Przetargi.pl
Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej metodą tradycyjną oraz poziomej metodą iniekcji krystalicznej w budynkach będących własnością Gminy Miasto Szczecin w podziale na trzy części

Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 70-546 Szczecin, ul. Mariacka 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 4886333, 91 4886301 , fax. 91 4893831, 91 4893832
  • Data zamieszczenia: 2016-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
    ul. Mariacka 25 25
    70-546 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 4886333, 91 4886301, fax. 91 4893831, 91 4893832
    REGON: 32124347000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/WWW.ZBiLK.szczecin.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej metodą tradycyjną oraz poziomej metodą iniekcji krystalicznej w budynkach będących własnością Gminy Miasto Szczecin w podziale na trzy części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej metodą tradycyjną oraz poziomej metodą iniekcji krystalicznej w budynkach będących własnością Gminy Miasto Szczecin w podziale na trzy części: 1) Część 1 zamówienia - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej metodą tradycyjną oraz poziomej metodą iniekcji krystalicznej w budynku komunalnym przy ul. Rapackiego 21; 2) Część 2 zamówienia - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej metodą tradycyjną oraz poziomej metodą iniekcji krystalicznej w budynku komunalnym przy ul. Śląskiej 30 oficyna, 3) Część 3 zamówienia - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej metodą tradycyjną oraz poziomej metodą iniekcji krystalicznej w budynku komunalnym przy ul. Mazurskiej 14 oficyna. 2. Zakres robót obejmuje: 1) rozebranie istniejących nawierzchni wzdłuż odkopywanych ścian zewnętrznych piwnic, 2) odkopanie ścian zewnętrznych piwnic, 3) rozebranie ścianek studzienek oświetleniowych okien piwnic, 4) uzupełnienie brakujących tynków, 5) wykonanie izolacji pionowej odkopanych ścian metodą smarowania dysperbitem, 6) montaż folii kubełkowej, 7) montaż obróbki blacharskiej zabezpieczającej folię kubełkową od góry, 8) wykonanie izolacji poziomej ścian metodą iniekcji krystalicznej, 9) wymianę okienek piwnicznych, 10) obsypanie ścian po wykonaniu izolacji, 11) odtworzenie wcześniej rozebranych nawierzchni, 12) wywóz materiałów z rozbiórki, gruzu z wykopu,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 1) dla Części 1 zamówienia (ul. Rapackiego 21 - 739,00 zł (słownie: siedemset trzydzieści dziewięć złotych), 2) dla Części 2 zamówienia (ul. Śląska 30 oficyna) - 790,00 zł (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt złotych), 3) dla Części 3 zamówienia (ul. Mazurska 14 oficyna) - 1.052,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćdziesiąt dwa złote), W przypadku składania oferty na kilka części zamówienia, należy zsumować odpowiednie wartości wadium. 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 15 lipca 2016 r. do godziny 1200. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto w PKOBP nr 36 1020 4795 0000 9302 0292 7648, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 należy zdeponować w siedzibie ZBiLK przy ul. Mariackiej 25, pokój nr 9 przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji - Gminy Miasto Szczecin) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w ust. 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbilk.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach