Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Lipsku

Starostwo Powiatowe w Lipsku ogłasza przetarg

  • Adres: 27-300 Lipsko, ul. Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3781149 , fax. 048 3781151
  • Data zamieszczenia: 2015-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Lipsku
    ul. Rynek 1 1
    27-300 Lipsko, woj. mazowieckie
    tel. 048 3781149, fax. 048 3781151
    REGON: 67022288800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlipsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Lipsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest: 1.1.Wykonanie i dostawa niżej wymienionych tablic rejestracyjnych: a)Tablice samochodowe zwyczajne jedno - i dwurzędowe- 14 000 szt.,b)Tablice motocyklowe / ciągnikowe-1 300 szt.,c)Tablice motorowerowe -410 szt.,d)Tablice samochodowe zabytkowe jedno - i dwurzędowe - 20 szt.,e)Tablice motocyklowe zabytkowe - 10 szt.,f)Tablice samochodowe tymczasowe jedno - i dwurzędowe- 60 szt.,g)Tablice motocyklowe tymczasowe- 10 szt.,h)Tablice samochodowe indywidualne jedno - i dwurzędowe - 10 szt., 1.2.Odbiór i likwidacja wycofanych i zużytych tablic rejestracyjnych. 2.Miejsce dostawy tablic oraz odbioru do likwidacji wycofanych i zużytych tablic: Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Lipsku mieszczący się przy ul. Partyzantów 4.3.Podana w punkcie 1., 1.1. ilość tablic jest wyłącznie szacunkowa i służy tylko do wyliczenia ceny oferty i porównania złożonych ofert. Faktyczna ilość zamawianych tablic może odbiegać od w/w. Wynagrodzenie wynikać będzie z ilości rzeczywiście dostarczonych tablic i zaoferowanych cen.4.Dostawa tablic następować będzie sukcesywnie, zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem na podstawie składanych przez Wydział Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Lipsku zamówień, w których określony będzie termin, ilość i rodzaj oraz numery rejestracyjne tablic a także odbiór tablic wycofanych do kasacji.5.Wycofane tablice rejestracyjne przekazywane będą wykonawcy na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego. Wykonawca winien niezwłocznie zlikwidować wycofane i zużyte tablice, uniemożliwiając ponowne ich użycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6.Wykonawca każdorazowo przy dostawie nowych tablic zobowiązany jest do odbioru tablic przeznaczonych do złomowania, bądź na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie Wykonawca zobowiązany jest w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia odebrać tablice do złomowania. 7.Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia był zgodny z wymogami zawartymi w n/w aktach prawnych:a)Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (tekst jedn. Dz. U. z 2014r., poz. 1522 z późn. zm.) b)Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jedn. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 ze zm.).8.Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji i rękojmi za przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy. Jeżeli Wykonawca nie wskaże w Formularzu ofertowym - załącznik nr 1 Specyfikacji okresu gwarancji i rękojmi, wtedy Zamawiający za okres gwarancji i rękojmi przyjmuje minimalny wymagany okres tj. 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 147210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlipsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach