Przetargi.pl
WYKONANIE GADŻETÓW REKLAMOWYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. PROMOCJA I INFORMACJA GOSPODARCZA GMINY NIELISZ

Gmina Nielisz ogłasza przetarg

  • Adres: 22-413 Nielisz, Nielisz 279
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 84 63 12 727 , fax. 84 63 12 715
  • Data zamieszczenia: 2014-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nielisz
    Nielisz 279 279
    22-413 Nielisz, woj. lubelskie
    tel. 84 63 12 727, fax. 84 63 12 715
    REGON: 00054352200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lublin.pl/nielisz
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE GADŻETÓW REKLAMOWYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU PN. PROMOCJA I INFORMACJA GOSPODARCZA GMINY NIELISZ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie gadżetów reklamowych w ramach realizacji projektu pn. Promocja i informacja gospodarcza Gminy Nielisz, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie 1000 szt. długopisów, 1000 szt. kubków, 500 szt. pendrive, 100 szt. koszul, 200 szt. kapeluszy słonecznych, 50 szt. portfeli skórzanych, 50 szt. breloków skórzanych do kluczy, 200 szt. szklanek, 1000 szt. breloków metalowych do kluczy, 1000 szt. koszulek (T-shirt), 2400 szt. toreb upominkowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonanie 1000 szt. długopisów. Na długopisie powinny być zamieszczone; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla długopisu: 1) wymiary: długość 140 mm i obwód 10 mm, +/- 10 mm, 2) długopis automatyczny, 3) końcówka dolna w kolorze srebrnym przykręcana, 4) mechanizm przyciskany, 5) materiał: metal, 6) wkład wymienny w kolorze niebieskim, 7) korpus metaliczny, 8) przycisk, klip oraz dwa (lub maksymalnie trzy) pierścienie w kolorze srebrnym, 9) nadruk - grawer laserowy, 10) kolor do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, 11) długopis opakowany pojedyńczo w woreczek foliowy, 12) ilość: 1000 sztuk. Termin wykonania długopisów: od dnia podpisania umowy do 31 marca 2015 roku.2. Wykonanie 1000 szt. kubków. Na kubku powinny być zamieszczone; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla kubków: 1) kubek ceramiczny, biały, 2) pojemność 300 ml, 3) wysokość 9,8 cm +/- 10 mm, 4) średnica 8,2 cm +/- 10 mm na całej wysokości kubka, 5) ucho kubka zaokrąglone, 6) nadruk metodą termosublimacji, zapewniający możliwość mycia w zmywarce, 7) kolor do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, 8) kubek pakowany w białe tekturowe opakowanie jednostkowe, wielkością dopasowane do wymiarów kubka, zabezpieczające przed uszkodzeniem. Termin wykonania kubków: od dnia podpisania umowy do 31 marca 2015 roku. 3. Wykonanie 500 szt. pendrive. Na pendrive powinny być zamieszczone; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla pendrive: 1) pojemność min. 8 GB, 2) długość 50 mm +/- 10 mm, 3) szerokość 20mm +/- 10 mm, 4) wysokość 12mm +/- 10 mm, 5) waga 9 gram +/- 5 gram, 6) wykonany z metalu, plastiku, aluminium, lub połączenia tych materiałów, 7) łącze USB wsuwane do korpusu, 8) pracujący w interfejsie USB 2.0., 9) współpracujący z systemami Windows 2000/XP/Vista/Windows 7 i nowszymi, 10) uchwyt na smycz, 11), nadruk lub grawer laserowy, jeden kolor, jednostronny, 12) kolor obudowy do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, 13) pendrive pakowany w pudełko z okienkiem. Termin wykonania pendrive: od dnia podpisania umowy do 31 marca 2015 roku. 4. Wykonanie 100 szt. koszul (50 sztuk męskich i 50 sztuk damskich. Na koszulach powinny być zamieszczone; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla koszul męskich: 1) koszula męska - klasyczny styl oksfordzki z kołnierzykiem zapinanym na guziki, 2) kieszonka na lewej piersi, 3) guziki w tym samym kolorze co koszula, 4) materiał 70 % bawełna i 30 % poliester, 5) gramatura 135g, 6) haft w jednym miejscu na kieszonce na lewej piersi, 7) kolor i rozmiar koszuli do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, 8) każda koszula pakowana w oddzielny worek foliowy. Termin wykonania koszul: od dnia podpisania umowy do 25 czerwca 2014 roku. Wymagania Zamawiającego dla koszul damskich: 1) koszula damska - profilowane szwy boczne, z zaszewkami z tyłu i na biuście, 2) kieszonka na lewej piersi, 3) guziki w tym samym kolorze co koszula, 4) materiał 55 % bawełna i 45 % poliester, 5) gramatura 135g, 6) haft w jednym miejscu na kieszonce na lewej piersi, 7) kolor i rozmiar koszuli do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, 8) każda koszula pakowana w oddzielny worek foliowy. Termin wykonania koszul: od dnia podpisania umowy do 25 czerwca 2014 roku. 5. Wykonanie 200 szt. kapeluszy słonecznych. Na kapeluszach słonecznych powinny być zamieszczone; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla kapeluszy słonecznych: 1) bawełniany kapelusz unisex, 2) obszyty widocznym szwem, 3) haftowane wywietrzniki, 4) rozmiar: obwód 57 cm +/- 2 cm, kepr gładki, 5) materiał 100 % bawełna, 6) gramatura min. 150g,7) nadruk lub haft w jednym miejscu, 8) kolor i rozmiar kapelusza słonecznego do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, 9) kapelusz słoneczny pakowany w woreczek foliowy. Termin wykonania kapeluszy słonecznych: od dnia podpisania umowy do 31 marca 2015 roku. 6. Wykonanie 50 szt. portfeli skórzanych. Na portfelach powinny być zamieszczone; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla portfeli: 1) portfel skórzany wyposażony w kieszonkę na bilon, 2) dwie kieszenie na banknoty, 3) sześć miejsc na karty kredytowe, 4) pięć kieszeni na dokumenty, w tym jedna transparentna, 5) portfel zapinany na prostokątną klapkę z zatrzaskiem, 6) wymiary: 9,5x12cm po zapięciu, 7) sposób znakowania: tłoczenie, 8) portfel musi być objęty roczną gwarancją, 9) kolor portfela do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, 10) portfel zapakowany w gustowne opakowanie. Termin wykonania portfeli: od dnia podpisania umowy do 25 czerwca 2014 roku.7. Wykonanie 50 szt. breloków skórzanych do kluczy. Na brelokach powinny być zamieszczone; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla breloków skórzanych: 1) brelok ze skóry wraz z metalową obręczą o średnicy 3cm +/- 5 mm, 2) łączenie breloka z obręczą za pomocą pętelki skórzanej lub metalowej skuwki, 3) kształt owalny, 4) wymiary: 7,8x2,5x0,4cm +/- 5 mm, 5) sposób oznakowania: tłoczenie na części skórzanej breloka, 6) brelok pakowany w czarne ozdobne pudełko tekturowe, wielkością dopasowane do wymiarów breloka, zabezpieczające przed uszkodzenie. Termin wykonania breloka skórzanego: od dnia podpisania umowy do 31 marca 2015 roku. 8. Wykonanie 200 szt. szklanek. Na szklankach powinny być zamieszczone; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla szklanek: 1) szklanka (kufel do piwa), 2) pojemność 500 ml, 3) nadruk wykonany w technologii kalki, 4) kształt: szersza średnica górnej części szklanki, zwężająca się do dolnej części zakończonej grubą podstawą, 5) kolor: przezroczyste szkło, 6) szklanka pakowana w tekturowe pudełko. Termin wykonania szklanek: od dnia podpisania umowy do 25 czerwca 2014 roku. 9. Wykonanie 1000 szt. breloków metalowych do kluczy. Na brelokach powinny być zamieszczone; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla breloków metalowych: 1) brelok metalowy wraz z obręczą o średnicy 3cm +/- 5 mm, 2) łączenie breloka z obręczą za pomocą otworu w metalowej części breloka, 3) brelok metalowym służący jako otwieracz do butelek, 4) wymiary: 60x8x10mm +/- 5 mm, 5) waga: 7g +/- 5 g, 6) sposób oznakowania: grawer laserowy, 7) brelok pakowany w pudełko tekturowe, wielkością dopasowane do wymiarów breloka, zabezpieczające przed uszkodzenie. Termin wykonania breloka metalowego: od dnia podpisania umowy do 31 marca 2015 roku. 10. Wykonanie 1000 szt. koszulek (T-shirt). Na koszulkach powinny być zamieszczone; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla koszulek: 1) koszulka unisex, 2) gramatura 165 g, 3) materiał: 100% bawełna, 4) okrągłe wcięcie, 5) satynowa etykietka (metka), 6) korpus bez szwów, 7) oznakowanie w jednym miejscu na lewej piersi, 8) kolor i rozmiar koszulek do uzgodnienia z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia, 9) sposób oznakowania: haft, 10) każda koszulka pakowana w oddzielny worek foliowy. Termin wykonania koszulek: od dnia podpisania umowy do 25 czerwca 2014 roku. 11. Wykonanie 2400 szt. toreb upominkowych. Na torbach powinny być zamieszczone; logotyp Narodowej Strategii Spójności (dla Programu Regionalnego), herb Województwa Lubelskiego, logotyp Unii Europejskiej. Pozostałe treści, zgodnie z Wytyczne dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013 do uzgodnienia pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym w trakcie realizacji umowy. Wymagania Zamawiającego dla toreb upominkowych: 1) torba upominkowa papierowa EKO, produkowana w 100% z recyklingu, 2) rozmiar: 30x17x44cm +/- 5 cm, 3) pojemność: min. 23 litry, 4) gramatura 100 g, 5) rodzaj papieru: biały gładki, 6) uchwyt skręcany, 7) sposób oznakowani: nadruk z jednej strony torby. Termin wykonania toreb: od dnia podpisania umowy do 25 czerwca 2014 roku. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych, o parametrach nie gorszych niż wskazane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798225007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Od Wykonawców składających oferty na: Wykonanie gadżetów reklamowych w ramach realizacji projektu pn. Promocja i informacja gospodarcza Gminy Nielisz wymaga się wniesienia wadium w kwocie 1.000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc zł 00/100). Dowód wniesienia wadium - pod rygorem wykluczenia z postępowania (podst. pr. art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) należy dołączyć do dokumentacji przedstawionej wraz z oferta. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 30 maja 2014 r. do godz. 10:00. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; Wadium uznaje się za wniesione w momencie wpłynięcia na konto Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na następujący rachunek bankowy: BS Nielisz z/s w Stawie Noakowskim Nr 37 9628 0007 2001 0000 0013 3001 z dopiskiem Wadium do przetargu Nr KD.271.2.2014 - Wykonanie gadżetów reklamowych. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 4) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego, 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, 6) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; c) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26. ust.3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 7) Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne z zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia odwołania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugnielisz.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach