Przetargi.pl
Wykonanie instalacji elektrycznej – oświetleniowej na ul. Czapskiego w Tarnowie wraz z materiałami

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 33100 Tarnów, Ul. Komunalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 625 82 09
  • Data zamieszczenia: 2018-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.
    Ul. Komunalna 31
    33100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 14 625 82 09
    REGON: 12283026000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.tarnow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Komunalna Spółka z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji elektrycznej – oświetleniowej na ul. Czapskiego w Tarnowie wraz z materiałami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji elektrycznej – oświetleniowej na ul. Czapskiego w Tarnowie. 2) Podstawą realizacji zadania jest przedmiar robót (kosztorys ślepy). 3) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca, gdzie będą prowadzone roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzenia miejsca budowy poniesie wykonawca. 4) Wykaz robót:  Kopanie rowów dla kabli, ręcznie, grunt kategorii IV,  Nasypywanie warstwy piasku na dnie rowu kablowego, szerokość do 0-4 m,  Zasypywanie rowów dla kabli, ręcznie, grunt kategorii IV,  Ułożenie rur osłonowych PVC do Fi 140 mm,  Przewierty mechaniczne dla rur pod obiektami, rura do Fi 100 mm (pierwsza w wiązce),  Układanie kabli w rowach kablowych – ręcznie, kabel do 12,0 kg/m, przykrycie folią,  Układanie kabli w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych, kabel do 3,0 kg/m,  Montaż uziomów lub przewodów uziemiających, kategoria gruntu III,  Montaż i stawianie słupów oświetlających, słup do 100 kg, stalowy,  Montaż wysięgników rurowych i przewieszek z lin stalowych, na słupie, wysięgnik do 15 kg,  Montaż przewodów do opraw oświetleniowych, wciąganych w słupy, rury osłonowe i wysięgniki, wysokość latarń do 0 m, przewody 1 – żyłowe,  Montaż opraw oświetlenia zewnętrznego, na wysięgniku,  Podłączenie przewodów pod zaciski lub bolce, przewód pojedynczy do 4 mm2,  Badanie linii kablowej średniego napięcia, niskiego napięcia i sterowniczej, kabel n.n. 4 –żyłowy,  Badanie i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, uziemienie ochronne lub robocze, pomiar pierwszy,  Badanie i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, skuteczność zerowania, pomiar pierwszy,  Badanie i pomiary instalacji uziemiającej, piorunochronnej i skuteczności zerowania, skuteczność zerowania, pomiar każdy następny,  Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, obwód 1 – fazowy, pomiar pierwszy,  Pomiar rezystancji izolacji instalacji elektrycznej, obwód 1 – fazowy, pomiar każdy następny,  Ułożenie rur dwudzielnych arota fi 160 5) Wykonawca musi uwzględnić w cenie oferty :  koszty związane ze wszystkimi robotami, w tym materiały i sprzęt niezbędny do wykonania przedmiotu zamówienia,  koszty związane z kierowaniem ruchem drogowym na czas realizacji zadania,  koszty związane ze zorganizowaniem i utrzymaniem zaplecza budowy,  uporządkowaniem terenu po zakończeniu robót.  koszty związane z odpowiednim oznakowaniem i zabezpieczeniem miejsc prowadzenia robót,  koordynowania prac realizowanych przez podwykonawców jeżeli zostaną z podwykonawcami zawarte stosowne umowy w celu realizacji przedmiotu niniejszej umowy,  powołanie kierownika budowy,  koszty przeprowadzenia wszystkich niezbędnych prób i pomiarów,  koszty związane z usunięciem odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowaniem (wywóz z terenu budowy, składowanie na wysypisku, utylizacja),  zapewnienie obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji zadania,  przeszkolenie pracowników zatrudnionych przy realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia w zakresie przestrzegania przepisów BHP,  wykonanie i ustawienie tablic informacyjnych wynikających z Prawa budowlanego oraz BHP,  odpowiedzialność wobec osób trzecich za ewentualne szkody i inne zdarzenia powstałe w związku z wykonywaniem robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia,  pozostałe koszty niezbędne do kompleksowego zrealizowania przedmiotu zamówienia. 6) Do obowiązków wykonawcy należy zapewnienie:  kierownika budowy posiadającego uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia, Wykonawca na czas realizacji zamówienia musi posiadać osoby z aktualnymi uprawnieniami elektromontażowymi SEP (Stowarzyszenia Elektryków Polskich) kat. E, kopię dokumentów na potwierdzenie wykonawca dostarczy do umowy.  osób przeszkolonych do kierowania ruchem drogowym,  bezpiecznej komunikacji pieszej i samochodowej,  przeszkolenia pracowników zatrudnionych przy realizacji niniejszego przedmiotu  zamówienia w zakresie przestrzegania przepisów BHP,  uczestnictwa w radach budowy, przeglądach robót oraz odbiorach zgodnie z postanowieniami umowy,  wykonywania robót, odbiorów oraz organizacji na terenie prowadzonych robót, w oparciu o aktualne normy i przepisy (BHP, ppoż., oraz koordynacja w zakresie BHP),  Wykonawca własnym staraniem zorganizuje plac budowy, w tym ze szczególną starannością oznakuje teren prowadzenia robót oraz zabezpieczy mienie Zamawiającego przed uciążliwymi czynnikami wynikłymi z prowadzonych robót oraz rozprzestrzenianiem się zanieczyszczeń na terenie obiektu. Pozostały opis został ujęty w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45231400-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 6000 zł 2. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP. 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: Citi Handlowy nr 26 1030 1250 0000 0000 8810 1006 z zaznaczeniem w dowodzie wpłaty: „Wadium – ,,Wykonanie instalacji elektrycznej – oświetleniowej na ul. Czapskiego w Tarnowie wraz z materiałami’’ 4. Wadium musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego nie później niż w dniu i w godzinie składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przesądzającym o wniesieniu wadium jest zaksięgowanie kwoty wadium na koncie Zmawiającego, a nie dołączenie dowodu jego uiszczenia. 5. W razie wyboru formy wniesienia wadium innej niż pieniądz oryginał dokumentu należy złożyć do dnia i godziny składania ofert w sekretariacie Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Tarnowie ul. Komunalna 31, natomiast kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium dołącza się do oferty. Jeżeli Wykonawca prześle ofertę pocztą, kopię dowodu wniesienia wadium załącza do oferty, natomiast oryginał umieszcza w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium”. Kopię dowodu wniesienia wadium Wykonawca poświadcza za zgodność z oryginałem. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz koszty prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, dotyczącej kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach. Oświadczenie to Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w oryginale. 1.1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca składa wyłącznie w stosunku do Wykonawców, którzy złożyli w oferty w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 1.2. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. W przypadku, gdy oferta, oświadczenia i dokumenty, które sporządza wykonawca nie zostały podpisane zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo ma być podpisane przez osobę upoważnioną do zaciągania zobowiązań cywilno-prawnych w imieniu Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba (zgodnie z wyrokiem Sądu Okręgowego w Warszawie z dnia 31.01.2007 r., sygn. Akt V Ca 85/07). Pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać do jakich czynności upoważniona jest osoba.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach