Przetargi.pl
WYKONANIE OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO SALI KONCERTOWEJ POLSKIEJ FILHARMONII BAŁTYCKIEJ IM. FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU

Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-751 Gdańsk, ul. Ołowianka 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 3206250 , fax. (058) 323 83 63
  • Data zamieszczenia: 2016-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Polska Filharmonia Bałtycka im. Fryderyka Chopina w Gdańsku
    ul. Ołowianka 1 1
    80-751 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. (058) 3206250, fax. (058) 323 83 63
    REGON: 19031794000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.filharmonia.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE OŚWIETLENIA EWAKUACYJNEGO SALI KONCERTOWEJ POLSKIEJ FILHARMONII BAŁTYCKIEJ IM. FRYDERYKA CHOPINA W GDAŃSKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż opraw oświetlenia ewakuacyjnego na Sali koncertowej PFB, zgodnie z projektem wykonawczym pod nazwą : Oświetlenie awaryjne oraz ewakuacyjne Sala główna - Widownia, autorstwa inż. Andrzeja Szypowicza oraz informacjami uzupełniającymi, zawartymi w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia. 1.Zasilanie obwodów ww. oświetlenia należy wykonać ze znajdującej się w pomieszczeniu oświetleniowca na II piętrze w tablicy TA 3-W1 - TA 3-E1, w której zamontować przekaźnik kontroli faz, zabezpieczenia 3 obwodów zasilania opraw awaryjnych oraz stycznik modułowy, który ma załączać oświetlenie awaryjne w przypadku zaniku dowolnej z faz. 2.Przewody zasilania opraw prowadzić z ww. pomieszczenia na betonowy strop techniczny i tam układać je z wykorzystaniem istniejących koryt instalacyjnych lub ułożyć oddzielne rurki na uchwytach do wybranych istniejących przepustów rewizyjnych do strefy sufitu kartonowo-gipsowego podwieszanego Sali koncertowej. W miejscach, które mogą być widoczne z poziomu widowni przewody układać w rurkach Peschla lub rurkach instalacyjnych o kolorze RAL sufitu. 3.Stosować dedykowane oprawy awaryjne LED posiadające atest CNBOP i czas podtrzymania 3 godziny, wersja autotest, w kolorze RAL zgodnym z kolorem sufitów sali, o mocy minimum 5W. Do oferty należy dołączyć karty katalogowe proponowanych opraw, ich atesty oraz wyliczenia symulacji oświetlenia widowni wykonane w programie do projektowania oświetlenia wraz z wynikami w pdf. Wyliczenia te muszą zapewniać minimalny poziom oświetlenia Sali powyżej 5 lux ze współczynnikiem zapasu minimum 30% (lub wyżej), co zapewnić ma długoletnie utrzymywanie wymaganego przepisami poziomu oświetlenia awaryjnego Sali bez konieczności częstej wymiany akumulatorów lub opraw.Należy zweryfikować obliczenia ze szczególnym uwzględnieniem punktów przy umieszczonych na sali urządzeniach przeciwpożarowych (gaśnice, itp.).4.Oprawy montować w pokazanych na projekcie miejscach lub w skorygowanym rozmieszczeniu (lub ilości), wynikającym z przedkładanej przez oferenta symulacji oświetlenia, zapewniającej spełnienie wymagań projektu oraz SIWZ. Montować na powierzchni sufitu w osiach istniejących opraw metalhalogenowych, rozmieszczenie koordynować dla zachowania symetrii. Przewody do opraw i pomiędzy nimi układać w sposób niewidoczny, lub mało widoczny w korytkach PVC w kolorze RAL jak kolor sufitu. 5.Wykonawca przed złożeniem oferty może dokonać wizji lokalnej Sali Koncertowej oraz pomieszczeń oświetleniowca z rozdzielnicą TA-3-W1 stropu technicznego w celu ustalenia wszystkich utrudnień związanych z wykonaniem pracy (ustawieniem ewentualnie rusztowań i związany z tym ewentualny demontaż i ponowny montaż siedzisk widowni, demontaż i montaż wpuszczanych opraw halogenowych w belkach sufitu dla przeciągnięcia przewodów do projektowanego oświetlenia ewakuacyjnego, zabezpieczenia siedzisk i wyposażenia Sali, pomieszczenia sterowni przed zabrudzeniem, uszkodzeniem itp. związanych z wykonywanymi pracami, zastosowanie innych środków dla zabezpieczenia warunków BiHP przy pracy na wysokości. Wszystkie związane z tym koszty muszą zostać uwzględnione i ujęte w składanej ofercie. II. Termin wykonania od 6 lipca 2016 do 4 sierpnia 2016 roku. III. Okres gwarancji nie krótszy niż 36 miesięcy. IV. Wymagania stawiane Wykonawcy :A) Wymagania przedmiotowe : 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający wymaga należytej staranności przy realizacji zobowiązań zapisanych w umowie. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania przedmiotu zamówienia uzgadniane będą z przedstawicielem Zamawiającego - inspektorem nadzoru. 4.Zamawiający nie będzie ponosił odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5.Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności ustawą prawo budowlane, z przepisami techniczno-budowlanymi, normami polskimi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów budowlanych. 6.Wykonania niezbędnych prób szczelności, badań i pomiarów na każde polecenie Zamawiającego w celu stwierdzenia prawidłowości wykonanych robót. 7.Wykonawca musi posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową w zakresie wykonywanych czynności i przedmiotu zamówienia B)Wymagania organizacyjne : 1.Wykonawca zapewni nadzór techniczny, nadzór nad pracownikami w zakresie porządku i dyscypliny, koordynacje działań wszystkich etapów technologicznych, usuwać będzie na bieżąco ewentualne awarie powstałe w okresie prowadzenia robót. C)Wymagania dotyczące gwarancji: 1.Wykonawca na wykonane roboty udzieli gwarancji na okres nie krótszy niż 36 - miesięcy, licząc od daty odbioru. 2.Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek i wad załatwiane będą z należytą starannością w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. 3.Wszystkie karty i warunki gwarancji będą przekazywane wraz z protokołami odbioru końcowego. Materiały użyte muszą posiadać aktualne świadectwa, atesty, aprobaty techniczne lub inne dokumenty dopuszczające do stosowania w budynkach użyteczności publicznej, które zostaną na bieżąco przekazywane inspektorowi nadzoru Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.filharmonia.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach