Przetargi.pl
Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli oraz odbiór zużytych tablic rejestracyjnych

POWIAT NOWOSOLSKI ogłasza przetarg

  • Adres: 67-100 Nowa Sól, MONIUSZKI 3
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: POWIAT NOWOSOLSKI
    MONIUSZKI 3
    67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie
    REGON: 970770103
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Nowej Soli oraz odbiór zużytych tablic rejestracyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CPV Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień ( kod CPV)30 19 50 00 – 2 tablice44 42 34 00 – 5 znaki i podobne elementy1.Przedmiotem zamówienia jest systematyczne i terminowe wykonanie i dostarczanie atestowanych tablic rejestracyjnych pojazdów według parametrów zawartych w :a)przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.),b)rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (t. j.: Dz. U. z 2022 r., poz. 1847 ze zm.) jak również rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (t.j. Dz.U z 2022 r., poz. 1885 ze zm.),c)rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji profesjonalnych tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych oraz trybu legalizacji profesjonalnych tablic rejestracyjnych (Dz.U.2019 r. poz. 547),d)normami lub specyfikacjami technicznymi, o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 215) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.W przypadku zmiany powyższych przepisów w trakcie trwania umowy Wykonawca będzie obowiązany wykonać tablice rejestracyjne zgodnie z przepisami obowiązującymi na dzień złożenia przez Zamawiającego zamówienia na dostawę tablic rejestracyjnych.Zamawiający informuje, że orientacyjny limit tablic, których dotyczy niniejszy przedmiot zamówienia został określony w SWZ.Podane powyżej limity stanowią ilość szacunkową . Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji zamówienia w liczbie tablic rejestracyjnych nie osiągając całości wartości zamówienia przy jednoczesnej możliwości zmian ilościowych pomiędzy rodzajami tablic.4.Dostawy zamówionych tablic będą się odbywały sukcesywnie w trakcie realizacji umowy wg jednostkowych zleceń Zamawiającego, odpowiadających jego rzeczywistym potrzebom.5.Zamawiający zlecając w kolejnych zleceniach jednostkowych wykonanie tablic określi ich ilość oraz wyróżniki literowo – cyfrowe .6.Każda partia dostarczonych tablic rejestracyjnych musi być zapakowana w trwałe i czytelnie oznaczone numerami serii opakowanie zbiorcze po 50 sztuk, a każda sztuka/komplet tablic rejestracyjnych oddzielony od siebie przekładką.7.Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek dostawy wyprodukowanych tablic rejestracyjnych do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowej Soli przy ul. Moniuszki 3 i umieszczenie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.8.Wykonawca będzie odbierał i złomował wycofane z użytku tablice rejestracyjne na koszt własny, a ich szacunkowa ilość w okresie trwania umowy może wynieść ok. 8 000 sztuk. Odebrane tablice rejestracyjne podlegają zniszczeniu przez Wykonawcę w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami9.Odbiór zużytych tablic przeznaczonych do kasacji będzie następować po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu odbioru z Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nowej Soli, jednak nie później niż 5 dni od dnia zawiadomienia.10.Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały w projekcie umowy - załącznik nr 9 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach