Przetargi.pl
Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Opatowie w formule zaprojektuj i wybuduj

Powiat Opatowski w Opatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-500 Opatów, Ul. Henryka Sienkiewicza 17
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 15 86 84 723 , fax. 15 86 84 721
  • Data zamieszczenia: 2016-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opatowski w Opatowie
    Ul. Henryka Sienkiewicza 17 17
    27-500 Opatów, woj. świętokrzyskie
    tel. 15 86 84 723, fax. 15 86 84 721
    REGON: 83040921200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Opatowie w formule zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest w formule zaprojektuj i wybuduj wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach Starostwa Powiatowego w Opatowie, ul. Henryka Sienkiewicza 17, 27-500 Opatów, zaprojektowanie, dostawa i montaż nowych, nieużywanych urządzeń klimatyzacyjnych wraz z wykonaniem robót remontowo - budowlanych i instalacyjnych oraz konserwacją urządzeń w okresie gwarancji. Zakres prac do wykonania: Sporządzeniu dokumentacji projektowej w zakresie wykonania instalacji klimatyzacji oraz instalacji elektrycznych zasilających z uwzględnieniem wymagań określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, kosztorysu, STWiOR, dokumentacji powykonawczej, Bioz wraz z realizacją nadzoru autorskiego. Uzyskaniu wymaganych prawem uzgodnień, odpowiednich zgłoszeń, dokonanie innych czynności przewidzianych przepisami prawa, Dostawie urządzeń, ich rozładunek i dostarczenie do miejsca instalacji, Wykonaniu instalacji elektrycznej zasilającej jednostki zewnętrzne i wewnętrzne, oraz montażu urządzeń klimatyzacyjnych, Wykonaniu instalacji chłodniczej systemu klimatyzacji, Wykonaniu grawitacyjnej instalacji odprowadzenia skroplin na zewnątrz budynku lub do najbliżej położonej łazienki, rur odprowadzających skropliny z poszczególnych jednostek wewnętrznych wraz z pompkami skroplin. Montażu konstrukcji wsporczych dla agregatów zewnętrznych, których montaż preferuje się na dachu budynku. W związku z tym należy przewidzieć wykonanie konstrukcji uwzględniających nośność i układ dachu ( opisany szczegółowo w opisie stanu istniejącego) na podstawie projektu konstrukcyjno-budowlanego, Wykonaniu przejść przewodów i kabli elektrycznych, przewodów instalacji chłodniczej przy wykorzystaniu dostępnych możliwości jak np.: przez szacht instalacyjny zlokalizowany obok szybu windowego, ściany/stropy pomiędzy kondygnacjami bądź też w przypadku bezwzględnej konieczności ściany/stropy budynku co musi być zaakceptowane przez Zamawiającego wraz z zabezpieczeniem przed wnikaniem wilgoci do wewnątrz oraz wykonaniem prac zgodnie ze sztuką budowlaną, ewentualnymi uzgodnieniami z projektantem i Wykonawcą robót związanych z termomodernizacją budynku Starostwa Powiatowego w Opatowie, co nie spowoduje utraty gwarancji na wykonane roboty udzielonej przez Wykonawcę prac termomodernizacyjnych (do końca 2020 roku). W budynek Starostwa Powiatowego w Opatowie w 2015 roku został poddany pracom termomodernizacyjnych w związku z czym Zamawiający nie preferuje rozwiązań mogących mieć wpływ na przekucia przegród zewnętrznych. Zamawiający w opisie budynku Starostwa Powiatowego w Opatowie podał zastosowane rozwiązania termomodernizacyjne dla przegród zewnętrznych wraz z dokumentami dotyczącymi zastosowanych materiałów i szczegółami wykonania prac, Uruchomieniu i wykonaniu prób funkcjonalnych, Wykonaniu pomiarów instalacji elektrycznej, Wykonaniu naprawczych robót budowlanych malarsko - szpachlarskich wewnątrz i na Konserwacja i serwis urządzeń klimatyzacyjnych w okresie gwarancji w ramach zaoferownego wynagrodzenia, ) Wykonaniu wszelkich niezbędnych prac budowlanych po zakończeniu prac montażowych klimatyzacji i doprowadzeniu budynku i pomieszczeń do ich stanu pierwotnego sprzed montażu (szpachlowanie, gładzenie, malowanie miejsc po wprowadzeniu instalacji), z zastrzeżeniem, że wykonanie robót budowlanych będzie realizowane zgodnie z przepisami prawa, w tym prawa budowlanego przeciwpożarowego, i przepisami BHP, Regulacji urządzeń klimatyzatorów przed przekazaniem Zamawiającemu oraz przekazaniu Zamawiającemu sprawnej instalacji, Przeszkoleniu użytkowników urządzeń potwierdzone stosownym protokołem, Wszystkie pomieszczenia, instalacje i systemy związane z montażem urządzeń klimatyzacyjnych muszą być dostosowane do aktualnie obowiązujących przepisów i norm branżowych, ze szczególnym uwzględnieniem wymogów ochrony pożarowej i BHP. Montaż urządzeń klimatyzacyjnych powinien zostać dokonany na podstawie uprzednio sporządzonej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej wykonawczej-wielobranżowej zatwierdzonej przez Zamawiającego. Dokumentacja musi posiadać wymagane uzgodnienia. Wymagania odnośnie dokumentacji projektowej określone zostały niniejszym Programie Funkcjonalno Użytkowym zwanym dalej PFU. Wykonanie instalacji klimatyzacji nie może skutkować zmianą funkcji pomieszczeń. Nie dopuszcza się dokonywania przez Wykonawcę zmian konstrukcji budynku. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi: na wykonaną instalację na okres minimum 36 miesięcy, obejmujący serwis i bieżącą ich konserwację, na roboty budowlane wraz z materiałami użytymi do tych robót na okres minimum 36 miesięcy, od podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu umowy. Konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych w okresie gwarancji i serwisowanie instalacji i urządzeń w ramach gwarancji przez okres minimum 36 miesięcy od podpisania protokołu odbioru przedmiotu umowy, w przypadku zaoferowania dłuższego okresu również w tym okresie. Serwis będzie obejmował obsługę urządzeń klimatyzacyjnych, wszystkie czynności wymagane gwarancją, wymianę filtrów oraz inne niezbędne czynności serwisowe zapewniające sprawne funkcjonowanie. Serwis będzie wykonywany min. 2 razy w roku, z czego raz przed sezonem letnim tj. przed 1 maja oraz po zakończeniu sezonu letniego, wypełnianie obowiązków wynikające z wymogów określonych przez producenta na warunkach określonych w umowie i stosownych przepisach. Dobór materiału i wyrobów w zakresie odpowiedzialności gwarancyjnej niezgodnych z zaleceniami PFU (w tym producenta) nie może spowodować utraty gwarancji od producenta urządzeń klimatyzacyjnych. Istotne postanowienia stron są zawarte w siwz i wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453310006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7000 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, to jest pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kielcach, Oddział w Opatowie, Nr rachunku bankowego 54 8493 0004 0120 0000 5018 0008 z dopiskiem wadium na roboty budowlane klimatyzacja Starostwo Powiatowe w Opatowie. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca winien załączyć do oferty oryginał lub kopię potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w osobnej kopercie opisanej wadium (nie łączyć go na trwale z ofertą). Ponadto kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń powinno spełniać następujące wymogi: być wystawione na: Powiat Opatowski, ul. Henryka Sienkiewicza 17, 27-500 Opatów zawierać w treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4 a i 5 ustawy Pzp, okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania oferta Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w siwz spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie uzupełnił dokumentów, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego; zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.opatow.eobip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach