Przetargi.pl
Wykonanie modernizacji Działu Diagnostyki Laboratoryjnej oraz Przychodni Specjalistycznej w ramach projektu: Poprawa stanu bezpieczeństwa zdrowotnego mieszkańców Województwa Łódzkiego poprzez utworzenie na bazie oddziałów zakaźnych Centrum Diagnozowania i Leczenia Chorób Zakaźnych WSSz. im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 91-347 Łódź, ul. Kniaziewicza 1/5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 2516166 , fax. 042 2516166
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. dr Wł. Biegańskiego
    ul. Kniaziewicza 1/5 1/5
    91-347 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 2516166, fax. 042 2516166
    REGON: 47121973600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieganski.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie modernizacji Działu Diagnostyki Laboratoryjnej oraz Przychodni Specjalistycznej w ramach projektu: Poprawa stanu bezpieczeństwa zdrowotnego mieszkańców Województwa Łódzkiego poprzez utworzenie na bazie oddziałów zakaźnych Centrum Diagnozowania i Leczenia Chorób Zakaźnych WSSz. im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i teletechnicznych, wodno - kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, wentylacji i klimatyzacji oraz w zakresie centralnych systemów gazów medycznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452625006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 9 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 80.000 zł. Należy dołączyć dowód wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Prawo do ubiegania się o udzielenie zamówienia mają tylko ci Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że: - w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zamówienia w zakresie robót budowlano - instalacyjnych na ogólną kwotę nie niższą niż 5 000 000 zł, w tym przynajmniej 2 w obiektach służby zdrowia, na kwotę nie niższą niż 1 000 000 zł każde, - posiada uprawnienia do kierowania budową dla przynajmniej jednej osoby w zakresie robót ogólnobudowlanych, elektrycznych i wodno kanalizacyjnych, - posiada polisę lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę nie mniejszą niż 500 000 zł, - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 500 000 zł
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Odpis z właściwego rejestru (Krajowy Rejestr Sądowy, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) potwierdzający prawo do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Każdy ze wspólników spółki cywilnej zobowiązany jest dostarczyć indywidualny wypis z rejestru ewidencji działalności gospodarczej; - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4) - 8) ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Informacja powinna dotyczyć wszystkich wspólników, kiedy wykonawcą jest spółka cywilna, a gdy wykonawcą jest spółka prawa handlowego powyższa informacja powinna dotyczyć wszystkich urzędujących członków władz spółki; - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9) ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Aktualne zaświadczenie od właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego; - Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, stwierdzające, że Wykonawca nie zalega ze składkami na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - Oświadczenie Wykonawcy zgodne z treścią art. 22 i 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Projekt umowy. - Polisa lub inny dokument potwierdzający zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę nie mniejszą niż 500 000 zł; - Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 500 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert; - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót; - Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót (np. referencje) wskazanych w wykazie; - Uprawnienia budowlane, wraz z aktualnymi zaświadczeniami, o przynależności do właściwej izby inżynierów budownictwa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieganski.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach