Przetargi.pl
Wykonanie izolacji pionowej i poziomej w budynku Collegium Novum przy Al. Racławickich 1 w Lublinie; UM-ZP-262-21/16

Uniwersytet Medyczny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-059 Lublin, Al. Racławickie 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 4485200 , fax. 81 4485201
  • Data zamieszczenia: 2016-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny w Lublinie
    Al. Racławickie 1 1
    20-059 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 4485200, fax. 81 4485201
    REGON: 00028871600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie izolacji pionowej i poziomej w budynku Collegium Novum przy Al. Racławickich 1 w Lublinie; UM-ZP-262-21/16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie izolacji pionowej i poziomej w budynku Collegium Novum przy Al. Racławickich 1 w Lublinie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają odpowiednio następujące dokumenty, będące załącznikami do niniejszej SIWZ: 2.1. Ekspertyza techniczna 2.2. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR); 2.3. Przedmiar robót. 3. W zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia wchodzą: 3.1. Wykonanie pionowej izolacji kurtynowej, metodą iniekcji z poziomu bunkra, z zastosowaniem zaczynu bentonitowego. 3.2. Wykonanie izolacji poziomej (z pionowymi zakładami o wys. 0,5 m) płyty stropowej bunkra z zastosowaniem pap termozgrzewalnych. 3.3. Wykonanie posadzek w pomieszczeniach piwnicznych z uwzględnieniem hydroizolacji oraz izolacji termicznej. 3.4. Wykonanie izolacji poziomej ścian - metodą iniekcji bezciśnieniowej 4. Charakterystyka stanu istniejącego obiektu: Budynek położony w Lublinie przy Al. Racławickich 1. Przedmiotowy budynek jest wolnostojący. Część główna budynku o zwartej bryle, posiada 4 kondygnacje nadziemne, użytkową suterynę oraz nieużytkowe poddasze. Od strony północnej dobudowane jest dwukondygnacyjne skrzydło z salą audytoryjną, częściowo podpiwniczone. W budynku znajduje się Rektorat UM oraz pomieszczenia dydaktyczne, biurowe, sanitarne oraz techniczne. W latach 2012-2013 budynek podlegał przebudowie. Kubatura budynku: 27477,0 m3, powierzchnia zabudowy: 1547,0 m2, liczba kondygnacji: 4+ użytkowa suteryna, nieużytkowe poddasze i częściowe podpiwniczenie. Wjazd i wyjazd oraz dojście główne do budynku zrealizowane bezpośrednio od drogi publicznej - Al. Racławickie. Nawierzchnia podjazdów i miejsc parkingowych została wykonana z kostki betonowej lub granitowej. Technologia wykonania- tradycyjna z elementami szkieletu żelbetowego. Podstawowy układ konstrukcyjny budynku tworzą ściany, murowane (w układzie podłużnym ) na spoiny zwykłe z cegły pełnej ceramicznej na zaprawie cementowo-wapiennej. Podstawowe usztywnienie budynku stanowią sztywne tarcze stropów przenoszące siły poziome na murowane ściany poprzeczne: szczytowe, kominowe oraz ściany klatek schodowych. Na budynku wykonano stropodach żelbetowy, wylewany, płytowo-żebrowy opierany na ścianach murowanych poddasza (nieużytkowego). Stropy w przeważającej części żelbetowe, wylewane odpowiednio: kasetonowe, skrzynkowe z podwójną płytą żelbetową oraz płaskie. W części wykonane jako płyta Kleina na belkach stalowych. Fundamenty w postaci ław żelbetowych, wylewanych. Ściany zewnętrzne o grubości 51 i 64 cm, murowane na spoinach zwykłych z cegły pełnej ceramicznej na zaprawie cementowo-wapiennej. Ściany wewnętrzne usztywniające oraz klatek schodowych murowane na spoinach zwykłych z cegły pełnej ceramicznej na zaprawie cementowo-wapiennej. Klatki schodowe żelbetowe, płytowe, wylewane na budowie z betonu żwirowego z płytami biegowymi opieranymi za pośrednictwem belek spocznikowych na ścianach konstrukcyjnych budynku. 5. Zamawiający nie przewiduje wyłączenia budynku z eksploatacji na okres prowadzenia prac remontowych. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania harmonogramu i uzgodnienia z Zamawiającym sposobu realizacji prac zapewniając jak najmniejszą uciążliwość dla pracowników budynku. 6. Przekazanie pomieszczeń wewnętrznych przeznaczonych do wykonania prac będzie wykonywane zgodnie z ustaleniem z Użytkownikiem Obiektu. 7. Z uwagi na fakt, że realizacja niniejszego zamówienia odbywać się będzie w czynnym obiekcie, poszczególne etapy robót winny być zakończone w terminach zgodnych z harmonogramem. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy: - dbanie o czystość, - przestrzeganie przepisów BHP. 9. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy został określony we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 10. Zamawiający wymaga minimum 60 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia (jest to kryterium oceny ofert), w tym na zastosowane materiały, liczonego od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. 11. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6 - Roboty izolacyjne 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 12. W przypadku, gdy w dokumentacji występują nazwy własne (normy, aprobaty, specyfikacje techniczne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie) materiałów, Zamawiający dopuszcza materiały równoważne o parametrach technicznych, jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych od wskazanych. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy mają na celu określenie klasy produktu i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta: 12.1. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązanie równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust 5 ustawy Pzp). 12.2. Zamawiający w przypadku zaoferowania materiałów, wyrobów równoważnych zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy próbek zaoferowanego materiału bądź wyrobu równoważnego, odpowiednich dokumentów opisujących parametry techniczno-jakościowe, wymagane prawem certyfikaty lub inne dokumenty dopuszczające dane materiały, wyroby do użytkowania pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 13. Dodatkowe informacje dla wykonawców: 13.1. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty dokonanie wizji lokalnej na terenie wykonania przedmiotu zamówienia (obiektu i jego otoczenia). 13.2. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność. 13.3. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 13.4. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania pełnego zakresu robót, który wynika z przedmiaru robót i STWiOR, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia. 13.5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej. 13.6. Harmonogram rzeczowo-finansowy robót, który będzie stanowił załącznik do Umowy, Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu w terminie do 7 dni licząc od daty zawarcia umowy. 13.7. Wykonawca w terminie do 7 dni licząc od daty zawarcia umowy przedłoży tabelę elementów scalonych i kosztorys (opracowany metodą szczegółową jak i uproszczony) wraz z wykazem/zestawieniem i cenami materiałów przewidzianych i niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Tabela elementów scalonych oraz kosztorys będą stanowiły załączniki do Umowy. 13.8. Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: kierownikiem budowy posiadającym przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w branży konstrukcyjno-budowlanej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2. Wykonawcy przystępujący do przetargu obowiązani są wnieść wadium w wysokości: 4 500,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset i 00/100 PLN). Szczegółowe zapisy na temat wadium znajdują się w SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umlub.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach