Przetargi.pl
Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Centrum Kultury i Folkloru w Dąbrówce Wielkopolskiej,

Gmina Zbąszynek ogłasza przetarg

  • Adres: 66-210 Zbąszynek, Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3849140 , fax. 068 3849484
  • Data zamieszczenia: 2012-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbąszynek
    Rynek 1 1
    66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie
    tel. 068 3849140, fax. 068 3849484
    REGON: 97077055700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszynek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Centrum Kultury i Folkloru w Dąbrówce Wielkopolskiej,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż klimatyzacji w ramach zadania: /Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Centrum Kultury i Folkloru w Dąbrówce Wielkopolskiej. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, wykonanie instalacji, włączenie i uruchomienie urządzeń klimatyzacji / jednostka zewnętrzna -1 szt., jednostka wewnętrzna 8 szt., wykonanie instalacji wentylacyjnej w budynku Centrum Kultury i Folkloru w Dąbrówce Wielkopolskiej. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać sześć bezpłatnych przeglądów serwisowych urządzeń klimatyzacyjnych w okresie gwarancyjnym (dwa przeglądy w ciągu roku). 2. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w : 1) załączniku nr 1 Przedmiar robót, 2) załącznik nr 2 - Kosztorys ofertowy 3) załącznik nr 3 - Projekt budowlany, branża sanitarna. 4) załącznik nr 4 - Szczegółowa specyfikacja techniczna instalacji klimatyzacji. 4. Wykonawca zobowiązany jest wraz z przedmiotem umowy dostarczyć zamawiającemu tablicę informacyjną wskazującą, że realizacja przedmiotu umowy nastąpiła przy wykorzystaniu środków wspólnotowych w ramach działania /Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju/ Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013. Tablicę należy wykonać zgodnie z Księgą wizualizacji znaku, Program rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 -2013.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 425000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium wysokości 2 000,00 PLN, słownie złotych dwa tysiące 00/100 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego Banku Spółdzielczym w Siedlcu Oddział w Zbąszynku , nr rachunku 49 9660 0007 0010 1710 2000 0060 tytułem - /Wadium /Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Centrum Kultury i Folkloru w Dąbrówce Wielkopolskiej/ - RIT.IV.271.18.2012/. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego wpłatę wadium 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne Żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego),gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, kwotę gwarancji, termin ważności gwarancji, zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne Żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a lub art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zawarcia w treści gwarancji klauzuli dotyczącej pośrednictwa banku. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna należy złożyć wraz z ofertą oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - gwarancji wadialnej. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 8. Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbaszynek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach