Przetargi.pl
Wykonanie kompleksowej usługi prania, suszenia oraz obróbki (prasowanie, maglowanie, odkażanie itp.) pościeli i bielizny szpitalnej wraz z usługą transportu brudnej bielizny z magazynu szpitala do pralni oraz transport czystej bielizny z pralni do szpitala.

Specjalistyczny Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Szpitalna 62
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 87 5626406 , fax. 87 5626402
  • Data zamieszczenia: 2015-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 62 62
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 87 5626406, fax. 87 5626402
    REGON: 79024405500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spspzoz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kompleksowej usługi prania, suszenia oraz obróbki (prasowanie, maglowanie, odkażanie itp.) pościeli i bielizny szpitalnej wraz z usługą transportu brudnej bielizny z magazynu szpitala do pralni oraz transport czystej bielizny z pralni do szpitala.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi prania, suszenia oraz obróbki (prasowanie, maglowanie, odkażanie itp.) pościeli i bielizny szpitalnej wraz z usługą transportu brudnej bielizny z magazynu szpitala do pralni oraz transport czystej bielizny z pralni do szpitala dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach w okresie 24 miesięcy. 2. Zamawiający przewiduje, że ilość pościeli i bielizny szpitalnej, o której mowa w ust. 1 nie powinna przekroczyć 51 000 kg. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności (zasady świadczenia usługi): 1) W zakres świadczonych usług pralniczych wchodzi: pranie wodne wraz z dezynfekcją pościeli i bielizny szpitalnej, pokrowców na materace, kocy, poduszek oraz odzieży roboczej, ochronnej i innych (firany, zasłony, obrusy, ręczniki, materace, pasy bezpieczeństwa); prasowanie; maglowanie oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego wraz z transportem. 2) Odbiór pościeli i bielizny brudnej i dostawa pościeli i bielizny czystej odbywać się będzie stale dwa razy w tygodniu w dni: poniedziałek i czwartek lub inne dni ustalone na bieżąco przez Zamawiającego. 3) Zamawiający wymaga aby cały asortyment przekazany do prania w danym dniu wrócił czysty w najbliższy kolejny umowny termin odbioru i dostawy np. przekazanie pościeli i bielizny brudnej w poniedziałek, a zwrot w całości w ilości wydanej pościeli i bielizny wypranej w czwartek. 4) Pościel i bielizna będzie dostarczana i odbierana w godzinach od 11.00 - do 13.00 bezpośrednio do/z odpowiedniego magazynu Zamawiającego. 5) Wyprana bielizna winna być: - sucha, czysta, nie może posiadać zacieków, plam, nie może pylić, wyprasowana, - osobno prana i pakowana odzież personelu, pościel i bielizna szpitala, - nie może być zanieczyszczona bakteriologicznie, - bielizna skażona w oznakowanych workach (czerwonych) musi być poddana dezynfekcji w środkach o szerokim spektrum działania. 6) Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty procedury (technologii) prania pościeli i bielizny szpitalnej z wykazem środków piorących i dezynfekcyjnych jakie będą stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca używał w usłudze prania środków piorąco-dezynfekujących przeznaczonych do stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą. 7) Osoba dostarczająca bieliznę zobowiązana jest posiadać prawidłowy ubiór: fartuch ochronny i rękawice ochronne. 8) Pościel i bielizna czysta przywożona z pralni Wykonawcy musi być poskładana i zapakowana asortymentowo w worki foliowe po 10 sztuk lub w ilościach uzgodnionych z Zamawiającym. Odzież ochronna na wieszakach także w workach foliowych. 9) Wykonawca powinien oddzielić rzeczy uszkodzone i naprawić je tzn. przeszyć na maszynie szwem ciągłym w kolorze odpowiadającym kolorowi tkaniny, naprawić szwy boczne, zszyć rozdarte części bielizny, wszyć suwak, gumki uzupełnić troki, napy i guziki itp. ponosząc koszty potrzebnych, użytych materiałów. 10) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak również w czasie transportu. 11) Transport bielizny czystej do Zamawiającego i brudnej do pralni ma się odbywać na wózkach jezdnych, dostarczonych na czas trwania umowy przez Wykonawcę w ilości wynikającej z wielkości dostaw. Dezynfekcja wózków leży po stronie Wykonawcy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą. 12) Wykonawca odpowiada za bieliznę Zamawiającego od momentu odebrania jej z magazynu bielizny brudnej, do czasu przekazania czystej bielizny do magazynu Zamawiającego. Wszelkie szkody powstałe na wskutek świadczonej usługi Wykonawca jest zobowiązany usunąć a w razie potrzeby pokryć powstałe koszty. 13) Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego w terminie 24 godzin rozstrzygnięcia reklamacji i usunięcia przyczyn jej zgłoszenia na własny koszt. 14) Wykonawca usługi zobowiązany jest do potwierdzenia odbioru na protokole zbiorczym wykazującym asortymentowe ilości oddanej bielizny, niniejszy protokół potwierdza własnoręcznym podpisem pracownik szpitala oraz osoba upoważniona ze strony Wykonawcy. W przypadku odzieży ochronnej i roboczej sporządza się listy imienne. 15) Wykonawca na własny koszt przedstawi Zamawiającemu co najmniej raz na kwartał aktualne wyniki badań mikrobiologicznych wymazów celem stwierdzenia skuteczności prania oraz prania i dezynfekcji potwierdzone przez właściwą Stację Sanitarno- Epidemiologiczną. Każdorazowo wymazy do badań będą pobierane przez Wykonawcę w magazynie bielizny czystej Zamawiającego w obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego. 16) Zamawiający zastrzega sobie prawo pobierania prób czystościowych z dostarczonej wypranej bielizny, przez upoważnionego pracownika na koszt Wykonawcy, w przypadkach uzasadnionej potrzeby - np. kiedy dostarczona bielizna będzie widocznie splamiona czy niedoprana lub brudna oraz jeśli wyniki bakteriologiczne będą dodatnie. 17) Wykonawca posiada i załączy do oferty: a) Opinię sanitarną wydaną przez Państwowego Inspektora Sanitarnego, że pralnia w której będą świadczone usługi spełnia wymagania w zakresie prania pościeli i bielizny dla jednostek służby zdrowia. b) Opinię sanitarną wydaną przez właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego, dotyczącą dopuszczenia do użytkowania minimum jednego środka transportu, jakiego Wykonawca zamierza użyć do wykonania usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 2 000,00 zł. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 42150017191217100154550000 z adnotacją wadium - wykonanie kompleksowej usługi prania. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014, poz. 1804 ze zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 6. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą. 8. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spspzoz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach