Przetargi.pl
„Wykonanie instalacji solarnych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Miasta Chełmża z podziałem na zadania: Zadanie 1 –Montaż instalacji solarnych wytwarzających energię cieplną na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 14 indywidualnych gospodarstwach domowych, Zadanie 2 – Montaż instalacji fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną na potrzeby Podmiotu Inwestycji o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 87 indywidualnych gospodarstwach domowych”

Gmina Miasto Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87140 Chełmża, ul. Gen. Hallera
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 675-22-91 , fax. 056 675-21-22
  • Data zamieszczenia: 2017-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Chełmża
    ul. Gen. Hallera 2
    87140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 675-22-91, fax. 056 675-21-22
    REGON: 87111869000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie instalacji solarnych oraz instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Miasta Chełmża z podziałem na zadania: Zadanie 1 –Montaż instalacji solarnych wytwarzających energię cieplną na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 14 indywidualnych gospodarstwach domowych, Zadanie 2 – Montaż instalacji fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną na potrzeby Podmiotu Inwestycji o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 87 indywidualnych gospodarstwach domowych”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na dwa zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania. Podstawę do sporządzenia oferty stanowi załącznik nr 3 do SIWZ „ Program funkcjonalno – użytkowy”. 1) przedmiotem zamówienia dla zadania 1 jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia wykonania robót budowlanych (jeśli będą wymagane prawem), oraz wszelkie prace budowlano – montażowe, przeprowadzenie szkolenia użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji, serwisowanie instalacji w okresie gwarancji celem • kompleksowego zaprojektowania i montażu instalacji solarnych wytwarzających energię cieplną na potrzeby przygotowania ciepłej wody użytkowej o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 14 indywidualnych gospodarstwach domowych. Instalacje o łącznej mocy minimum 51 794 W = 51,79 kW (moc jednego kolektora minimum 1363 W, zainstalowanych zostanie 38 szt.) zostaną zlokalizowane na nieruchomościach mieszkańców Miasta Chełmży – łącznie na 14 obiektach. W zależności od uwarunkowań technicznych przewiduje się montaż instalacji na dachach lub elewacjach budynków mieszkalnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla zadania 1 określony jest w załączniku nr 3 do SIWZ „Program funkcjonalno-użytkowy” - Część pierwsza – INSTALACJE SOLARNE. 2) przedmiotem zamówienia dla zadania 2 jest wykonanie dokumentacji projektowej wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia wykonania robót budowlanych (jeśli będą wymagane prawem), zgłoszenia mikroinstalacji do Sieci Elektroenergetycznej oraz wszelkie prace budowlano – montażowe, przeprowadzenie szkolenia użytkowników obiektów w zakresie obsługi instalacji, serwisowanie instalacji w okresie gwarancji celem • kompleksowego zaprojektowania i montażu instalacji fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną na potrzeby Podmiotu Inwestycji o dopasowanej optymalnej mocy szacunkowej w 87 indywidualnych gospodarstwach domowych. Instalacja 944 szt. paneli fotowoltaicznych na 87 obiektach (0,27 kWp każdy) o łącznej mocy 254,88 kWp, przy czym planowane są następujące rodzaje instalacji:  8 paneli PV, moc 2,16 kWp – 17 instalacji – instalacje jednofazowe  10 paneli PV, moc 2,70 kWp – 16 instalacji- instalacje jednofazowe  12 paneli PV, moc 3,24 kWp – 54 instalacji – instalacje jednofazowe (8 szt.) i trzyfazowe (46 szt.), Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla zadania 2 określony jest w załączniku nr 3 do SIWZ „Program funkcjonalno-użytkowy” - Część druga – INSTALACJE FOTOWOLTAICZNE
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.500,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące pięćset złotych 00/100) dla zadania 1 oraz w wysokości 40.000,00 zł (słownie złotych: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) dla zadania 2. 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 29.09.2017r. do godz. 10:00 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016, poz. 359). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto podane w rodz. I pkt 1 SIWZ z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: GKM.271.1.3.2017”. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 28.09.2017 do godz. 14:00 w siedzibie Zamawiającego, adres jak w rozdz. I ust. 1 SIWZ w sekretariacie. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP, tj: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach