Przetargi.pl
Wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych – 6 części, oznaczenie sprawy KC/AIDS/DZ/270-10/2017

Krajowe Centrum ds. AIDS ogłasza przetarg

  • Adres: 02829 Warszawa, ul. Samsonowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 223 317 777 , fax. 223 317 776
  • Data zamieszczenia: 2017-07-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowe Centrum ds. AIDS
    ul. Samsonowska 1
    02829 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 223 317 777, fax. 223 317 776
    REGON: 1036167000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych – 6 części, oznaczenie sprawy KC/AIDS/DZ/270-10/2017
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 części, tj.: 1) część nr 1 – projekt, druk i dystrybucja ulotki w formie zakładki do książki (z magnesem) „#mamczasrozmawiac”, w liczbie minimum 20 000 sztuk; 2) część nr 2 – projekt, druk i dystrybucja ulotki w formie podkładki pod kubek „Zakażenia przenoszone drogą płciową”, w liczbie minimum 64 000 sztuk; 3) część nr 3 – projekt, druk i dystrybucja notesu konferencyjnego (bloczka reklamowego) klejonego z nadrukiem, promującego adres strony www KC ds. AIDS, w liczbie minimum 8 888 sztuk; 4) część nr 4 – projekt, druk i dystrybucja kalendarza ściennego trójdzielnego na 2018 rok., w liczbie minimum 2 444 sztuk; 5) część nr 5 – projekt, druk i dystrybucja kalendarza książkowego tygodniowego na 2018 rok zamykanego na gumkę, z gumką na długopis, w liczbie minimum 833 sztuk; 6) część nr 6 - korekta, druk i dystrybucja ulotki dla kobiet „Kobieta, sex, zdrowie” (ulotka typu z-card), w liczbie minimum 11 500 sztuk. 3. Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości: 1) w zakresie część nr 1 – 15 000,00 zł brutto; 2) w zakresie część nr 2 – 16 000,00 zł brutto; 3) w zakresie część nr 3 – 16 000,00 zł brutto; 4) w zakresie część nr 4 – 22 000,00 zł brutto; 5) w zakresie część nr 5 – 20 000,00 zł brutto; 6) w zakresie część nr 6 – 15 000,00 zł brutto. 5. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli dany zakres zamówienia powierzono do wykonania podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określone w treści Załącznika nr 3 do wzoru umowy. Zamawiający określił we wzorze umowy wymagania wynikające z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, tj.: 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp; 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań; 3) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 6. Zamówienie winno zostać zrealizowane za zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach