Przetargi.pl
Wykonanie kotłowni na biomasę wraz z instalacją solarów i wpięcie ich do istniejącego systemu grzewczego na olej opałowy obiektu Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych Myślibórz 11, 59-411 Paszowice.

Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych ogłasza przetarg

  • Adres: 50-559 Wrocław, ul. Puszczykowska 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 364 27 58 , fax. 071 336-72-89
  • Data zamieszczenia: 2012-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych
    ul. Puszczykowska 10 10
    50-559 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 364 27 58, fax. 071 336-72-89
    REGON: 93110643300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzpk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kotłowni na biomasę wraz z instalacją solarów i wpięcie ich do istniejącego systemu grzewczego na olej opałowy obiektu Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych Myślibórz 11, 59-411 Paszowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie kotłowni na biomasę wraz z instalacją solarów i wpięcie ich do istniejącego systemu grzewczego na olej opałowy obiektu Dolnośląskiego Zespołu Parków Krajobrazowych Myślibórz 11, 59-411 Paszowice Kotłownia na biomasę: W ramach projektu przewidziano wykonanie kotłowni na biomasę w zabudowie kontenerowej z zewnętrznym kominem spalinowym: w ramach projektowanych robót przewiduje się wykonanie fundamentu w postaci płyty żelbetowej o wymiarach w rzucie 6,40 x 2,60 m i grubości 25 cm kotłownię na biomasę jako prefabrykowaną z płyt warstwowych, w ramie stalowej do ustawienia na płycie fundamentowej; komin murowany z cegły pełnej lub klinkierowej klasy 25 na zaprawie marki M5 o wysokości ponad teren 12,60 m w rzucie kwadratowym 156 x 156 cm, ściany gr. 25 cm. Zaprojektowano kocioł wsadowy o mocy 180 kW, do spalania biomasy w postaci balotów słomy, niskotemperaturowy z zastosowaniem przeciwprądowego systemu spalania, z zbiornikiem akumulacyjnym o poj. 8000 l, całość w zabudowie kontenerowej. Instalacja solarna: - próżniowe kolektory rurowe o łącznej powierzchni brutto = 12,96 m2 - układ sterujący, - zespół pompowy przyłączeniowo-zabezpieczający - 2 kpl. podgrzewaczy biwalętnych c.w.u. z dwoma wężownicami o poj. 500 l każdy, - przewody instalacji solarnej z rur Cu-15-28 ocieplonych izolacją termiczną o gr. 50 mm Instalacja c.o. oraz c.w.u.: Przewody z rur PP De 50, II stopień obiegu w istn. kotłowni za pomocą płytowego wymiennika ciepła typu SL140 SONDEX Przedmiot zamówienia obejmuje również: a) pokrycie kosztów związanych z bieżącą obsługą geodezyjną inwestycji, w tym odtworzenie na swój koszt znaków osnowy geodezyjnej w przypadku gdy w/w znaki znajdują się na terenie realizacji robót; b) zorganizowanie zaplecza budowy, w razie konieczności podłączenia wszystkich mediów niezbędnych do przeprowadzenia robót budowlanych we własnym zakresie i na swój koszt oraz pokrycie kosztów ich eksploatacji przez cały okres trwania budowy; c) zabezpieczenie składowanych tymczasowo na placu budowy materiałów i urządzeń do czasu wybudowania przed zniszczeniem lub utrata jakości, właściwości lub parametrów; d) zabezpieczenie terenu robót na czas ich wykonywania przed osobami postronnymi, a w szczególności do przeciwdziałania wypadkom z udziałem osób trzecich. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszystkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku przeprowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy, za natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszystkich szkód awarii spowodowanych w trakcie realizacji robót, e) wykonanie i przekazanie zamawiającemu powykonawczej dokumentacji geodezyjnej, po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu końcowego. Poza wykonaniem robót określonych powyżej do obowiązków Wykonawcy należeć będzie: 1. powierzenie nadzoru nad robotami osobie uprawnionej do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, przeszkolonej w zakresie oferowanych technologii; 2. dokonywanie poszczególnych odbiorów przy współudziale Inwestora i Inspektora Nadzoru; 3. prowadzenie robót ziemnych w pobliżu istniejącego uzbrojenia podziemnego i nadziemnego pod nadzorem odpowiednich służb takich jak: Zakład Energetyczny, Zakład Gazowniczy, TPSA, Urząd Gminy Paszowice - administrujący siecią wodno-kanalizacyjną; 4. zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej wraz ze sporządzeniem inwentaryzacji powykonawczej; 5. prowadzenie i organizowanie prac (przez cały okres realizacji robót i w każdym rejonie w taki sposób, aby ograniczyć do minimum uciążliwości i zagrożenia z tym związane, w szczególności: zabezpieczyć teren przed dostępem osób postronnych; 6. usuwanie na bieżąco i na własny koszt materiałów zbędnych, odpadów i śmieci, 7. utrzymywanie na bieżąco porządku na terenie robót oraz w bezpośrednim sąsiedztwie; 8. wykonywanie robót z należytą starannością, zgodnie z dokumentacją projektową, 9. specyfikacją techniczną wykonywania i odbioru robót, swoją ofertą oraz zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami p. poż , bhp i innymi przepisami prawa; 10. -zapewnienie kompetentnego kierownictwa, siły roboczej, materiałów, sprzętu i innych urządzeń oraz wszelkich przedmiotów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy oraz usunięcia wad w taki zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach umownych lub może być logicznie z nich wywnioskowane; 11. ponoszenie pełnej odpowiedzialności za zapewnienie warunków bezpieczeństwa oraz za metody organizacyjno techniczne stosowane na terenie robót, a także za szkody i straty w robotach spowodowane przy usuwaniu wad w okresie gwarancji i rękojmi. Na okres od daty rozpoczęcia do terminu ukończenia robót Wykonawca musi posiadać polisę ubezpieczeniową obejmującą: a) ubezpieczenie od zniszczenia wszelkich własności prywatnych spowodowany działaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy; b) ubezpieczenie na wypadek śmierci lub kalectwa spowodowany działaniem lub niedopatrzeniem Wykonawcy w odniesieniu do: osób upoważnionych do osób upoważnionych do przebywania na terenie robót; c) ubezpieczenie od zniszczeń robót objętych umową, materiału i sprzętu oraz innego mienia podczas wykonywania robót. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakami towarowymi, patentem lub wykazano pochodzenie należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania lub produkty równoważne, o parametrach nie gorszych od tych, które posiada pierwowzór, co oznacza, że opis przedmiot zamówienia nie zmierza do ograniczenia konkurencji. Wszelkie koszty związane ze zmianą rozwiązań lub produktów (w tym koszty ewentualnych opracowań i uzgodnień) ponosić będzie wyłącznie Wykonawca. Zamawiający oceniając ofertę za równoważne rozwiązania lub produkty uzna te, których właściwości lub parametry techniczne, użytkowe i jakościowe nie są gorsze od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzenia zmian przedstawić przekonujące dokumenty o równoważności tychże zmian. Załączone wytyczne do przedmiarowania robót pełnią funkcję pomocniczą w stosunku do dokumentacji projektowej. Informacje podane w przedmiarach nie mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji wynoszącej minimum 36- miesięcy na wykonywane roboty. Wykonawca zobowiązany jest do: sporządzenia i przekazania kompleksowej geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej przyjętej od zasobów przez Powiatowy Ośrodek Geodezji (w 3 egzemplarzach) najpóźniej do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca przygotuje oraz złoży w formie trwale spiętej wszelkie dokumenty na wykonany przedmiot zamówienia a zwłaszcza: dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, protokoły z badania materiałów i urządzeń, dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, a odnosząc się do jego realizacji zwłaszcza rysunki z naniesionymi zmianami w trakcie realizacji zadania, protokoły odbioru, dokumentację geodezyjną powykonawczą. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy Związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Ogólna cena ofertowa powinna obejmować koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z dokumentacji technicznej i przedmiaru robót. Cena nie będzie podlegała waloryzacji ze względu na inflację. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisany przez strony protokół ostatecznego odbioru robót. Zamawiający uzna zamówienia za wykonane, jeżeli przedmiot zamówienia będzie odebrany bez usterek, spełniał będzie warunki jego przeznaczenia i Zamawiający. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi Inwestorowi do zatwierdzenia projekt harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonania robót. W czasie wykonywania robót Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie obsługiwał wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające takie jak: barierki ochronne, liny zabezpieczające, tablice ostrzegawcze, itp., zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. UWAGA! Wykonawca w trakcie prac zobowiązany jest do zapewnienia ciągłego, bezpiecznego dojścia i dojazdu do budynku administracyjnego. Wykonawca zobowiązany jest do doprowadzenia terenu budowy po zakończeniu robót do stanu pierwotnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości 11.000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy 00/100 złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzpkwroclaw.ibip.wroc.pl/public/?id=72998
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach