Przetargi.pl
Wykonanie kompleksowe usługi p.n.: Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Świebodzin w roku 2014 -na urządzeniach stanowiących własność Gminy Świebodzin

Gmina Świebodzin ogłasza przetarg

  • Adres: 66-200 Świebodzin, ul. Rynkowa 2
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 4750916 , fax. 68 4750916
  • Data zamieszczenia: 2013-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świebodzin
    ul. Rynkowa 2 2
    66-200 Świebodzin, woj. lubuskie
    tel. 68 4750916, fax. 68 4750916
    REGON: 97077053400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie kompleksowe usługi p.n.: Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Świebodzin w roku 2014 -na urządzeniach stanowiących własność Gminy Świebodzin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowe usługi p.n.:Konserwacja i utrzymanie urządzeń oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Świebodzin w roku 2014 -na urządzeniach stanowiących własność Gminy Świebodzin 2.Zamówieniem objętych jest 1403 szt. opraw oświetleniowych , których szczegółową lokalizację zawiera załącznik nr 14a i 14 b do SIWZ. 3. Szczegółowy zakres czynności objętych zamówieniem obejmuje: 1) usuwanie zgłoszonych zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz zdrowia i życia ludzi, przez uszkodzone elementy instalacji oświetleniowej, 2) przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, faksem lub Internetem od Zamawiającego, Policji i przedstawicieli samorządów o nieprawidłowym działaniu oświetlenia, prowadzenie księgi przyjętych zgłoszeń o usterkach, 3) niezbędne wymiany niesprawnych (zużytych, funkcjonujących wadliwie lub uszkodzonych) elementów oświetlenia ulicznego, a w szczególności źródeł światła (żarówek), dławików, układów zapłonowych, oprawek, zacisków, gniazd i wkładek bezpiecznikowych (bezpieczników), styczników, zegarów sterujących (fotorezystorów), przewodów wysięgników oraz opraw, słupów i fundamentów słupów - przy czym Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac w zakresie likwidacji w/w awarii oświetlenia zewnętrznego od czasu uzyskania bądź powzięcia wiadomości o zaistniałej niesprawności urządzeń w nieprzekraczalnym terminie: teren miasta teren m. wiejskich a/ naprawa urządzeń sterowania oświetleniem - 48 godzin, - 48 godzin, b/ naprawa linii napowietrznej - 60 godzin, - 60 godzin, c/ naprawa linii kablowej - 8 dni, - 10 dni, d/ wymiana zużytych pojedyńczych źródeł światła - 5 dni- - 7 dni 4) naprawa uszkodzonych: styków, połączeń przewodów w oprawach i słupach, wnęk bezpiecznikowych, końcówek kabli, uszkodzonych odcinków kabli sterujących i oświetleniowych, itp. 5) naprawa niesprawnych (wymiana niesprawnych) układów zapłonowych opraw, 6) wspólpraca z Zamawiającym w zakresie wyegzekwowania zabezpieczeń gwarancyjnych na elementach oświetlenia wykonanych na zlecenie Zamawiającego, 7) sprawdzanie stanu ochrony przeciwporażeniowej - pomiary i badania eksploatacyjne (sprawdzenie stanu technicznego i pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, pomiar stanu rezystencji izolacji, sprawdzanie oporności uziemień roboczych) - co najmniej 20% urządzeń wymienionych w ust. 2, a protokół z przeprowadzonych pomiarów ochronnych przekazać niezwłocznie Zamawiającemu, 8) kontrole stanu oświetlenia drogowego i parkowego w porze świecenia (przy włączonym oświetleniu) - nie rzadziej niż 2 razy w roku, a protokół z przeprowadzonych oględzin w porze świecenia przedstawić niezwłocznie Zamawiającemu, 9) konserwacja i remonty szafek sterowniczych (szafek kablowych, oświetleniowych), tablic oświetleniowych i elementów układu sterującego oświetleniem - wg potrzeb, 10) przeglądy techniczne słupów, wysięgników i opraw - wg potrzeb, a protokół z przeprowadzonych przeglądów technicznych słupów przedstawić niezwłocznie Zamawiającemu, 11) konserwacja i naprawy połączeń na tablicy zaciskowej i osłony wnęki słupowej oraz uzupełnianie numeracji słupów - wg potrzeb, 12) sprawdzenie posadowienia, przywrócenie pionowości słupów oraz sprawdzenie mocowania oraz kontrola stanu technicznego wysięgników i opraw - wg potrzeb, 13) sprawdzanie oraz regulacja położenia opraw i odbłyśników - wg potrzeb, 14) sprawdzanie i regulacja zegarów sterujących oświetleniem - minimum 2 razy w roku oraz ewentualna zmiana ustawianie czasów świecenia latarń, zgodnie z zaleceniami Zamawiającego - 1 raz w roku, 15) konserwacja metalowych konstrukcji latarń, tablic rozdzielczych i szafek - wg potrzeb, 16) stała dbałość o estetykę urządzeń oświetleniowych, w tym opraw oświetleniowych (czyszczenie opraw i systemów optycznych, mycie kloszy, usuwanie pajęczyn i owadów, 17) usuwanie gałęzi drzew zasłaniających oprawy oświetleniowe - wg potrzeb, 18) wymiana zniszczonych w wyniku kolizji drogowych i szkód losowych słupów oraz opraw oświetleniowych, a jeśli zniszczenie nie jest skutkiem kolizji drogowej lub szkód losowych, wymiana zdewastowanych słupów oraz opraw oświetleniowych - w ilości nie większej niż 2 słupy i 2 oprawy w okresie obowiązywania umowy. 19) wykonawca winien udzielić gwarancji na wykonane prace w zakresie konserwacji i utrzymania oświetlenia drogowego i parkowego (eksploatacji urządzeń oświetlenia),będącego własnością Gminy Świebodzin, w terminie obowiązywania umowy. 20.Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia książki przeglądów technicznych, w zakresie prac wymagających udokumentowania, wymienionych punktach 1-19. 4.Wykonawca jako wytwórca odpadów w rozumieniu ustawy o odpadach, ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji niniejszego zamówienia, zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz. 21) oraz pokrywania kosztów utylizacji zużytych źródeł światła (lamp. żarówek), opraw, elementów sterowania, zabezpieczeń itp., zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca przedstawi na żądanie Zamawiającemu potwierdzenie faktu utylizacji zużytych elementów oświetleniowych, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami. 5.Dostawa materiałów, koszty przeprowadzenia prób, badań i sprawdzeń, koszty utylizacji zużytych źródeł światła, koszty związane z opłatą za zajęcie terenu, w tym opłaty za decyzje za zajęcie pasa drogowego /terenu/ oraz koszty zajęcia i przywrócenia pasa drogowego do stanu pierwotnego, koszty uzyskania (udostępnienia) sygnału sterowania oświetleniem od ENEA Operator Sp. z o.o, Rejon Dystrybucji Świebodzin, koszty prowadzenia niezbędnej dokumentacji z przeprowadzonych zabiegów eksploatacyjnych (dziennik oględzin i przeglądów, protokoły z przeprowadzonych badań i pomiarów, sprawozdania i raporty, prowadzenie księgi przyjętych zgłoszeń o usterkach itp.) oraz ponoszenie ewentualnych kosztów związanych z dopuszczeniem do pracy na urządzeniach elektroenergetycznych (jeśli wystąpi taka potrzeba) i wszelkie inne koszty związane z realizacją umowy po stronie Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: - 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100), może być wnoszone w jednej lub kilku formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 2.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gminy Świebodzin Nr 10 1090 1593 0000 0000 5900 9210. Dokument przelewu należy opisać: Wadium- Konserwacja oświetlenia. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 3. Wadium w: -poręczeniach lub gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, II piętro - pokój nr 17 - w godzinach pracy Urzędu. Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 5. Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą oraz zawierać informacje dotyczące utraty wadium zgodnie z art. 46. ust. 4a Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6.Termin wniesienia wadium - do dnia 23.12.2013 r. do godz. 12:00. 7.Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Wykonawcę, który nie wniósł wadium do dnia 23.12.2013 r. do godz. 12:00 wyklucza się z postępowania. 8.Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach