Przetargi.pl
Wykonanie napraw nawierzchni jezdni i chodników dróg gminnych na terenie gminy Chrzanów

Burmistrz Chrzanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 32-500 Chrzanów, al. Henryka 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 032 7585101 , fax. (032) 623 37 86
  • Data zamieszczenia: 2015-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Chrzanowa
    al. Henryka 20 20
    32-500 Chrzanów, woj. małopolskie
    tel. 032 7585101, fax. (032) 623 37 86
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie napraw nawierzchni jezdni i chodników dróg gminnych na terenie gminy Chrzanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonywaniem bieżących napraw jezdni dróg i chodników dróg gminnych na terenie gminy Chrzanów: Zadanie nr 1 - remonty jezdni na terenie gminy ok 7.000 m2 Zadanie nr 2 - remonty chodników na terenie gminy ok 1.600 m2 Zadanie nr 3 - remonty dróg wewnętrznych na terenie gminy ok 800 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa załączona do SIWZ, tj. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik 2) oraz przedmiar robót (załącznik 2a, 2b, 2c do SIWZ). Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, powinien dysponować: - dla zadania 1 i 2 co najmniej 2 usprzętowionymi brygadami składającymi się z co najmniej 4 pracowników każda, - dla zadania 3 co najmniej 1 usprzętowioną brygadą składającą się z co najmniej 4 pracowników. W przypadku ubiegania się o kilka zamówień wymagana jest odpowiednia ilość brygad.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331237
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawcę

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chrzanow.pl (zakładka zamówienia publiczne)
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach