Przetargi.pl
Wykonanie mebli biurowych i regałów do archiwum w ramach projektu pn. Lepszy urząd

Powiat Chełmski ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Plac Niepodległości 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5627501 , fax. 82 5627510
  • Data zamieszczenia: 2013-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Chełmski
    Plac Niepodległości 1 1
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5627501, fax. 82 5627510
    REGON: 11019822100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie mebli biurowych i regałów do archiwum w ramach projektu pn. Lepszy urząd
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Część nr 1 - Wykonanie mebli biurowych Część nr 2 - Wykonanie regałów do archiwum w projekcie pn. Lepszy urząd nr POKL.05.02.01-00-026/12 współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach konkursu 1/POKL/5.2.1/2011 organizowanego przez Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji w ramach działania 5.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Okres realizacji projektu od 1 września 2012 r. do 31 sierpnia 2014 r. Wykonawca: - zapewni minimalny termin gwarancji i serwisowania 36 miesięcy od daty protokolarnego odbioru, - zapewni możliwość zgłaszania wad 8 godzin na dobę, w godzinach od 8.00 do 16.00, w dniach roboczych (od poniedziałku do piątku); zgłoszenia będą dokonywane telefonicznie i potwierdzone faksem pod numer telefonu wskazany w Umowie, - zobowiązuje się bezpłatnie do przystąpienia do usunięcia wad w ciągu 48 godzin od momentu ich zgłoszenia przez Zamawiającego, a w przypadku elementów zagrażających bezpieczeństwu obiektów i ludzi - niezwłocznie. Usunięcie wad nastąpi w terminie ustalonym przez Zamawiającego, jednak nie później niż 7 dni od zgłoszenia, - Zamawiający w okresie gwarancji uprawniony jest do usunięcia na koszt Wykonawcy wad nie usuniętych przez niego w uzgodnionym terminie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 391310002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmski.iap.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną