Przetargi.pl
Wykonanie opasek na budynkach mieszkalnych wielorodzinnych będących w zasobach SM Lubartów

Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
  • Data zamieszczenia: 2012-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
    ul. Cicha 6 6
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
    REGON: 00048647400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.smlubartow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie opasek na budynkach mieszkalnych wielorodzinnych będących w zasobach SM Lubartów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie opasek na budynkach mieszkalnych wielorodzinnych będących w zasobach SM Lubartów. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7 Roboty budowlane 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45262690-4 Remont starych budynków 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części Część I - Wykonanie remontu opaski wokół budynku przy ul. 1-go Maja 79 w Lubartowie. Część II - Wykonanie remontu opaski wokół budynku przy ul. 1-go Maja 81 w Lubartowie. Część III - Wykonanie remontu opaski wokół budynku przy ul. 1-go Maja 85 w Lubartowie. Część IV - Wykonanie remontu opaski wokół budynku przy ul. 1-go Maja 87 w Lubartowie. Wykonawcy winni składać oferty na poszczególne części zamówienia, dopuszcza się możliwość składania oferty na minimum 1 część lub maksymalnie na 4 części. Wykonawca w odniesieniu do każdej części zamówienia zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 60 miesięcy. 3. Zakres robót remontowo-budowlanych do wykonania na budynkach: Wszystkie prace remontowe i ogólnobudowlane (towarzyszące i dodatkowe) należy wykonać zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej w oparciu o warunki techniczne wykonawstwa poszczególnych robót budowlanych i zalecenia systemodawców oraz producentów materiałów budowlanych. Część I - Remont opaski wokół budynku przy ul. 1-go Maja 79 w Lubartowie (opaska ok. 61,5 m?, obrzeża ok 125,0 m) Należy przełożyć istniejące korytka odpływowe (szt. 4) Część II - Remont opaski wokół budynku przy ul. 1-go Maja 81 w Lubartowie (opaska ok. 60,0 m?, obrzeża ok 122,0 m) Część III - Remont opaski wokół budynku przy ul. 1-go Maja 85 w Lubartowie (opaska ok. 60,0 m?, obrzeża ok 122,0 m) Część IV - Remont opaski wokół budynku przy ul. 1-go Maja 87 w Lubartowie (opaska ok. 60,0 m?, obrzeża ok 122,0 m) Należy wymienić(dł. 3,2m) istniejące korytko odpływowe przy I klatce Charakterystyka robót dla części I-IV (Opaski): Zdemontować starą opaskę z betonu. Wykonać korytowanie do głębokości ok. 35 cm poniżej terenu. Zamontować obrzeża chodnikowe 6x20 cm w odległości 0,5 m od ściany budynku od ocieplenia. Wykonać podsypkę piaskowo-cementową zagęszczając ją warstwami. Na podsypce ułożyć kostkę brukową grubości 6 cm (np. Typu Holland) w kolorze szarym ze spadkiem poprzecznym min 2% od ściany budynku. Uporządkowanie placu budowy wraz z wywozem gruzu i odpadów oraz ich utylizacja i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Prace, które należy wykonać przed ułożeniem opasek: ocieplenie cokołu poniżej poziomu gruntu na głębokość 30 cm styropianem EPS 100-038, płytami o gr. ok 6 - 8 [cm], mocowanymi na klej i zbrojonych siatką na warstwie kleju wraz z zabezpieczeniem spodu płyty. po wykonaniu w/w robót należy wykonać warstwę izolacji przeciwwodnej i przeciwwilgociowej powłokowej bitumicznej pionowej - wykonywanej na zimno z emulsji asfaltowej zabezpieczonej folią polietylenową kubełkową z niewielkim zagłębieniem pod poziomem terenu, na głębokości wykonywanej podbudowy i opaski. 4. Wyceną robót należy opracować w oparciu o dostarczone dokumenty i wizję lokalną. W cenie należy uwzględnić robociznę, materiały i sprzęt. 5. Zastosowane materiały powinny być w I gatunku (najwyższej jakości), a zamontowane urządzenia, o udokumentowanym pochodzeniu, Wykonawca jest zobowiązany w przypadku kiedy jest to wymagane przepisami prawa okazać i przekazać Zamawiającemu dla materiałów podlegających wbudowaniu: 1.Odpowiedni certyfikat wskazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych. 2.Deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, w przypadku wyrobów dla których nie ustanowiono Polskiej Normy jeżeli nie są objęte certyfikacją określoną w punkcie 1 i które spełniają wymogi Szczegółowej Specyfikacji Technicznej. W przypadku zastosowania przez Wykonawcę równoważnych materiałów w stosunku do zaprojektowanych winny one zachować te same lub lepsze standardy techniczne, technologiczne i jakościowe. 6. Szczegółowe zakresy robót do wykonania znajdują się w przedmiarach robót. Przedmiary robót stanowią załącznik nr 10 do SIWZ i zamieszczone są na stronie internetowej www.smlubartow.pl w odpowiedniej zakładce dotyczącej niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić wszystkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz mogą mieć wpływ na określenie ceny oferty, Zamawiający na wniosek Wykonawcy udostępni mu obiekty w celu przeprowadzenia wizji lokalnej. Wycenę robót należy opracować w oparciu o dostarczone dokumenty i wizję lokalną. W cenie należy uwzględnić robociznę, materiały i sprzęt. 8. Wykonawca zutylizuje wszystkie zużyte materiały w szczególności również materiały pochodzące z ewentualnego demontażu, jeżeli taki demontaż będzie niezbędny do realizacji przedmiotu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 500,00 zł odrębnie w odniesieniu do każdej z części zamówienia (budynku), na którą składa ofertę. 2.Wadium wnoszone jest na cały okres związania ofertą i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr. 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr.96, poz. 620). 3.Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Zamawiającego przelewem. Nr rachunku: PKO BP S.A. O/ Lubartów nr 57 1020 3206 0000 8402 0004 4255 z dopiskiem na przelewie Wadium na wykonanie opasek na budynkach mieszkalnych wielorodzinnych znak sprawy NTI/R-32/2012 O jego wniesieniu w terminie decydować będzie data wpływu na podany wyżej rachunek bankowy Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: - pieniężnej dokument potwierdzający wpłatę wadium został dołączony do oferty, - innej niż pieniądz, oryginał dokumentu został złożony w ofercie. 4.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 5.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6.Zamawiający niezwłocznie zwraca wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je pomniejszone o koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę (Wykonawca poda w ofercie numer konta na które należy zwrócić wadium wpłacone w formie pieniądza. W przypadku nie wskazania numeru konta Zamawiający zwróci je na rachunek bankowy z którego wadium wpłynęło). 8.Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Udzielona gwarancja na roboty
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smlubartow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach