Przetargi.pl
Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji wraz z wykonaniem instalacji elektrycznych dla wyżej wymienionych instalacji w budynku Urzędu Gminy Łańcut

Gmina Łańcut ogłasza przetarg

  • Adres: 37-100 Łańcut, ul. Mickiewicza 2a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2252264 , fax. 017 2256536
  • Data zamieszczenia: 2015-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łańcut
    ul. Mickiewicza 2a 2a
    37-100 Łańcut, woj. podkarpackie
    tel. 017 2252264, fax. 017 2256536
    REGON: 69058179000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalancut.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji wraz z wykonaniem instalacji elektrycznych dla wyżej wymienionych instalacji w budynku Urzędu Gminy Łańcut
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji wraz z wykonaniem instalacji elektrycznych dla wyżej wymienionych instalacji w budynku Urzędu Gminy Łańcut 2. Zakres rzeczowy robót obejmuje wykonanie: Zakres robót dla instalacji wentylacji i klimatyzacji obejmuje pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia archiwum mieszczące się w piwnicy budynku. Poza zakresem robót instalacyjnych pozostają: sanitariaty, sala konferencyjna na drugim piętrze, pozostałe pomieszczenia w piwnicy oraz serwerownia. Instalacja wentylacji: - montaż centrali wentylacyjnej, - montaż wentylatorów, - montaż kanałów wentylacyjnych, - montaż elementów nawiewnych i wywiewnych instalacji wentylacyjnej, - montaż elementów zakończających instalację wentylacji, - montaż elementów regulujących przepływ powietrza, - regulacja hydrauliczna instalacji wentylacji, - wykonanie izolacji cieplnej kanałów wentylacyjnych, - wykonanie konstrukcji wsporczych pod centrale wentylacyjne, - zakrycie kanałów wentylacyjnych - wykonanie stropów podwieszanych. Instalacja klimatyzacji: - montaż rurociągów instalacji chłodniczej freonowej, - montaż rurociągów instalacji odprowadzania skroplin, - montaż urządzeń tj. jednostek wewnętrznych i zewnętrznych klimatyzatorów, - wykonanie konstrukcji wsporczych pod jednostki zewnętrzne klimatyzacyjne. Instalacja elektryczna: a) Etap I: - rozbudowa rozdzielnicy RG, - budowa rozdzielnicy RWK, - budowa WLZ, - budowa instalacji wypustów 1-fazowych i 3-fazowych, - budowa instalacji oświetlenia podstawowego, - budowa instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, - budowa instalacji przepięciowej. b) Etap II: - budowa WG, - budowa rozdzielnicy RK, - budowa WLZ, - budowa instalacji wypustów 1-fazowych i 3-fazowych, - budowa instalacji przepięciowej. 3. Z uwagi na fakt, że zamawiane roboty będą realizowane w czynnym obiekcie Urzędu Gminy Łańcut, oraz w trakcie obsługi interesantów, zamawiający wnosi aby większość robót uciążliwych była wykonywana w wolne soboty oraz po godzinach urzędowania. Po zakończeniu pracy pomieszczenia winny być posprzątane i gotowe do podjęcia pracy urzędu w dniu następnym. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania oraz inne informacje niezbędne do wyceny robót określa dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i przedmiar robót - do wglądu w siedzibie Urzędu w pok. 25 i na stronie internetowej Gminy www.gminalancut.pl Materiały i urządzenia objęte zamówieniem powinny spełniać wymagania określone w dokumentacji projektowej oraz muszą bezwzględnie posiadać stosowne świadectwa jakościowe, świadectwa PZH, karty gwarancyjne. 5. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykonawcy przysługuje prawo użycia materiałów i urządzeń o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w ofercie, które materiały i urządzenia zamienne zamierza zastosować przy realizacji zadania oraz dołączenia do oferty stosownych dokumentów w celu wykazania, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312101
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych) do dnia 30.03.2015 r. do godz. 09.00. Wadium wnoszone może być w: 1) pieniądzu - przelewem na konto Bank Polska Kasa Opieki S.A I Oddział Łańcut 96124026431111000037781763 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić z takim wyprzedzeniem, aby środki pieniężne zostały zaksięgowane na koncie wymienionym w pkt VIII ust. 1 SIWZ do terminu składania ofert. Dodatkowo kserokopię dokumentu potwierdzającą wniesienie wadium należy dołączyć do oferty 3. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach dokument - wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy pok. nr 4 (parter), a jego kopię dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja na wykonane roboty
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminalancut.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach