Przetargi.pl
Wykonanie i utrzymanie obsadzeń kwiatowych na terenie Miasta Krosna oraz wprowadzanie nowych nasadzeń krzewów (...) w ciągu całego sezonu wegetacyjnego 2023 roku

Gmina Miasto Krosno ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, Lwowska 28a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Krosno
    Lwowska 28a
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    REGON: 370440809
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i utrzymanie obsadzeń kwiatowych na terenie Miasta Krosna oraz wprowadzanie nowych nasadzeń krzewów (...) w ciągu całego sezonu wegetacyjnego 2023 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie nasadzeń na rabatach bylinowych, w istniejących donicach, zakładanie łąk kwietnych oraz rabat różanych.Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia stanowi kosztorys ofertowy, a sposób realizacji jest opisany w Specyfikacji Technicznej (Załącznik nr 4).UWAGA:Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym koszty dojazdu, dowozu sprzętu i organizacji pracy, nadzoru wraz z zapewnieniem bezpieczeństwa i zabezpieczeniem płynności ruchu drogowego oraz załadunku i transportu odpadów.W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie prac związanych z realizacją zamówienia. Wytwarzane w wyniku realizacji zamówienia odpady muszą być przekazane do dalszego zagospodarowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian powierzchni przewidzianych do utrzymania, których nie można było przewidzieć na etapie ogłaszania postępowania przetargowego.Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę następujących osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (dot. wszystkich części): wykonywanie prac fizycznych związanych z przedmiotem zamówienia, w szczególności: przygotowanie terenu do zakładania trawników i kwietników, wykonanie zasiewu traw, sadzenia roślin wraz z pielęgnacją posadzonych roślin w sezonie, transport roślin i elementów towarzyszących (paliki, obrzeża i inne), palikowanie, zebranie i wywiezienie odpadów oraz obsługa sprzętu mechanicznego, niezbędnego do wykonania zamówienia.Pielęgnacja istniejących obsadzeń kwiatowych, w tym skupisk mieszanych, rabat różanych, murków kwiatowych.Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia stanowi kosztorys ofertowy, a sposób realizacji jest opisany w Specyfikacji Technicznej (Załącznik nr 4).UWAGA:Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym koszty dojazdu, dowozu sprzętu i organizacji pracy, nadzoru wraz z zapewnieniem bezpieczeństwa i zabezpieczeniem płynności ruchu drogowego oraz załadunku i transportu odpadów.W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie prac związanych z realizacją zamówienia. Wytwarzane w wyniku realizacji zamówienia odpady muszą być przekazane do dalszego zagospodarowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian powierzchni przewidzianych do utrzymania, których nie można było przewidzieć na etapie ogłaszania postępowania przetargowego.Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę następujących osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (dot. wszystkich części): wykonywanie prac fizycznych związanych z przedmiotem zamówienia, w szczególności: przygotowanie terenu do zakładania trawników i kwietników, wykonanie zasiewu traw, sadzenia roślin wraz z pielęgnacją posadzonych roślin w sezonie, transport roślin i elementów towarzyszących (paliki, obrzeża i inne), palikowanie, zebranie i wywiezienie odpadów oraz obsługa sprzętu mechanicznego, niezbędnego do wykonania zamówienia.Nasadzenia i pielęgnacja kwiatów w powierzonych do obsadzenia przez Zamawiającego konstrukcjach kwiatowych oraz kwietnikach zawieszanych na lampach ulicznych i skrzynkach kwiatowych ustawianych na parapetach zewnętrznych budynku Urzędu Miasta wg wskazań Zamawiającego. Wprowadzone nasadzenia należy objąć odpowiednią pielęgnacją w ciągu sezonu.Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia stanowi kosztorys ofertowy, a sposób realizacji jest opisany w Specyfikacji Technicznej (Załącznik nr 4).UWAGA:Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym koszty dojazdu, dowozu sprzętu i organizacji pracy, nadzoru wraz z zapewnieniem bezpieczeństwa i zabezpieczeniem płynności ruchu drogowego oraz załadunku i transportu odpadów.W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie prac związanych z realizacją zamówienia. Wytwarzane w wyniku realizacji zamówienia odpady muszą być przekazane do dalszego zagospodarowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian powierzchni przewidzianych do utrzymania, których nie można było przewidzieć na etapie ogłaszania postępowania przetargowego.Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę następujących osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (dot. wszystkich części): wykonywanie prac fizycznych związanych z przedmiotem zamówienia, w szczególności: przygotowanie terenu do zakładania trawników i kwietników, wykonanie zasiewu traw, sadzenia roślin wraz z pielęgnacją posadzonych roślin w sezonie, transport roślin i elementów towarzyszących (paliki, obrzeża i inne), palikowanie, zebranie i wywiezienie odpadów oraz obsługa sprzętu mechanicznego, niezbędnego do wykonania zamówienia.Utrzymanie istniejących nasadzeń krzewów w pasach przydrożnych i na działkach gminnych.Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia stanowi kosztorys ofertowy, a sposób realizacji jest opisany w Specyfikacji Technicznej (Załącznik nr 4).UWAGA:Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, w tym koszty dojazdu, dowozu sprzętu i organizacji pracy, nadzoru wraz z zapewnieniem bezpieczeństwa i zabezpieczeniem płynności ruchu drogowego oraz załadunku i transportu odpadów.W zakresie realizacji niniejszego zamówienia wykonawca jest zobowiązany również do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez oznakowanie i zabezpieczenie prac związanych z realizacją zamówienia. Wytwarzane w wyniku realizacji zamówienia odpady muszą być przekazane do dalszego zagospodarowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Koszty związane z wywozem, unieszkodliwieniem lub zagospodarowaniem odpadów ponosi wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian powierzchni przewidzianych do utrzymania, których nie można było przewidzieć na etapie ogłaszania postępowania przetargowego.Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę następujących osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia (dot. wszystkich części): wykonywanie prac fizycznych związanych z przedmiotem zamówienia, w szczególności: przygotowanie terenu do zakładania trawników i kwietników, wykonanie zasiewu traw, sadzenia roślin wraz z pielęgnacją posadzonych roślin w sezonie, transport roślin i elementów towarzyszących (paliki, obrzeża i inne), palikowanie, zebranie i wywiezienie odpadów oraz obsługa sprzętu mechanicznego, niezbędnego do wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77310000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż zrealizował należycie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usługę polegającą na nasadzeniu i pielęgnacji kwiatów/krzewów/roślin ozdobnych o wartości nie niższej niż:Część I-III: 20 000,00 zł brutto łącznie (dla każdej z części).(Przykład: jedna ww. określona rodzajowo usługa o wartości 20 000 zł, dwie usługi o wartości 10 000 zł lub 5 000 zł i 15 000 zł, itd.).Część IV: 10 000,00 zł brutto łącznie.(Przykład: jedna ww. określona rodzajowo usługa o wartości 10 000 zł, dwie usługi o wartości 5 000 zł lub 3 000 zł i 7 000 zł, itd.).Okres 3 lat, o którym mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.W przypadku gdy wartość zrealizowanej usługi, dotycząca powyższego warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość w oparciu o średni kurs walut Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) dla danej waluty z dnia, w którym nastąpi publikacja przedmiotowego postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs z ostatniego dnia przed dniem publikacji.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek można spełnić łącznie.2) Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia tj.:Część I:a) samojezdna glebogryzarka – min. 1 szt.b) opryskiwacz plecakowy – min. 1 szt.c) beczka przystosowana do podlewania roślin pod ciśnieniem – min. 1 szt.d) samochód do transportu materiału i wywozu odpadów zielonych – min. 1 szt.e) nożyce do cięcia krzewów – min. 2 szt.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek można spełnić łącznie.Część II, III, IV:a) opryskiwacz plecakowy – min. 1 szt.b) beczka przystosowana do podlewania roślin pod ciśnieniem – min. 1 szt.c) samochód do transportu materiału i wywozu odpadów zielonych – min. 1 szt.d) nożyce do cięcia roślin – min. 2 szt.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek można spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach