Urząd Miasta Marki ogłasza przetarg
- Adres: 05-270 Marki, al. J. Piłsudskiego 95
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 7811003 w. 118 , fax. 7811378
- Data zamieszczenia: 2011-05-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Marki
al. J. Piłsudskiego 95 95
05-270 Marki, woj. mazowieckie
tel. 7811003 w. 118, fax. 7811378 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.marki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego budynków na terenie miasta Marki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kontrola stanu technicznego budynków mieszkalnych i użytkowych wraz z instalacjami, urządzeniami i przewodami kominowymi, zgodnie z wymogami określonymi w art. 62 ust. 1 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo budowlane Dz. U. z 2006 r Nr 156, poz. 1118 z późn. zm. Kontrolą roczną i pięcioletnią o których mowa w powołanym art. 62 ustawy Prawo budowlane zostaną objęte budynki w/g wykazu stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ. Kontrolę pięcioletnią w poz. od 8 - 17 oraz poz. 38, poz. 44 - 45 i poz. 65 wykazu stanowiącego zał. nr 9 do SIWZ należy przeprowadzić bez badania instalacji elektrycznej. W ramach przeglądu Wykonawca zobowiązany jest do: sprawdzenia wykonanych zaleceń z poprzedniej kontroli, szczegółowego zbadania stanu technicznego warstw fakturowych i elementów ścian zewnętrznych ( attyki, filary, gzymsy) oraz balustrad, loggi i balkonów, urządzeń zamontowanych do ścian i dachu obiektu ( anteny, reklamy, oprawy oświetleniowe), kominów, ław kominiarskich, murów ogniowych, elementów odwodnienia budynku (rynny, rury spustowe) i obróbek blacharskich, pokryć dachowych, instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, urządzeń stanowiących zabezpieczenie przeciwpożarowe obiektu, elementów instalacji kanalizacyjnej odprowadzającej ścieki z obiektu, przejść przyłączy instalacyjnej przez ściany obiektu, skontrolowania instalacji służących ochronie środowiska tj. instalacje i urządzenia usuwające zanieczyszczenia powietrza (filtry, cyklony itp.), urządzenia kanalizacyjne, urządzenia zabezpieczające przed przenikaniem zanieczyszczeń do wód i gleby, urządzenia przeciwdźwiękowe (ekrany), systemy antywibracyjne eliminujące rozchodzenie się drgań ekrany i urządzenia zabezpieczające przed niebezpiecznym promieniowaniem, urządzenia zabezpieczające przed polami elektromagnetycznymi, instalacje i urządzenia do usuwania, gromadzenia i utylizacji odpadów stałych ( jeżeli występują), szczegółowego skontrolowania elementów wewnętrznych wspólnych ( klatki schodowe, korytarze, poddasza, piwnice, pomieszczenia gospodarcze, balustrady schodowe, posadzki, podłogi, stolarkę okienną, kraty, drzwi wejściowe, szczegółowego skontrolowania elementów zewnętrznych wspólnych (nawierzchnie, ogrodzenia, małą architekturę, śmietniki, trzepaki, piaskownice), skontrolowania urządzeń stanowiących zabezpieczenie p.pożarowe budynku ( hydranty, suche piony, wyjścia ewakuacyjne, drabiny, sprzęt p.pożarowy), uzgodnienia z Zamawiającym terminów wykonania kontroli i na tej podstawie sporządzenie harmonogramu wykonania przeglądów. Harmonogram musi zawierać wykaz obiektów budowlanych wskazanych przez Zamawiającego wraz z terminami rozpoczęcia i zakończenia prac w tych obiektach, przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu wykonania usługi, w terminie 7 dni liczonych od dnia zawarcia umowy, powiadomienie najemców obiektów budowlanych o terminie wykonania przeglądu poprzez wywieszenie w budynkach zawiadomienia o terminach wykonywania kontroli z jednoczesnym pisemnym powiadomieniem Zamawiającego o wywieszeniu w obiektach budowlanych zawiadomień, w razie problemów z wejściem do obiektów budowlanych w celu dokonania przeglądu, Wykonawca zobowiązany jest do dwukrotnego, ponownego powiadomienia najemców obiektów budowlanych poprzez wywieszenie w obiekcie powiadomienia o kontroli z jednoczesnym pisemnym powiadomieniem Zamawiającego o wywieszeniu w budynkach zawiadomień, usunięcie powiadomień o terminie wykonania przeglądu po przeprowadzeniu kontroli, dokonania odpowiedniego wpisu do książki obiektu budowlanego, niezwłoczne zawiadomienie na piśmie Zamawiającego o każdym przypadku nieudostępnienia pomieszczeń w obiektach budowlanych w celu wykonania kontroli oraz o innych trudnościach w realizacji umowy. Po wykonaniu przeglądu Wykonawca sporządzi protokół z okresowej kontroli stanu technicznego budynku wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ, dla każdego obiektu odrębnie. Protokół sporządzony w wyniku kontroli zawierał będzie określenie: a) stanu technicznego elementów budynku objętych kontrolą, b) rozmiarów zużycia lub uszkodzenia elementów budynku, c) zakresu robót remontowych i kolejności ich wykonywania, d) metod i środków użytkowania elementów budynków narażonych na szkodliwe działanie wpływów atmosferycznych i niszczące działanie innych czynników, e) zakresu nie wykonanych robót remontowych zaleconych do realizacji w protokołach z poprzednich kontroli okresowych. Do protokołów, Wykonawca ma obowiązek dołączyć dokumentację graficzną wykonaną w toku kontroli. Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia protokołu w sposób czytelny - maszynowo, drukowanymi literami lub komputerowo aby informacje zawarte w protokole nie budziły wątpliwości. Podpisany protokół Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do siedziby Zakładu Usług Komunalnych w Markach przy ulicy Lisa Kuli 3. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.marki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług zarządzania, koordynacji i nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa pochylni ruchomych dworca kolejowego Warszawa Centralna - Etap III
Dodano: 2016-07-27 - Zarządzanie i pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla realizacji zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa dworca kolejowego Inowrocław - dokończenie robót.
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji przedprojektowej oraz projektów budowlanych i wykonawczych branż architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacyjnej (sanitarnej, HVAC, elektrycznej i teletechnicznej), drogowej i sprawowanie nadzoru autorskiego dla realizacji zadania pod nazwą: Przebudowa dworca kolejowego Żagań
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji przedprojektowej oraz projektów budowlanych i wykonawczych branż architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacyjnej (sanitarnej, HVAC, elektrycznej i teletechnicznej), drogowej i sprawowanie nadzoru autorskiego dla realizacji zadania pod nazwą: Przebudowa dworca kolejowego Strzelin
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji przedprojektowej oraz projektów budowlanych i wykonawczych branż architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacyjnej (sanitarnej, HVAC, elektrycznej i teletechnicznej), drogowej i sprawowanie nadzoru autorskiego dla realizacji zadania pod nazwą: Przebudowa dworca kolejowego Chojnów
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji przedprojektowej oraz projektów budowlanych i wykonawczych branż architektonicznej, konstrukcyjnej, instalacyjnej (sanitarnej, HVAC, elektrycznej i teletechnicznej), drogowej i sprawowanie nadzoru autorskiego dla realizacji zadania pod nazwą: Przebudowa dworca kolejowego Zgorzelec Ujazd
Dodano: 2016-07-27 - Opracowania kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: Przebudowa Pływalni Miejskiej Jagiellonka - remont niecek basenowych oraz zwiększenie efektywności energetycznej obiektu poprzez zastosowanie odnawialnych źródeł energii.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie kompletnej dokumentacji technicznej przebudowy drogi nr 3107W (ul. Komorowska i Pruszkowska) na odcinku od ul. Pogodnej w Pruszkowie do ul. Rekreacyjnej w Granicy
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa drogi nr 3129W - ul. Dworcowa w Piastowie - wykonanie dokumentacji technicznej
Dodano: 2016-07-26 - Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji budynku biurowo-laboratoryjnego Ls oraz sprawowanie nadzoru autorskiego nad realizacją wykonanego projektu.
Dodano: 2016-07-26