Urząd Miejski w Piaskach ogłasza przetarg
- Adres: 21-050 Piaski, ul. Lubelska 77
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 5821020 , fax. 081 5821020
- Data zamieszczenia: 2015-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Piaskach
ul. Lubelska 77 77
21-050 Piaski, woj. lubelskie
tel. 81 5821020, fax. 081 5821020
REGON: 00054910500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu pn. Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim realizowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych w ramach projektu Marka lokalna szansą rozwoju przedsiębiorczości na Szlacheckim Szlaku w województwie lubelskim, realizowanego w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy. 1. Przez materiały promocyjne rozumie się: kalendarze książkowe A5 tygodniowe z notesem, okładka skóropodobna - 200 szt., kalendarze ścienne trójdzielne - 200 szt., parasole reklamowe 16-panelowe z nadrukiem - 50 szt., monety czekoladowe reklamowe z tłoczeniem dwustronnym, min. śr. 38 mm - 3000 szt., power bank min. 5200 mAh z nadrukiem - 50 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) przygotowanie do produkcji i wykonanie kalendarzy książkowych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, przygotowanie matryc i wytłoczenie na kalendarzach książkowych: na górze rok 2016, na środku logo Certyfikatu Szlaku JIIIS, na dole logo SWISS CONTRIBUTION oraz zaprojektowanie i przygotowanie wklejki reklamowej - 2 kartki obustronnie zadrukowane (kolor 4+4) na podstawie treści dostarczonej przez Zamawiającego. b) przygotowanie do produkcji i wykonanie kalendarzy ściennych trójdzielnych, główka kaszerowana, zaprojektowanie główki kalendarza i nadruku na plecach na podstawie treści dostarczonej przez Zamawiającego (kolor 4+4). c) przygotowanie i nadruk na parasolach 16-panelowych: na jednym panelu logo Certyfikatu Szlaku JIIIS, a na przeciwległym panelu logo SWISS CONTRIBUTION (jeden kolor - biały), d) przygotowanie do produkcji i wytłoczenie dwustronne na monetach czekoladowych logo Certyfikatu Szlaku JIIIS i logo SWISS CONTRIBUTION, e) przygotowanie do produkcji i nadruk (grawer) dwustronny lub jednostronny na urządzeniach power bank o pojemności min. 5200 mAh logo Certyfikatu Szlaku JIIIS i logo SWISS CONTRIBUTION. 3. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu, próbki produktów stanowiących przedmiot zamówienia z przykładowym nadrukiem, z zastosowaniem materiałów i kolorów, które będą użyte do wykonania ostatecznego przedmiotu umowy wg Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, w tym: (a) kalendarz A5 tygodniowy z notesem, okładka skóropodobna w kolorze czerwonym lub brązowym (preferowane), drugi kolor w formie próbki samej okładki, (b) kalendarz trójdzielny ścienny z główką kaszerowaną z przykładowym nadrukiem pełnokolorowym na główce i plecach, (c) parasol 16-panelowy z otwieraniem automatycznym, (d) moneta czekoladowa o średnicy min. 38 mm, w złotym laminacie z tłoczeniem dwustronnym, (e) power bank min. 5200 mAh, wykonane z metalu, o wymiarach min. 100x68 mm. 4. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi po akceptacji przez Zamawiającego wszystkich przedłożonych projektów graficznych nadruku na poszczególnych materiałach promocyjnych. 5. Zamawiający wymaga materiałów fabrycznie nowych o bardzo dobrej jakości. Z uwagi na ich reprezentacyjny charakter i przeznaczenie muszą bezwzględnie charakteryzować się dużą estetyką, elegancją i starannością wykonania. Ponadto materiały promocyjne muszą być zapakowane w opakowania jednostkowe i zbiorcze. 6. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia. 7. Zamawiane materiały będą dostarczone do siedziby Gminy Piaski: ul. Lubelska 77, 21-050 Piaski, w dniu roboczym (poniedziałek - piątek), tj. w godz. 9-17 (poniedziałek), 7.15 - 15.15 (wtorek-piątek). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 26 dni
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa wykonania oraz dostawy wyposażenia technicznego na potrzeby obsługi wydarzeń plenerowych związanych z RPO. [OP-IV.272.6.2016.NSZ]
Dodano: 2016-02-23 - Wykonanie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego wyposażania technicznego na potrzeby obsługi wydarzeń plenerowych [OP-IV.272.130.2015.PWW]
Dodano: 2015-10-26 - Przetarg nieograniczony na usługę wykonania tabliczek informacyjnych w siedzibie starostwa powiatowego OR.272.41.2015
Dodano: 2015-10-01 - Wykonanie i sukcesywna dostawa materiałów promocyjnych dla jednostek organizacyjnych Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części.
Dodano: 2015-09-03 - Przetarg nieograniczony na zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie materiałów promocyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w RykachOR.272.36.2015
Dodano: 2015-08-25 - Dostawa materiałów promocyjnych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 2 części
Dodano: 2015-07-22 - Publikacja artykułów promujących w prasie krajowej i branżowej w ramach projektu pn. Wystartuj z biznesem - Promocja Powiatu Ryckiego narzędziem rozwoju lokalnego
Dodano: 2015-07-10 - Dostawa Etui na długopisy i Kopert z nadrukiem Powiat Rycki zgodnie z dokumentami projektu w ramach projektu pn. Wystartuj z biznesem - Promocja Powiatu Ryckiego narzędziem rozwoju lokalnego
Dodano: 2015-07-09 - Przetarg nieograniczony na wykonanie folderu pn. Piękno przyrody Powiatu Ryckiego w ramach realizacji przedsięwzięcia: Projekt edukacyjny pn. Piękno przyrody w Powiecie Ryckim dofinansowanego z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie.
Dodano: 2015-07-06 - Dostawa smyczy w ramach projektu pn. Wystartuj z biznesem - Promocja Powiatu Ryckiego narzędziem rozwoju lokalnego
Dodano: 2015-06-22