Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85-224 Bydgoszcz, ul. Świętej Trójcy 33
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 052 3418308
- Data zamieszczenia: 2009-10-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
ul. Świętej Trójcy 33 33
85-224 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 052 3418308
REGON: 00001775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie modernizacji szaf dystrybucyjnych w budynku Oddziału ZUS w Bydgoszczy przy ul. Św. Trójcy 33 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
przetarg nieograniczony poniżej 133 000 EURO p.n.:Wykonanie modernizacji szaf dystrybucyjnych w budynku Oddziału ZUS w Bydgoszczy przy ul. Św. Trójcy 33 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 727000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2.dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - co najmniej 4 osoby, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły ,spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wykazie oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wyszczególnionych poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1.formularz oferty z ceną z uwzględnieniem podatku od towarów i usług VAT (załącznik nr 1 do cz.I SIWZ); 2.oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do cz. I SIWZ), 3.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5.wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 3 do cz. I SIWZ), pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 5, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług stałego dostępu do Internetu dla 6 jednostek terenowych oraz 5 baz terenowych należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2016/2018 z podziałem na 11 części
Dodano: 2016-06-07 - Świadczenie usług stałego dostępu do Internetu dla 6 jednostek terenowych oraz 5 baz terenowych należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2016/2018 z podziałem na 11 części
Dodano: 2016-05-25 - 02/NFZ/WAG/2110/P/1/13 wsparcie i opieka techniczna sieci informatycznej K-P OW NFZ w Bydgoszczy
Dodano: 2013-01-31 - Przetarg nieograniczony nr M-46/09 na usługi obsługi systemu informatycznego dla PS ZOZ w Inowrocławiu
Dodano: 2009-12-16 - Wykonanie projektu wykonawczego sieci komputerowej oraz dedykowanej sieci elektrycznej AC 230V i jego realizację w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Toruniu przy ul. Mazowieckiej 63/65.
Dodano: 2009-09-18