Przetargi.pl
WYKONANIE KONTROLI OKRESOWEJ 5-LETNIEJ I ROCZNEJ STANU TECHNICZNEGO I WARTOŚCI UŻYTKOWEJ OBIEKTÓW BUDOWALNYCH I STAŁYCH URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ 21 BLT W ŚWIDWINIE

21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-301 Świdwin, ul. Połczyńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 533 509 , fax. 261 533 509
  • Data zamieszczenia: 2018-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 21 Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
    ul. Połczyńska 32
    78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 533 509, fax. 261 533 509
    REGON: 33102935500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blot.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE KONTROLI OKRESOWEJ 5-LETNIEJ I ROCZNEJ STANU TECHNICZNEGO I WARTOŚCI UŻYTKOWEJ OBIEKTÓW BUDOWALNYCH I STAŁYCH URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA TERENIE ADMINISTROWANYM PRZEZ 21 BLT W ŚWIDWINIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia wykonanie kontroli okresowej 5-letniej i rocznej stanu technicznego i wartości użytkowej obiektów budowlanych i stałych urządzeń technicznych znajdujących się na terenie administrowanym przez 21 BLTw Świdwinie. 2.Usługa polega na wykonaniu w 2018 roku okresowej 5-letniej kontroli stanu technicznego (pięcioletniej i rocznej) i sprawdzenia przydatności do użytkowania obiektów budowlanych znajdujących się na terenie kompleksów wojskowych administrowanych przez 21 Bazę Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie. Celem kontroli jest dokonanie oceny stanu technicznego, określenia rozmiarów zużycia i oceny warunków użytkowych nieruchomości wojskowych. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 części, zwanych w niniejszej specyfikacji istotnych zamówienia zadaniami, tj.: ZADANIE 1:KONTROLA STANU TECHNICZNEGO OBIEKTÓW BUDOWLANYCH I STAŁYCH URZĄDZEŃ TECHNICZNYCH ; ZADANIE 2 - KONTROLA STANU TECHNICZNEGO WOJSKOWYCH BOCZNIC KOLEJOWYCH. 3.Podstawa prawna kontroli stanu technicznego: art. 62 ust. 1 pkt. 1, 2 oraz 5, 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 ). 4.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujących zasadach: Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie lub wybrane części zamówienia (zadanie), przy czym tylko jedną ofertę w danej części zamówienia (zadaniu). 5. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każde zadanie oddzielnie.Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia (zadaniu) zostaną odrzucone. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jakościowe, dane dotyczące zakresu, szczegółowe zestawienie obiektów i harmonogram zawierają załączone do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty, które stanowią jej integralną część, mianowicie: a) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót z 2018 (STWiOR) z załącznikami stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ, w tym : Specyfikacja techniczna kontroli 5 – letniej Wojskowej Bocznicy Kolejowej (zwanej WBK), Zestawienie obiektów do kontroli 5 – letniej w Świdwinie, Zestawienie obiektów do kontroli 5 – letniej w Zespole Zabezpieczenia Mrzeżyno, Zestawienie obiektów do kontroli 5 – letniej w Zespole Zabezpieczenia Mirosławiec, Zestawienie obiektów do kontroli 5 – letniej w Zespole Zabezpieczenia Trzebiatów, Harmonogram realizacji kontroli 5- letniej w kompleksach administrowanych przez 21BLT. 7.Wszystkie standardy jakościowe, związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zostały opisane w dokumentacji technicznej: Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz Specyfikacja technicznej kontroli 5 – letniej Wojskowej Bocznicy Kolejowej, stanowiące załączniki nr 7 do SIWZ. 8. Przedmiot mniejszego zamówienia publicznego będzie realizowany na terenie zamkniętym w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane. Powyższe związane jest z uzyskaniem przepustek okresowych uprawniających do wejścia pracowników i wjazd samochodów związanych z realizacja przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający nie wymaga do realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wskazanych do realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie umowy o pracę. 10. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa dokument pn. „Projekt umowy”, stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71630000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wyznacza wadium w wysokości w wysokości: dla Zadania 1 - 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100); dla Zadania 2 - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie (do upływu terminu składania ofert) lub nie zabezpieczenie oferty ustawową formą wadium spowoduje, iż oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 3. Wadium można wnieść w formie: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego NBP Odział w Szczecinie 26 1010 1599 0194 2213 9120 2000 z dopiskiem: „ WADIUM – ZP/09/2018 – „WYKONANIE KONTROLI OKRESOWEJ – ZADANIE NR…… ” 5.O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz Wykonawca dołącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. 7.Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w zakresie tego warunku żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach