Przetargi.pl
Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka 62 A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 6462414 , fax. 089 6421762
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Grunwaldzka 62 A 62 A
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 6462414, fax. 089 6421762
    REGON: 51075119000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.ostroda.pl, www.bip.powiat.ostroda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca wykona zamówienie w dwóch etapach. Etap I Wykonawca zobowiązuje się do wykonania oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul szklanych w ciągu dróg i ulic powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie w ilości 385,87 m2 ogółem. Przejścia dla pieszych: Droga Nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo 7 szt. = 96 m2; Droga Nr 1194 N dr. Nr 1307 N (Zalewo) - Miłomłyn 4 szt. = 72 m2; Droga Nr 1243 N Ostróda - Tułodziad 4 szt. = 42 m2; Droga Nr 1230 N Ostróda - Lubajny - Stare Jabłonki - Mańki 4 szt. = 54 m2; Droga Nr 1235 N Smykówko - Klonowo 2 szt. = 22 m2; Droga Nr 1232 N Wirwajdy - Smykowo - Szyldak - Olsztynek 1 szt. = 10 m2; Droga Nr 1266 N Samin - Stębark - Łodwigowo 1 szt. = 12 m2; P-1b Droga Nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo 4 m2; Droga Nr 1194 N dr. Nr 1307 N (Zalewo) - Miłomłyn 2 m2; P-1e Droga Nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo 6 m2; Droga Nr 1194 N dr. Nr 1307 N (Zalewo) - Miłomłyn 2,88 m2; P-4 Droga Nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo 10,32 m2; Droga Nr 1194 N dr. Nr 1307 N (Zalewo) - Miłomłyn 5,28 m2; P-12 Droga Nr 1243 N Ostróda - Tułodziad 9 m2; Droga Nr 1961 N Ostróda - Kajkowo 5 m2; Droga Nr 1230 N Ostróda - Lubajny - Stare Jabłonki - Mańki 9 m2; Droga Nr 1266 N Samin - Stębark - Łodwigowo 11 m2. P-13 Droga Nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo 3,15 m2; Droga Nr 1194 N dr. Nr 1307 N (Zalewo) - Miłomłyn 1,05 m2; P-15 Droga Nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo 1 szt. = 1,325 m2; Droga Nr 1232 N Wirwajdy - Smykowo - Szyldak - Olsztynek 2 szt. = 2,65 m2; P-17 Droga Nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo 1 szt. - 1,71 m2; Znak A - 17 malowany na jezdni Droga Nr 1232 N Wirwajdy - Smykowo - Szyldak - Olsztynek 2 szt. = 3,5 m2; Ogółem: 385,87 m2 Wykonawca zobowiązuje się do wykonania oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul szklanych w ciągu dróg i ulic powiatowych na terenie Obwodu Drogowego Nr 2 Morągu w ilości 4 045,82 m2 ogółem zgodnie z poniższym wykazem: Przejścia dla pieszych: m. Morąg: ul. Aleja Wojska Polskiego 4 szt. = 96 m2; ul. Bema 2 szt. = 20 m2; ul. Dworcowa 2 szt. = 28 m2; ul. Kajki 1 szt. = 10 m2; ul. Kaszubska 1 szt. = 12 m2; ul. Kościelna 1 szt. = 8 m2; ul. Kościuszki 4 szt. = 50 m2; ul. Krasińskiego 1 szt. = 10 m2; ul. Kujawska 7 szt. = 82 m2; ul. Kwiatowa 1 szt. = 16 m2; ul. Leśna 10 szt. = 150 m2; ul. Mazowiecka 1 szt. = 8 m2; ul. Mickiewicza 16 szt. = 244 m2; ul. Ogrodowa 4 szt. = 42 m2; ul. Przemysłowa 2 szt. = 24 m2; ul. Pułaskiego 6 szt. = 86 m2; ul. Sienkiewicza 6 szt. = 108 m2; ul. Szkolna 3 szt. = 30 m2; ul. Szpitalna 2 szt. = 22 m2; ul. Warmińska 6 szt. = 110 m2; ul. Wenecka 3 szt. = 34 m2; ul. Wróblewskiego 5 szt. = 54 m2; ul. 11-go Listopada 11 szt. = 158 m2; ul. Zamkowa 4 szt. = 44 m2; ul. Zawiszy 1 szt. = 12 m2; ul. Kolejowa 1 szt. = 18 m2; m. Miłakowo: ul. Daszyńskiego 3 szt. = 40 m2; Dr. Nr 1189 N Strużyna - Jurki - Maliniak, m. Jurki 3 szt. = 24 m2; Dr. Nr 1190 N Mazanki - Plękity - Liksajny, m. Szymonowo 1 szt. = 8 m2; Dr. Nr 1219 N Bramka - Tarda - Miłomłyn - Samborowo , m. Słonecznik 1 szt. = 10 m2; Dr.1199N Pieszkowo -Boguchwały-Zawroty m. Żabi Róg i Boguchwały 2 szt. = 24 m2; P-1 Skrzyżowanie ul. Nr 3073 N Leśna z ul. Nr 3086 N Pułaskiego 18,06 m2; P-4 Skrzyżowanie ul. Nr 3073 N Leśna z ul. Nr 3086 N Pułaskiego 29,20 m2; ul. Nr 1211N Aleja Wojska Polskiego, m. Morąg 4,80 m2; ul. Nr 1162N Daszyńskiego m. Miłakowo 4,80 m2; Dr. Nr 1199 N Pieszkowo -Boguchwały -Zawroty, m. Żabi Róg 9,60 m2; Dr. Nr 1213 N dr. Nr 1211N (Rolnowo)-Kiełkuty -Dobrocin -Wenecja, m. Dobrocin 9,60 m2; Dr Nr 1221N Żabi Róg-Florczaki, m. Żabi Róg 4,80 m2; Dr 1965 N Zawroty-Szeląg 10,08 m2; P-7c Dr 1965 N Zawroty-Szeląg 385,44 m2; P-7d Dr 1965 N Zawroty-Szeląg 1 841,40 m2; P-8 Skrzyżowanie ul. Nr 3073 N Leśna z ul. Nr 3086 N Pułaskiego 25,18 m2; P-11 ul. Nr 1180 N Wróblewskiego, m. Morąg 8,50 m2; P-12 Skrzyżowanie ul. Nr 3073 N Leśna z ul. Nr 3086 N Pułaskiego 2,96 m2; ul. Nr 3076 N Mickiewicza, m. Morąg 3,00 m2; ul. Nr 3088 N Warmińska, m. Morąg 1,82 m2; Dr. Nr 1199 N Pieszkowo -Boguchwały -Zawroty, m. Żabi Róg 2,50 m2; Dr. Nr 1213 N dr. Nr 1211N (Rolnowo)-Kiełkuty -Dobrocin -Wenecja, m. Dobrocin 2,50 m2; Dr. Nr 1223 N dr. Nr 1221 N Gubity-Kozia Góra-dr. Nr 1203 N (Ględy), m. Kozia Góra 1,50 m2; Dr Nr 1221N Żabi Róg-Florczaki, m. Żabi Róg 2,50 m2; Dr 1965 N Zawroty-Szeląg 3,00 m2; P-16 Skrzyżowanie ul. Nr 3073 N Leśna z ul. Nr 3086 N Pułaskiego 6,20 m2; ul. Nr 3076 N Mickiewicza, m. Morąg 2,46 m2; ul. Nr 3088 N Warmińska, m. Morąg 1,23 m2; Dr. Nr 1199 N Pieszkowo -Boguchwały -Zawroty, m. Żabi Róg 6,20 m2; Dr. Nr 1213 N dr. Nr 1211N (Rolnowo)-Kiełkuty -Dobrocin -Wenecja, m. Dobrocin 6,20 m2; Dr Nr 1221N Żabi Róg-Florczaki, m. Żabi Róg 3,10 m2; Dr 1965 N Zawroty-Szeląg 6,20 m2; P-20, P-24 ul. Nr 3077 N Ogrodowa, m. Morąg 2 szt. = 8,048 m2; ul. Nr 3076 N Mickiewicza, m. Morąg 1 szt. = 4,024 m2; ul. Nr 3069 N Kościuszki, m. Morąg 1 szt. = 4,024 m2; ul. Nr 3071 N Kujawska, m. Morąg 1 szt. = 4,024 m2; P-23 ul. Nr 1180 N Wróblewskiego, m. Morąg 33,10 m2; P-25 ul. Nr 3076 N Mickiewicza, m. Morąg 2 szt. = 2,784 m2; ul. Nr 3071 N Kujawska, m. Morąg 2 szt. = 2,784 m2; ul. Nr 3074 N Marszałka Piłsudskiego, m. Morąg 2 szt. = 2,204 m2; Ogółem Obwód Drogowy Nr 2 w Morągu: 4.045,82 m2; W Etapie I Wykonawca wykona oznakowanie poziome na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie oraz na terenie działania Obwodu Drogowego Nr2 w Morągu o łącznej ilości 4 431,69 m2. Etap II W Etapie II Wykonawca wykona oznakowanie poziome na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 1 w Ostródzie oraz na terenie działania Obwodu Drogowego Nr 2 w Morągu w miejscach wskazanych przez Zamawiającego o łącznej ilości 180,00 m2. Zakres robót na wykonanie Etapu II zostanie przedstawiony po okresie gwarancji na Etap I do 05.10.2013 r. Termin wykonania Etapu I: do 25.04.2013 r. Termin wykonania Etapu II: od otrzymania zakresu do 20.10.2013 r. Wykonawca w terminie 1 dnia roboczego od dnia zakończenia danego etapu zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość do odbioru przedmiotu umowy. Po zakończeniu Etapu I nastąpi odbiór końcowy dotyczący Etapu I. Gotowość do odbioru końcowego Etapu I Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wpisać do dziennika budowy. Po zakończeniu Etapu II nastąpi odbiór końcowy dotyczący Etapu II. Gotowość do odbioru końcowego Etapu II Wykonawca zobowiązany jest jednocześnie wpisać do dziennika budowy. Odbiory robót nastąpią w ciągu 2 dni roboczych od daty wpływu zgłoszenia zakończenia danego etapu. Okres gwarancji 5 miesięcy od daty odbioru końcowego danego etapu. Płatność w terminie 30 dni od dokonania odbioru końcowego dla Etapu I oraz odbioru końcowego dla Etapu II i otrzymania prawidłowo wystawionej faktury z załączonym protokołem odbioru końcowego danego etapu. Do załączonych do faktur wykazów Wykonawca obowiązany jest załączyć atesty i certyfikaty na wykorzystane materiały. Po podpisaniu umowy (nie później niż w ciągu 5 dni roboczych od zawarcia umowy) należy przedłożyć zaopiniowany przez Powiatową Komendę Policji schemat tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania oznakowania poziomego, w celu zaopiniowania i zatwierdzenia. W dniu przekazania terenu budowy Zamawiający przekaże Wykonawcy dziennik budowy oraz książkę obmiarów. Przy realizacji zamówienia wykonawca powinien dysponować minimum 2 osobami, które ukończyły szkolenie z zakresu wykonywania niektórych czynności związanych z kierowaniem ruchem drogowym. Wykonawca od dnia przekazania terenu budowy będzie wykonywał oznakowanie poziome każdego dnia przy sprzyjających warunkach atmosferycznych. Wykonawca każdorazowo przed przystąpieniem do wykonywania oznakowania poziomego będzie uzgadniał lokalizację robót z osobą wyznaczoną do kierowania i koordynowania spraw związanych z realizacją umowy. Na okres trwania umowy Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332214
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 1 656,00 zł, słownie: jeden tysiąc sześćset pięćdziesiąt sześć złotych 00/100; Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Gospodarki Żywnościowej S.A. Oddział Operacyjny w Ostródzie, nr 02 2030 0045 1110 0000 0184 7240 z adnotacją: Wadium- nr sprawy DT.2610.3.2013.MT - Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego farbą akrylową z zastosowaniem mikrokul dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku wnoszenia wadium w formach, o których mowa w pkt 2-5 oryginał dokumentu należy złożyć u Głównej Księgowej Zarządu Dróg Powiatowych w Ostródzie (pok. nr 3 w siedzibie Zamawiającego). Dokumenty wymienione w pkt 2-5 muszą zachować ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. W/w poręczenia i gwarancje muszą być bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego zgodnie z przesłankami utraty wadium określonymi w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 2. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem Roz. VIII pkt 3 ppkt 1. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 3. Utrata wadium 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp (Roz. VI pkt 7 SIWZ), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności jeżeli wykonawca nie spełni wymagań formalnych, o których mowa w Roz. XIV pkt 4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.ostroda.pl; www.bip.powiat.ostroda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach