Przetargi.pl
"Wykonanie modernizacji nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Kikół - etap II"

Gmina Kikół ogłasza przetarg

  • Adres: 87620 Kikół, Plac Kościuszki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 289 46 70 , fax. 54 289 46 70
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kikół
    Plac Kościuszki 7
    87620 Kikół, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 289 46 70, fax. 54 289 46 70
    REGON: 91086654800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.kikol.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Wykonanie modernizacji nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Kikół - etap II"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie modernizacji nawierzchni dróg gminnych na terenie gminy Kikół - etap II” Zamówienie obejmuje zadania: ZADANIE I – Wykonanie modernizacji nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Wolęcin na długości 500 mb - wykonanie koryta na całej szerokości jezdni pod podbudowę. Głębokość koryta około 35 cm. – 2150 m2, - wykonanie warstwy odcinającej z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 2150 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/63 mm. o grubości warstwy po zgęszczeniu 15 cm - 2075 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm., o grubości warstwy po zgęszczeniu 10 cm wraz zaklinowaniem i miłowaniem - 2075 m2, - profilowanie poboczy powstałych w wyniku korytowania – 1000 m2. ZADANIE II - Wykonanie modernizacji nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Kołat- Rybniki na długości 500 mb -wykonanie koryta na całej szerokości jezdni pod podbudowę. Głębokość koryta około 35 cm. – 2150 m2, - wykonanie warstwy odcinającej z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 2150 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/63 mm. o grubości warstwy po zgęszczeniu 15 cm - 2075 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm., o grubości warstwy po zgęszczeniu 10 cm wraz zaklinowaniem i miłowaniem - 2075 m2, - profilowanie poboczy powstałych w wyniku korytowania – 500 m2. ZADANIE III - Wykonanie modernizacji nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Dąbrówka na długości 500 mb -wykonanie koryta na całej szerokości jezdni pod podbudowę. Głębokość koryta około 35 cm. – 2150 m2, - wykonanie warstwy odcinającej z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 2150 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/63 mm. o grubości warstwy po zgęszczeniu 15 cm - 2075 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm., o grubości warstwy po zgęszczeniu 10 cm wraz zaklinowaniem i miłowaniem - 2075 m2, - profilowanie poboczy powstałych w wyniku korytowania – 500 m2. ZADANIE IV - Wykonanie modernizacji nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Zajeziorze na długości 500 mb -wykonanie koryta na całej szerokości jezdni pod podbudowę. Głębokość koryta około 35 cm. – 2150 m2, - wykonanie warstwy odcinającej z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 2150 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/63 mm. o grubości warstwy po zgęszczeniu 15 cm - 2075 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm., o grubości warstwy po zgęszczeniu 10 cm wraz zaklinowaniem i miłowaniem - 2075 m2, - profilowanie poboczy powstałych w wyniku korytowania – 500 m2 ZADANIE V – Wykonanie modernizacji nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Hornówek na długości 500 mb -wykonanie koryta na całej szerokości jezdni pod podbudowę. Głębokość koryta około 35 cm. – 2150 m2, - wykonanie warstwy odcinającej z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 2150 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/63 mm. o grubości warstwy po zgęszczeniu 15 cm - 2075 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm., o grubości warstwy po zgęszczeniu 10 cm wraz zaklinowaniem i miłowaniem - 2075 m2, - profilowanie poboczy powstałych w wyniku korytowania – 500 m2. ZADANIE VI – Wykonanie modernizacji nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Sumin na długości 500 mb -wykonanie koryta na całej szerokości jezdni pod podbudowę. Głębokość koryta około 35 cm. – 2150 m2, - wykonanie warstwy odcinającej z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 2150 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/63 mm. o grubości warstwy po zgęszczeniu 15 cm - 2075 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm., o grubości warstwy po zgęszczeniu 10 cm wraz zaklinowaniem i miłowaniem - 2075 m2, - profilowanie poboczy powstałych w wyniku korytowania – 500 m2. ZADANIE VII – Wykonanie modernizacji nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Trutowo na długości 200 mb -wykonanie koryta na całej szerokości jezdni pod podbudowę. Głębokość koryta około 35 cm. – 860 m2, - wykonanie warstwy odcinającej z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 860 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/63 mm. o grubości warstwy po zgęszczeniu 15 cm – 830 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm., o grubości warstwy po zgęszczeniu 10 cm wraz zaklinowaniem i miłowaniem - 830 m2, - profilowanie poboczy powstałych w wyniku korytowania – 200 m2. ZADANIE VIII - Wykonanie modernizacji nawierzchni drogi gminnej w miejscowości ul. Zboińskiego na długości 375 mb - oczyszczenie istniejącej nawierzchni wraz wykonaniem skropienia nawierzchni emulsją asfaltową – 3 650 m2, - wyrównywanie istniejącej nawierzchni przy użyciu betonu asfaltowego AC 11 W w ilości średnio 75 kg/m2 – 274 Mg, - wykonanie pojedynczego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej grysów kamiennych 2/5 mm asfaltowej – 3650 m2, - regulacja pionowa studzienek urządzeń podziemnych – 2 szt. ZADANIE IX – Wykonanie modernizacji nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Jarczechowo na długości 300 mb -poszerzenie istniejącej nawierzchni - poprzez wykonanie koryta na całej szerokości jezdni pod podbudowę. Głębokość koryta około 35 cm, szer. 1m, dł. 300m, tj. 300 m2, - wykonanie warstwy odcinającej z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 300 m2 -, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/63 mm. o grubości warstwy po zgęszczeniu 25 cm – 300 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm., o grubości warstwy po zgęszczeniu 8 cm wraz zaklinowaniem i miłowaniem - 1200 m2, - wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej grysów kamiennych fr. 8/11 mm i 5/8 mm. ZADANIE X - Wykonanie modernizacji nawierzchni drogi gminnej w miejscowości ul. Janowo na długości 410 mb - wykonanie koryta na całej szerokości jezdni pod podbudowę. Głębokość koryta około 35 cm. –1640 m2, - wykonanie warstwy odcinającej z piasku o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 860 m2 -1640 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/63 mm. o grubości warstwy po zgęszczeniu 15 cm – 1640 m2, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 mm., o grubości warstwy po zgęszczeniu 10 cm wraz zaklinowaniem i miłowaniem - 1640 m2, - wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej grysów kamiennych fr. 8/11 mm i 5/8 mm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie I – 2800,00 zł / słownie: dwa tysiące osiemset złotych Zadanie II – 2600,00 zł / słownie: dwa tysiące sześćset złotych Zadanie III - 2600,00 zł / słownie: dwa tysiące sześćset złotych Zadanie IV – 2600,00 zł / słownie: dwa tysiące sześćset złotych Zadanie V – 2600,00 zł / słownie: dwa tysiące sześćset złotych Zadanie VI - 2600,00 zł / słownie: dwa tysiące sześćset złotych Zadanie VII – 1 000,00 / słownie: jeden tysiące złotych Zadanie VIII - 4000,00 zł / słownie: cztery tysiące złotych Zadanie IX - 1 000,00 / słownie: jeden tysiące złotych Zadanie X - 2 900,00 / słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych 2. Wadium może być wniesione w następujących formach lub formie: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach ubezpieczeniowych d. gwarancjach bankowych, e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Gminy Kikół w Kujawskim Banku Spółdzielczym w Aleksandrowie Kujawskim odział Kikół nr 54 9537 0000 0040 0187 2000 0005 dopiskiem zadanie …………….” Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert. Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. 4. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w Gminie Kikół, Plac Kościuszki 7, 87-620 Kikół (pokój nr 10). Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a Ustawy PZP. 6. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11.5., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający, zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, oraz d. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz oferty - wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony formularz – kosztorysy ofertowe wg wzoru załącznik 1A na zadania I, II, III, IV, V,VI, VII, VIII, IX, X lub na wybrane zadania. 3) Dowód wpłaty wadium - W przypadku wpłaty pieniężnej potwierdzenie wpłaty – dokument, potwierdzający wpłatę przelewem środków finansowych na konto Zamawiającego, w przypadku pozostałych form wniesienia wadium (np. w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej) oryginał dokumentu należy złożyć w Gminie Kikół, Plac Kościuszki 7, 87- 620 Kikół (pokój nr 10), zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium”. 4) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach