Przetargi.pl
Wykonanie otworu studziennego nr 3 oraz zakup i montaż obudowy naziemnej studni wraz z podłączeniem studni do rurociągu ssawnego ? 150

Miasto Brańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 17-120 Brańsk, ul. Rynek 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7375005 w. 28
  • Data zamieszczenia: 2016-03-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Brańsk
    ul. Rynek 8 8
    17-120 Brańsk, woj. podlaskie
    tel. 085 7375005 w. 28
    REGON: 05065894700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umbransk.bip.podlaskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie otworu studziennego nr 3 oraz zakup i montaż obudowy naziemnej studni wraz z podłączeniem studni do rurociągu ssawnego ? 150
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu otworu studziennego nr 3, zakup i montaż obudowy naziemnej studni oraz podłączenie studni do rurociągu ssawnego ? 150 A. Wykonanie otworu studziennego nr 3 na terenie ujęcia miejskiego w Brańsku przy ul. Senatorskiej 14- zgodnie dokumentacją techniczną Zadanie to obejmuje: a) wykonanie otworu wiertniczego nr 3 o głębokości 66 m przy użyciu dwóch kolumn rur, tj. o średnicy 508 mm do głębokości około 25 m (posadowiona na korku iłowym) oraz o średnicy 457 mm do głębokości około 66 m (usunięta całkowicie w trakcie filtrowania otworu), b) zabudowanie otworu filtrem o PVC - U o średnicy 280 mm i całkowitej długości 65,5 m, w tym część robocza o łącznej długości około 34,5m, c) przeprowadzenie pompowania oczyszczającego i pomiarowego, d) wykonanie badań laboratoryjnych pobranych próbek gruntu i wody w zakresie określonym w projekcie robót geologicznych, e) wykonanie robót geodezyjnych (niwelacja i domiary) B. Zakup i montaż obudowy studni głębinowej z przystosowaniem do samowypływu i automatycznym awaryjnym dogrzewem o wymiarach: długość - 1,66 m, szerokość 1,10 m, grubość - 0,10 m. Podstawa wykonana jest z konstrukcji stalowej ażurowej, obudowanej szczelną powłoką z laminatu poliestrowo - szklanego w całości wypełniona pianką poliuretanową stanowiącą ocieplenie podstawy. Pokrywa obudowy o wymiarach wewnętrznych: długość - 1,34 m, szerokość 0,80 m, wysokość 0,85 lub 1,30 m. Pokrywa składa się z dwóch elementów (wewnętrznego i zewnętrznego) wykonanych z laminatu poliestrowo - szklanego. Przestrzeń między elementami wypełniona jest warstwą ocieplającą z pianki poliuretanowej grubości 50 mm. Podłączenie studni do rurociągu ssawnego ? 150 - zgodnie z dokumentacją techniczną Zadanie to obejmuje:a) zakup i montaż studni głębinowej b) wykonanie dezynfekcji studni; c) wykonanie badań laboratoryjnych wody; d) podłączenie studni do rurociągu ssawnego ? 150 Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik do niniejszej SIWZ. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz ich zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452622209
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium: a)Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). b) Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). c) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto zamawiającego: 52806300010010010011820009 z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu na wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu otworu studziennego nr 3 oraz zakupie i zamontowaniu naziemnej studni . Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wniesienie wadium został załączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. d) Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy Pzp. e) Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. f) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umbransk.bip.podlaskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach