Przetargi.pl
Wykonanie instalacji paneli fotowoltaicznych oraz instalacji kolektorów słonecznych na prywatnych budynkach jednorodzinnych należących do mieszkańców Gminy Świerklaniec, z podziałem na zadania: Zadanie 1 – Wykonanie instalacji paneli fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną na potrzeby pokrycia zapotrzebowania energetycznego 97 gospodarstw domowych. Zadanie 2 – Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych wytwarzających energię cieplną na potrzeby pokrycia zapotrzebowania energetycznego 23 gospodarstw domowych.

Wójt Gminy Świerklaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-622 Świerklaniec, Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 844 853 , fax. 322 844 852
  • Data zamieszczenia: 2018-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Świerklaniec
    Młyńska 3
    42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
    tel. 322 844 853, fax. 322 844 852
    REGON: 54000900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swierklaniec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji paneli fotowoltaicznych oraz instalacji kolektorów słonecznych na prywatnych budynkach jednorodzinnych należących do mieszkańców Gminy Świerklaniec, z podziałem na zadania: Zadanie 1 – Wykonanie instalacji paneli fotowoltaicznych wytwarzających energię elektryczną na potrzeby pokrycia zapotrzebowania energetycznego 97 gospodarstw domowych. Zadanie 2 – Wykonanie instalacji kolektorów słonecznych wytwarzających energię cieplną na potrzeby pokrycia zapotrzebowania energetycznego 23 gospodarstw domowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Całość przedmiotu zamówienia została podzielona na dwa zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania. Podstawę do sporządzenia oferty stanowią załączniki nr 3, 3a (1-97) oraz 3b (1-23) do SIWZ będące odpowiednio wytycznymi dla Wykonawców oraz opracowaniami technicznymi montażu instalacji paneli fotowoltaicznych oraz kolektorów słonecznych dla poszczególnych lokalizacji. 1) Przedmiotem zamówienia dla zadania 1 jest dostawa i montaż instalacji paneli fotowoltaicznych. Na 97 obiektach planuje się montaż 1348 szt. paneli PV, o mocy pojedynczego modułu 0,27 kWp. Łączna moc wszystkich instalacji wyniesie 363,96 kWp, przy czym należy wykonać następujące rodzaje instalacji: - o mocy 2,16 kWp, 8 szt. modułów - 6 szt. instalacji, - o mocy 3,24 kWp, 12 szt. modułów - 39 szt. instalacji, - o mocy 4,32 kWp, 16 szt. modułów - 52 szt. instalacji, Energia elektryczna produkowana w elektrowni PV będzie wykorzystywana na potrzeby pokrycia zapotrzebowania energetycznego budynków mieszkalnych. Parametry minimum dla każdej z instalacji określają opracowania techniczne. 2) Przedmiotem zamówienia dla zadania 2 jest montaż instalacji solarnych. Łączna moc wszystkich instalacji wyniesie 106,92 kW. Na 23 obiektach planuje się montaż trzech rodzajów instalacji solarnych: - o mocy 3,24 kW, 2 szt. kolektorów słonecznych, poj. zasobnika 250l - 6 szt. instalacji - o mocy 4,86 kW, 3 szt. kolektorów słonecznych, poj. zasobnika 300l - 14 szt. instalacji - o mocy 6,48 kW, 4 szt. kolektorów słonecznych, poj. zasobnika 400l - 3 szt. instalacje Energia cieplna produkowana w instalacjach będzie wykorzystywana na potrzeby pokrycia zapotrzebowania energetycznego budynków mieszkalnych. Parametry minimum dla każdej z instalacji określają opracowania techniczne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 20 000 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 7.03.2018 do godziny 10.00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016, poz. 359). 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej”, f) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy”, g) gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa; wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium; gwarancja winna przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 30 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium, h) wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, i) jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji nie był krótszy niż okres związania ofertą, j) postanowienia 9.2.2. stosuje się odpowiednio do poręczeń. 5. Miejsce i sposób wniesienia wadium. a) W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego prowadzony przez: Bank Spółdzielczy w Świerklańcu nr rachunku: 47 8467 0001 0000 0026 2000 0003 . b) Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. c) Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach należy dołączyć do oferty. d) W przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez Pełnomocnika Wykonawców niniejszej SIWZ. 6. Termin wniesienia wadium: a) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, b) w wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę, c) wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert, d) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zwrot wadium. a) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. b) Utrata wadium. c) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 1) lit. a) SIWZ . 2.Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1B do SIWZ 3. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1C do SIWZ 4.oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 26 stycznia 2017r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2017, poz. 229 z późn. zm.) - Załącznik nr 1G do SIWZ, 5. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP, 6.karty katalogowe stanowiące podstawę do potwierdzenia spełniania przez zaoferowane elementy składające się na kompletną instalację fotowoltaiczną i kolektorów słonecznych parametrów minimum określonych w opracowaniach technicznych, przy czy dla Zadani 1 wymaga się dostarczenia karty katalogowej co najmniej dla panela fotowoltaicznego oraz inwertera, natomiast dla Zadania 2 wymaga się dostarczenia karty katalogowej co najmniej dla kolektora słonecznego oraz zbiornika.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach