Przetargi.pl
Wykonanie nakładki asfaltowej na drogach Gminy Dobroń II

Gmina Dobroń ogłasza przetarg

  • Adres: 95-082 Dobroń, ul. 11 Listopada 9
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6772683, 6772130 , fax. 043 6772679
  • Data zamieszczenia: 2015-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobroń
    ul. 11 Listopada 9 9
    95-082 Dobroń, woj. łódzkie
    tel. 043 6772683, 6772130, fax. 043 6772679
    REGON: 73093462500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobron.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie nakładki asfaltowej na drogach Gminy Dobroń II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy fragmentów dróg gminnych, polegającego na wyrównaniu istniejącej podbudowy z kruszywa łamanego mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym warstwy ścieralnej z asfaltobetonu W zakresie zamówienia zawiera się: Zakup masy wyrównawczej asfaltowej, asfaltobetonu stosowanego na drogach oraz emulsji asfaltowej, Dostarczenie materiałów na drogi w Gminie Dobroń, wskazane przez Zamawiającego. Wbudowanie dostarczonego materiału, ułożenie i utwardzenie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ilość dróg objętych zamówieniem wynosi: nakładka grubości 4 cm około 63 40 m2 to jest: Wymysłów Enklawa Gmina Dobroń 1200 m x 4,2 m x 4 cm (5040 m2 + 50 m2 = 5090 m2) działka nr 245 obręb 14 Wincentów gmina Dobroń (1 zjazdy i włączenie do drogi gminnej nr 108051 E), regulacja skrzynek do zasuw wodociągowych w ilości 2 szt. Chechło Pierwsze ul. Leśmiana 300 m x 4,00 m x 4 cm (1200m2 + 50 m2 = 1 250 m2) działka nr 250/8, 251, 256/6 obręb 6 wjazdy, włączenie do ul. 15 Pułku Piechoty Wilków (wykonanie regulacji skrzynek do zasuw wodociągowych w ilości 12 szt.), Remont nawierzchni na drogach gminnych, obejmuje następujące czynności: Wyprofilowanie i dogęszczenie walcem drogowym istniejącego podłoża z kruszywa łamanego, skropienie między warstwowe emulsją asfaltową w ilości około 0,7 kg/m2, wyrównanie istniejącej nawierzchni przy (użyciu rozkładarki do asfaltu) mieszanką mineralno-bitumiczną w celu nadania odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych w ilości 60 kg/m2 ułożenie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z warunkami w terenie, szczegółowo uzgodnić zakres prac z Zamawiającym, Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu materiału jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu deklarację zgodności lub certyfikat, jakości stosowanych materiałów, Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość wykonanych robót, wbudowanych materiałów, bezpieczeństwo wszelkich czynności na terenie prowadzonych prac, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami, Ponadto na Wykonawcy spoczywają następujące obowiązki: prowadzenie na bieżąco obmiaru robót, wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tej dziedzinie; zapewnienia właściwej organizacji ruchu drogowego w trakcie trwania, prowadzonych prac, w przypadku braku odpowiedniego oznakowania robót, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z tego tytułu, nie naruszanie własności i innych praw osób trzecich; przestrzegania przepisów BHP, o ruchu drogowym oraz prawa budowlanego; dostarczanie na każde żądanie atestów lub badań laboratoryjnych na wbudowany materiał; utrzymania ruchu publicznego oraz utrzymania istniejących obiektów (jezdnie, ciągi piesze, znaki drogowe, bariery ochronne, itp.) na terenie prac, w okresie trwania robót, do czasu odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobron.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach