Krajowe Centrum ds. AIDS ogłasza przetarg
- Adres: 02829 Warszawa, ul. Samsonowska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 223 317 777 , fax. 223 317 776
- Data zamieszczenia: 2017-07-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowe Centrum ds. AIDS
ul. Samsonowska 1
02829 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 223 317 777, fax. 223 317 776
REGON: 1036167000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: państwowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych – 6 części, oznaczenie sprawy KC/AIDS/DZ/270-10/2017 - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych. 2. Przedmiot zamówienia podzielono na 6 części, tj.: 1) część nr 1 – projekt, druk i dystrybucja ulotki w formie zakładki do książki (z magnesem) „#mamczasrozmawiac”, w liczbie minimum 20 000 sztuk; 2) część nr 2 – projekt, druk i dystrybucja ulotki w formie podkładki pod kubek „Zakażenia przenoszone drogą płciową”, w liczbie minimum 64 000 sztuk; 3) część nr 3 – projekt, druk i dystrybucja notesu konferencyjnego (bloczka reklamowego) klejonego z nadrukiem, promującego adres strony www KC ds. AIDS, w liczbie minimum 8 888 sztuk; 4) część nr 4 – projekt, druk i dystrybucja kalendarza ściennego trójdzielnego na 2018 rok., w liczbie minimum 2 444 sztuk; 5) część nr 5 – projekt, druk i dystrybucja kalendarza książkowego tygodniowego na 2018 rok zamykanego na gumkę, z gumką na długopis, w liczbie minimum 833 sztuk; 6) część nr 6 - korekta, druk i dystrybucja ulotki dla kobiet „Kobieta, sex, zdrowie” (ulotka typu z-card), w liczbie minimum 11 500 sztuk. 3. Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę w wysokości: 1) w zakresie część nr 1 – 15 000,00 zł brutto; 2) w zakresie część nr 2 – 16 000,00 zł brutto; 3) w zakresie część nr 3 – 16 000,00 zł brutto; 4) w zakresie część nr 4 – 22 000,00 zł brutto; 5) w zakresie część nr 5 – 20 000,00 zł brutto; 6) w zakresie część nr 6 – 15 000,00 zł brutto. 5. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę (jeżeli dany zakres zamówienia powierzono do wykonania podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia określone w treści Załącznika nr 3 do wzoru umowy. Zamawiający określił we wzorze umowy wymagania wynikające z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, tj.: 1) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp; 2) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań; 3) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 6. Zamówienie winno zostać zrealizowane za zasadach określonych we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Usługa drukowania katalogu wystawy czasowej (po)ŻYDOWSKIE… Sztetl Opatów oczami Majera Kirszenblata, w wersji polskiej i angielskiej”
Dodano: 2024-04-11 - „Usługi drukowania, pakowania oraz dostawy materiałów promocyjnych i informacyjnych dla Muzeum”
Dodano: 2024-04-04 - Usługi w zakresie drukowania wraz z dostawą materiałów poligraficzno-reklamowych małoformatowych i wielkoformatowych z zastosowaniem technologii cyfrowej
Dodano: 2024-03-27 - Druk książek – 3 części. Część nr 1 „Koszykowa róg Stalina. Areszt Wewnętrzny (...)”; część nr 2„W cieniu dwóch totalitaryzmów (...)”część nr 3 „Stalin wiecznie żywy. Obraz "czerwonego cara" (...)
Dodano: 2024-03-20 - „Wykonanie 400 000 papierowych żonkili klasycznych oraz 6 000 żonkili VIP zgodnie z projektem Zamawiającego w językach polskim, angielskim i hebrajskim”
Dodano: 2024-01-09 - Usługa wydruków wielkoformatowych
Dodano: 2023-12-14 - Druk i dystrybucja gazety pt. „Życie Śródmieścia” w latach 2024-2026 (numer postępowania UD-IX-ZP-62-2023)
Dodano: 2023-11-29 - Usługa przygotowania i opracowania (merytorycznego, edytorskiego oraz graficznego) publikacji prezentującej wybrane aspekty realizacji Projektu Sieć Otwartych Innowacji
Dodano: 2023-10-31 - „Wykonanie 400 000 papierowych żonkili klasycznych oraz 6 000 żonkili VIP zgodnie z projektem Zamawiającego w językach polskim, angielskim i hebrajskim”
Dodano: 2023-10-30 - „Usługa drukowania publikacji w 5 częściach”
Dodano: 2023-10-25