Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa ogłasza przetarg
- Adres: 10-562 Olsztyn, Emilii Plater
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 5219840, , fax. 89 5219849
- Data zamieszczenia: 2020-09-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Warmińsko-Mazurskie reprezentowane przez Zarząd Województwa
Emilii Plater 1
10-562 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 5219840, , fax. 89 5219849
REGON: 51075030900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.warmia.mazury.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie konserwacji i napraw stolarki drzwiowej p.poż w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, przy ul. Emilii Plater 1 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja i naprawa stolarki drzwiowej przeciwpożarowej dymoszczelnej o odporności ogniowej od EI-30 do EI-60 w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie przy ul. Emilii Plater 1. - IV Piętro - drzwi dwuskrzydłowe – 3 szt., drzwi jednoskrzydłowe – 7 szt.; - III Piętro - drzwi dwuskrzydłowe – 10 szt.; - Wysoki Parter - drzwi dwuskrzydłowe – 5 szt., drzwi jednoskrzydłowe – 1 szt.; - Niski Parter - drzwi jednoskrzydłowe – 1 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50850000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1500 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną