Przetargi.pl
Wykonanie instalacji sterowania drzwiami p. pożarowymi oraz dostawa wraz z montażem drzwi p/pożarowych

Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Szpitalna 22
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 872 31 11 , fax. (033) 872 31 11
  • Data zamieszczenia: 2012-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej
    ul. Szpitalna 22 22
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. (033) 872 31 11, fax. (033) 872 31 11
    REGON: 00030441500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji sterowania drzwiami p. pożarowymi oraz dostawa wraz z montażem drzwi p/pożarowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji sterowania drzwiami p/pożarowymi oraz dostawa wraz z montażem drzwi p/pożarowych. Pakiet nr 1 Przedmiotem zamówienia jest: 1.1. Wykonanie instalacji sterowania drzwiami przeciwpożarowymi EI 60, usytuowanymi w głównej klatce schodowej Bloku Łóżkowego- sztuk 6, polegającej na: -montażu wideo domofonów z klawiaturą i przyciskiem dzwonkowym, przy drzwiach prowadzących do oddziałów, od strony głównej klatki schodowej, wg poniższego zestawienia: - oddziały: Chirurgiczny, Urazowo-Ortopedyczny, Dzienny Oddział Chemioterapii ( V piętro) : 1 wideo domofon, 3 przyciski dzwonkowe, - oddziały : Ginekologiczny, Położniczy, Neonatologiczny ( IV piętro) : 1 wideo domofon, 2 przyciski dzwonkowe, - oddziały: Neurologiczny i Urologiczny ( III piętro) : 1 wideo domofon, 2 przyciski Dzwonkowe, - oddziały: Wewnętrzny i Kardiologiczny ( II piętro) : 1 wideo domofon, 2 przyciski dzwonkowe, - oddział Pediatryczny ( I piętro) : 1 video domofon, 1 przycisk, - oddział Reumatologiczny (parter) : 1 video domofon, 1 przycisk, -montaż klawiatury przy w/w drzwiach, od strony oddziałów w powyższych jednostkach - 6 sztuk, -montaż odbiorników sygnału wywoławczego z drzwi w dyżurkach pielęgniarskich, powyższych jednostek, -montaż przycisków awaryjnego otwierania drzwi, od strony klatki schodowej, powyższych drzwi, -montaż 4 sztuk elektrotrzymaczy w drzwiach prowadzących do oddziałów, od strony klatki chodowej wg następującego zestawienia: - V piętro - 1 elektrotrzymacz, - IV piętro - 1 elektrotrzymacz, - III piętro - 1 elektrotrzymacz, - II piętro - 1 elektrotrzymacz, 1.2. Połączenie systemu sterowania drzwiami z centralką sygnalizacji pożarowej usytuowanej w Portierni Bloku B. 1.3. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Pakiet nr 2 Przedmiotem zamówienia jest: 1.1.Dostawa, montaż wraz z obróbkami nowych drzwi przeciwpożarowych EI 30- 1 sztuka, w korytarzu prowadzącym do Oddziału Reumatologicznego, o wymiarze 2,20x 2,10m. Drzwi należy wykonać zgodnie z rysunkami stanowiącymi załącznik nr 4 do SIWZ. 1.2. Szczegółowy zakres prac określa przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2a do SIWZ. 1.3. Oferowane drzwi muszą być: - oznaczone tabliczką znamionową potwierdzającą deklarowaną klasę ppożarową, - wyposażone z obu stron w klamki, - posiadać dokumentację techniczną oraz wymagane certyfikaty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 519000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach