Powiat Bytowski ogłasza przetarg
- Adres: 77-100 Bytów, ul. Ks.dr. Bolesława Domańskiego 2
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 822 80 00 , fax. 59 822 80 01
- Data zamieszczenia: 2023-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Bytowski
ul. Ks.dr. Bolesława Domańskiego 2
77-100 Bytów, woj. pomorskie
tel. 59 822 80 00, fax. 59 822 80 01
REGON: 770979708 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiatbytowski.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH DLA WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I DROGOWNICTWA STAROSTWA POWIATOWEGO W BYTOWIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Drogownictwa Starostwa Powiatowego w Bytowie, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1255 z późn. zm.) w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 432) oraz wymogi innych obowiązujących przepisów w tym zakresie w ilości 15960 szt. w tym:a) samochodowe jednorzędowe i dwurzędowe w tym zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe, dodatkowe, samochodowe jednorzędowe zmniejszone, wtórniki, zielone - 14650 szt.b) motocyklowe (dwurzędowe) w tym zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, tymczasowe, wtórniki, zielone - 1080 szt.c) motorowerowe (dwurzędowe) w tym zwyczajne, tymczasowe, wtórniki, zielone - 230 szt.2. Poszczególne paczki dostarczonych tablic muszą być oznaczone numerami serii tablic.3. Zamawiający wymaga po każdorazowej dostawie przedstawienia bilansu dotychczasowo dostarczonych tablic.4. Wykonanie i dostarczenie tablic odbywać będzie się sukcesywnie, w czasie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie na podstawie kryteriów oceny ofert:a) Czas dostarczenia zamówień częściowych (partii): Termin dostawy liczony od złożenia zamówienia faksem lub drogą elektroniczną, termin wykonania dostawy nie obejmuje dni świątecznych, sobót i niedziel.b) Czas dostarczenia tablic indywidualnych, zabytkowych, tymczasowych, dodatkowych, „wtórników”: Termin dostawy liczony od złożenia zamówienia faksem lub drogą elektroniczną, przy czym zamówienie zostanie złożone do godz. 15:30. Termin wykonania dostawy nie obejmuje dni świątecznych, sobót i niedziel.5. Zgodnie z art. 74b ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.) tablice rejestracyjne będące wycofanymi z użytku w wyniku ich wymiany albo zwrotu oraz wyrejestrowania albo przerejestrowania pojazdu, Wykonawca odbiera na własny koszt w siedzibie Zamawiającego, dokonuje ich zniszczenia i zagospodarowuje je zgodnie z przepisami o odpadach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne dokonany przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy, na produkcję tablic rejestracyjnych o którym, mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-11
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UTWORZENIE ŚCIEŻKI DYDAKTYCZNEJ W DOLINIE ZAJĘCZEJ DLA OSÓB ZE SZCZEGÓLNYMI POTRZEBAMI
Dodano: 2023-03-28 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim wraz z odbiorem tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku.
Dodano: 2022-11-17 - Dostawa dla Gminy Miasta Gdyni tablic rejestracyjnych
Dodano: 2020-11-20 - Dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów oraz odbiór i złomowanie tablic pojazdów wycofanych z użytku
Dodano: 2020-11-10 - Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Starogardzie Gdańskim
Dodano: 2020-11-04 - Dostawa tablic rejestracyjnych.
Dodano: 2020-10-27 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gdańsku oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w latach 2020- 2021.
Dodano: 2020-09-17 - Dostawa dla Gminy Miasta Gdyni tablic rejestracyjnych
Dodano: 2019-11-08 - Dostawa tablic rejestracyjnych
Dodano: 2019-10-23 - Zaprojektowanie, wykonanie, dostawa i montaż 11 sztuk tablic informacyjnych w ramach promocji projektu pn. „Wspólna sprawa – rewitalizacja obszaru "B” w Czarnem” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 8.1.2. Kompleksowe przedsięwzięcia rewitalizacyjne w miastach poza Obszarem Metropolitarnym Trójmiasta.
Dodano: 2019-10-15