Przetargi.pl
Wykonanie nawierzchni dwóch odcinków dróg gminnych w miejscowości Stara Wieś

Gmina Mircze ogłasza przetarg

  • Adres: 22-530 Mircze, ul. Kryłowska 20
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 6519015 , fax. 84 6519062
  • Data zamieszczenia: 2014-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mircze
    ul. Kryłowska 20 20
    22-530 Mircze, woj. lubelskie
    tel. 84 6519015, fax. 84 6519062
    REGON: 95036882000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmircze.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nawierzchni dwóch odcinków dróg gminnych w miejscowości Stara Wieś
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni dwóch odcinków dróg gminnych w miejscowości Stara Wieś: a) Stara Wieś - dz. ew. 341 długości 300 mb. (szer.3mb). Główne prace to: profilowanie podłoża równiarką w ilości 960m2, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem - grubość 10 cm oraz wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych grub. 5cm. b) Stara Wieś - dz. ew. 716 długości 200 mb. (szer.3mb). Główne prace to: profilowanie podłoża równiarką w ilości 640m2, wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem - grubość 10 cm oraz wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-asfaltowych grub. 5cm. Cechy techniczne opisane są w kosztorysie inwestorskim stanowiącym załącznik do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 2000,00 złotych (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych) 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art.45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz.275 z późn. zm.) 8.3 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto: Bank Spółdzielczy w Dołhobyczowie O/Mircze, nr konta 90 9603 1016 2001 0000 0185 0003. 8.4 Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 20.11.2014r. do godz. 10:00 - Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się dzień i godzinę uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. 8.5 Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8.6. W tytule wadium należy wpisać nazwę/część nazwy przetargu. 8.7 Zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.7.1 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmircze.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach