Przetargi.pl
Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu telewizji dozorowej dla wybranych placówek oświatowych miasta Tychy

Miejskie Centrum Oświaty w Tychach ogłasza przetarg

  • Adres: 43-100 Tychy, Al. Marszałka Piłsudskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323232400 , fax. 323232403
  • Data zamieszczenia: 2018-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Oświaty w Tychach
    Al. Marszałka Piłsudskiego 12
    43-100 Tychy, woj. śląskie
    tel. 323232400, fax. 323232403
    REGON: 365004185
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tychy.edu.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji systemu sygnalizacji włamania i napadu oraz systemu telewizji dozorowej dla wybranych placówek oświatowych miasta Tychy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie instalacji alarmowych Systemu Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) oraz Systemu Telewizji Dozorowej (CCTV) w wybranych placówkach oświatowych miasta Tychy z uwzględnieniem demontażu istniejących urządzeń i przekazanie ich do utylizacji zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Zakres robót: • przygotowanie i zabezpieczenie miejsca instalacji, • budowa kanalizacji teletechnicznej (jeśli zachodzi taka konieczność) , • wciąganie kabli do kanalizacji teletechnicznej (jeśli zachodzi taka konieczność), • wykonanie otworów w ścianach i stropach (jeśli zachodzi taka konieczność)-, • wykonanie instalacji wewnątrz i na zewnątrz obiektów, • montaż urządzeń, • prace uruchomieniowe i kontrolne, • testy systemowe i szkolenie pracowników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca będzie zobowiązany wykonać prace związane z przedmiotem zamówienia zwany dalej sprzętem do szkół znajdujących się na terenie Miasta Tychy. Wykaz szkół znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45312000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: W zakresie przedmiotu zamówienia – 3000,00 PLN (słownie: trzy tysiace złotych 00/100 PLN) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: nr 48 1240 2975 1111 0010 7313 4029 Bank Pekao S.A. Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy PZP. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 i 3 i 7 do SIWZ);dowód wpłaty wadium pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza).; Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach