Przetargi.pl
Wykonanie montażu kolektorów słonecznych z kompletną instalacją w Domu Pomocy Społecznej we Włościborzu, Włościbórz 1, gmina Dygowo, dz. nr 192/29 obr. Piotrowice

Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-100 Kołobrzeg, pl. Ratuszowy 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3547618 , fax. 094 3547618 w. 13
  • Data zamieszczenia: 2012-03-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Kołobrzegu
    pl. Ratuszowy 1 1
    78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3547618, fax. 094 3547618 w. 13
    REGON: 33092728200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kolobrzeg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie montażu kolektorów słonecznych z kompletną instalacją w Domu Pomocy Społecznej we Włościborzu, Włościbórz 1, gmina Dygowo, dz. nr 192/29 obr. Piotrowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą Wykonanie montażu kolektorów słonecznych z kompletną instalacją w Domu Pomocy Społecznej we Włościborzu, Włościbórz 1, gmina Dygowo, dz. nr 192/29 obr. Piotrowice A. OGÓLNY OPIS OBIEKTU Dwu i trzykondygnacyjny budynek mieszczący dom opieki społecznej: Segment A-część hotelowa, segment B- mieszkania pracowników, segment C-kotłownia, segment D-stołówka + administracja, segment E- administracja. Segment A, B i C - ściany pokryte tynkiem cementowo- wapiennym. Stropy prefabrykowane, żelbetowe, kanałowe. Stropodach wentylowany, kryty papą, z płyt korytkowych na ścianach ażurowych. Okna i drzwi drewniane. Część okien i drzwi z tworzywa sztucznego. Obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe z blachy stalowej ocynkowanej. Segment C i D - ściany murowane z cegły pełnej, częściowo z kamienia. Cegła od zewnątrz w większości nieotynkowana. Na pozostałej części ścian tynk cementowo wapienny. B. ZAKRES RZECZOWY ZAMÓWIENIA 1. Cel zadania 1) Celem zadania jest wykonanie modernizacji instalacji przygotowania ciepłej wody użytkowej w oparciu o zastosowanie systemu solarnego zasilanego przez zespół 40 kolektorów słonecznych, instalacji odgromienia solarów, wykonanie instalacji zasilania w energię elektryczną kompletnej instalacji kolektorów słonecznych i wymienników wspomagających ogrzewanie ciepłej wody użytkowej w budynku Domu Pomocy Społecznej we Włościborzu. Wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania wodno-pompowej, systemu zamkniętego wraz z wymianą grzejników. 2) Budowę technologii źródła ciepła składającego się z kotłowni gazowej. Projektowana gazownia ma pokryć zapotrzebowanie na CWU, zasilania nagrzewnic oraz centralnego ogrzewania. Projekt obejmuje montaż podwójnego kotła stalowego kondensacyjnego o łącznej maksymalnej mocy 400KW sprawności 107,1% przy parametrach 75/600 C wraz z armaturą i potrzebnym osprzętem w wydzielonym pomieszczeniu kotłowni dla DPS we Włościborzu. Wykonanie instalacji zasilania w energię elektryczną kompletnej instalacji kotłowni i obiegów grzewczych, wspomagających ogrzewanie cieplej wody użytkowej i centralnego ogrzewania oraz central wentylacyjnych w budynku DPS we Włościborzu. 3) Na połowie dachu budynku o powierzchni 183,75m2 (segment D-stołówka + administracja) przed montażem kolektorów słonecznych należy wykonać: demontaż pokrycia dachowego wraz z łatami, a następnie wykonać nowe pokrycie dachu ceramiczną dachówką karpiówką w koronkę na łatach i kontrłatach w kolorze czerwieni naturalnej wraz ze wszystkimi obróbkami blacharskimi koszy, okapów kominów, połączeń dachu ze ścianami. 2. Przedmiot inwestycji Przedmiotem zamówienia w budynku Domu Pomocy Społecznej we Włościborzu na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej jest wykonanie: - Demontażu pokrycia dachowego z połowy dachu budynku - segment D - pow. 183,75 m2 na, którym zamontowane zostaną kolektory słoneczne), - demontażu łat drewnianych - segment D, - ułożenia łat i kontrłat drewnianych - segment D, - pokrycie dachu dachówką karpiówką w koronkę w kolorze czerwonej natury na łatach i kontrłatach wraz ze wszystkimi obróbkami blacharskimi koszy, okapów kominów, połączeń dachu ze ścianami itp.-komplet, - montaż 40 kolektorów słonecznych na dachu, - wykonanie instalacji odgromowej pod kolektory słoneczne, - wykonanie otworów montażowych do wprowadzenia zbiorników wraz z montażem zbiorników, - przystosowanie pomieszczenia kotłowni na potrzeby wymiennikowni, - wpięcie nowej technologii w istniejący układ instalacji wody, - montaż glikolowych rurociągów technologicznych, - odpowiednie zabezpieczenie systemu przed możliwością uszkodzenia, - wykonanie nowego układu elektrycznego i AKPiA w zakresie c.w.u., - rozruch, wykonanie odbiorów, szkoleń itp., - Instalacje elektryczne i sterowanie instalacji solarnej, - Wykonanie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania, - demontaż istniejącej instalacji c.o., - montaż nowej instalacji c.o. w tym: montaż rur stalowych, ocynkowanych łączonych zaciskowo, montaż zaworów termostatycznego, montaż zaworów powrotnych, montaż grzejników, wymiana pionów, - wykonanie próby szczelności i regulacji instalacji centralnego ogrzewania, - Budowa technologii źródła ciepła składającego się z kotłowni gazowej. Projektowana kotłownia gazowa ma pokryć zapotrzebowanie na CWU, zasilania nagrzewnic oraz centralnego ogrzewania. Budynek kotłowni jest obiektem istniejącym i nie przewiduje się robót rozbiórkowych, -demontażu podlegają: istniejące kotły, kominy, rozdzielacze, orurowanie wraz z armaturą i izolacją, - wykonanie w kotłowni robót ogólnobudowlanych, - budowa technologii węzła i kotłowni w tym:- roboty montażowe kotła gazowego, montaż rurociągów, armatury i pozostałych ujętych w dokumentacji projektowej urządzeń technologicznych, montaż podłączeń kotła do istniejącego komina, montaż i wykonanie wentylacji pomieszczeń, montaż kanałów nawiewnych w kotłowni, - Wewnętrzne roboty elektryczne w tym: roboty elektryczne w zakresie zasilania elektrycznego urządzeń technologicznych węzła i kotłowni, wykonanie oświetlenia w węźle i kotłowni, roboty z zakresu automatyki kontrolno-pomiarowej i sterowania urządzeniami technologicznymi. 3. ZAKRES CAŁEGO ZAMIERZENIA BUDOWLANEGO Prace należy wykonać na podstawie opracowanego projektu, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz przedmiaru robót. Na zakres rzeczowy robót całego zamierzenia budowlanego składają się: I. Roboty budowlano-konstrukcyjne - wymiana pokrycia dachowego 1 Demontaż istniejącego pokrycia dachowego z połowy dachu budynku, na którym umieszczone zostaną kolektory słoneczne -segment D -pow. 183,75 m2 2. Montaż nowego pokrycia dachowego - pokrycie dachu dachówką karpiówką w koronkę w kolorze czerwonej natury na łatach i kontrłatach wraz ze wszystkimi obróbkami blacharskimi koszy, okapów kominów, połączeń dachu ze ścianami itp.-komplet II. Roboty sanitarne - instalacja solarna: 1. Instalacja kolektorów słonecznych, 2. Roboty budowlane. III. Instalacje elektryczne - kolektory słoneczne- 1. Tablice rozdzielcze, 2. Instalacje elektryczne, 3. Instalacje uziemiające, połączeń wyrównawczych i odgromowa, 4. Prace kontrolno-pomiarowe. IV. Źródło ciepła 1. Roboty demontażowe, 2. Technologia kotłowni, 3. Instalacja gazu. V. Instalacja elektryczna -zasilania urządzeń kotłowni i central wentylacyjnych - Tablice zabezpieczeń TZK, TW, WLZ, instalacja zasilania oświetlenia i gniazd, ochrona przeciwprzepięciowa, ochrona przeciwporażeniowa. VI. Instalacja C.O. 1. Roboty demontażowe, 2. Roboty montażowe, 3. Roboty budowlane. VII. Wywóz ziemi i gruzu - (wartość określona samodzielnie przez wykonawcę). VIII. Dokumentacja powykonawcza - Dokumentacja projektowa z naniesionymi poprawkami, oraz badania, opinie, pomiary, protokoły. IX. Zakup i montaż tablicy informacyjnej- (wartość rozdziału jest określona samodzielnie przez wykonawcę). X. Roboty pozostałe niezbędne do wykonania zadania - roboty, które nie uwzględniono w dokumentacji projektowej, a które należy wykonać aby zakończyć zadanie - (wartość rozdziału jest określona samodzielnie przez wykonawcę.) UWAGA 1: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie Robót zgodnie z Umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót, za zgodność z Dokumentacją Projektową wymaganiami Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót. 2. W trakcie realizacji robót Wykonawca będzie dbał o prawidłowość oznakowania przez cały czas realizacji robót oraz zapewniał będzie warunki bezpieczeństwa. Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w dniu odbioru. 3. W przypadku gdy Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazuje znaki towarowe, patenty lub pochodzenie wymaga aby zastosowane wyroby innych firm były nie gorsze od proponowanych lub równoważne oraz posiadały nie zmienne lub równoważne parametry techniczne. UWAGA 2: Tablica informacyjna Tablice informacyjne należy obowiązkowo umieścić w dniu rozpoczęcia robót na terenie realizacji projektu. Tablice informacyjne należy umieścić w miejscach związanych z projektem. Miejsca powinny być powszechnie dostępne. Tablica informacyjna musi zawierać następujące elementy: 1. Znak Swiss Contribution i Bundeslogo - obydwa logotypy powinny obejmować około 25% powierzchni tablicy - link do strony zawierającej wytyczne określające znaki. www.programszwajcarski.gov.pl 2. Informację o wsparciu w dwóch językach - wersja angielska: Project supported by a grant from Switzerland through the Swiss Contribution to the enlarged European Union - wersja polska: Projekt współfinansowany przez Szwajcarię w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej 3. Wartość współfinansowania szwajcarskiego wyrażoną we frankach szwajcarskich: 12 643 919 CHF 4. Tytuł projektu - Działania infrastrukturalne na rzecz poprawy stanu środowiska w obiektach użyteczności publicznej na terenie Dorzecza Parsęty nr projektu KIK 48 5. Nazwę beneficjenta - Powiat Kołobrzeski 6. Tablica może zawierać inne logotypy - Zamawiający przewiduje zamieszczenie 1 logotypu Powiatu Kołobrzeskiego (logo Powiatu musi być zamieszczone w prawym dolnym narożniku). Parametry i opis kolorystyki zawarty jest w Systemie Identyfikacji wizualnej Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu stanowiącym załącznik do uchwały nr XXVI 218 2005 Rady Powiatu w Kołobrzegu z dnia 30 września 2005 r. oraz Uchwały Nr 238 2005 Zarządu Powiatu w Kołobrzegu z dnia 13 października 2005 roku w sprawie określenia Systemu Identyfikacji Wizualnej Starostwa Powiatowego w Kołobrzegu. Zamawiający preferuje tablicę informacyjną o wymiarach: ok. 150 cm (szerokość) x 100 cm (wysokość). Szczegółowe wytyczne i wzory tablic informacyjnych znajdują się w część 2 Księgi identyfikacji wizualnej (załącznik nr 1). Wzory tablic informacyjnych w formacie PDF można pobrać z witryny internetowej: www.programszwajcarski.gov.pl, zakładka Dokumenty, pod zakładka Wytyczne ws. informacji i promocji. www.programszwajcarski.gov.pl C. WIZJA LOKALNA PLACU BUDOWY Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej Placu Budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty wykonania wizji lokalnej poniesie wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium ustala się w wysokości 25.000,00 zł. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275); 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego; 7. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na poniżej wskazany rachunek bankowy: BGŻ o Kołobrzeg nr 10 2030 0045 1110 0000 0185 6990 W tytule przelewu należy podać: BZ.272.00005.2012 - WADIUM - Wykonanie montażu kolektorów słonecznych z kompletną instalacją w Domu Pomocy Społecznej we Włościborzu, Włościbórz 1, gmina Dygowo, dz. nr 192/29 obr. Piotrowice 8. Do oferty należy załączyć dowód wpłaty wadium. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie. 9. Zamawiający uzna, że wadium w formie pieniężnej zostało wniesione w terminie, jeżeli do dnia i godziny otwarcia ofert kwota wadium będzie zaksięgowana na koncie Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Dowód wniesienia wadium w jednej lub kliku spośród form wskazanych w pkt 3 niniejszego rozdziału SIWZ należy załączyć do oferty. 12. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, określonej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 13. Poręczenia i gwarancje obejmować winny termin związania Wykonawcy ofertą, przy czym bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 15. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 16. Na wniosek wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 17. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 18. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie powyższego punktu, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 19. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 20. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spkolobrzeg.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach