, budynkiem boksów garażowych o pow. użytkowej ok. 138,19 m2. Cel wyceny - potrzeby własne właściciela 3) nieruchomości położonych w Rzeszowie przy ul. Lisa Kuli 13 na terenie obrębu ewidencyjnego 207 miasta Rzeszowa, oznaczonych w operacie ewidencji gruntów jako działki nr 1213/2 i 1213/3 o łącznej pow. 0,0666 ha, zabudowanych budynkiem oświatowym o pow. użytkowej ok. 985,00 m2. Cel wyceny - potrzeby własne właściciela 4) nieruchomości położonej w Tarnobrzegu przy ul. Sienkiewicza 159A, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów jako działka nr 1507/6 o pow. 0,1080 ha, zabudowanej budynkiem oświatowym o pow. użytkowej ok. 1 262,00 m2. Cel wyceny - potrzeby własne właściciela 5) nieruchomości położonej w Debicy przy ul. Kościuszki 36, oznaczonej w operacie ewidencji gruntów jako działka nr 481/25 o pow. 0,2591 ha, zabudowanej budynkiem magazynowym, jednokondygnacyjnym o pow. użytkowej ok. 740,00 m2. Cel wyceny - potrzeby własne właściciela 6) nieruchomości położonej w Tarnobrzegu przy ul. Sienkiewicza 159A, obejmującej samodzielny lokal użytkowy o pow. użytkowej ok. 590 m2 oraz udział wynoszący 59037/78862 części w nieruchomości wspólnej. Cel wyceny - potrzeby własne właściciela Operaty szacunkowe należy wykonać w dwóch egzemplarzach - oryginał i kopia. Jeden egzemplarz operatu musi zawierać załączniki w formie oryginałów wydanych przez właściwe organy, tj.: odpisy z ksiąg wieczystych, kopie map: ewidencyjnej i zasadniczej w części obejmującej nieruchomość, wypisy z ewidencji gruntów, odpis z planu zagospodarowania przestrzennego bądź studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego danej Gminy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrota.podkarpackie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach